آندری ماکارویچ و گریگوری گلادکوف در افتتاحیه VIP-Club گروه Zodchie

اجرا کردند

دوستان گروه در اینجا جمع می شوند ، ارتباط برقرار می کنند و به موسیقی گوش می دهند ، از جمله الکساندر ژوکوف ، آرکادی دوورکوویچ ، پاول کولوبکوف ، یوری لوزا ، والری سایوتکین ، اوگنی مارگولیس ، دیمیتری مالیکوف ، ویکتور زینچوک ، دیمیتری خراتیان ، آندری درژاوین و خیلی های دیگر علاوه بر این ، آنها در رویدادهای دیگری که “معمار” در سازماندهی آنها شرکت دارد شرکت خواهند کرد. یکی از آنها – جشنواره فوتبال و موسیقی تمام روسیه “Art-Football 2020” – برای پاییز امسال برنامه ریزی شده است.

– ما خودمان از این موضوع هیجان زده ایم ، – رهبر “معماران” یوری داویدوف اعتراف کرد. – ما آن زمان زیر 30 سال بودیم و به نوعی با بچه هایی که 18-20 ساله بودند آشنا شدیم. دوران تازه شروع به تغییر کرد و برقراری ارتباط با آنها برای ما فوق العاده جالب بود – برای گرفتن سلیقه و “ترفندهای” آنها ، که بعداً به نوعی آنها را در کار خود لحاظ کردیم. در مجموع ، یک داستان بسیار خوب و مفید. علاوه بر این ، پسران پس از آن با یکدیگر دوست زندگی کردند ، چندین عروسی انجام دادند. در آن زمان هنوز دوره تجاری سازی جهانی برای همه چیز فرا نرسیده بود ، بنابراین باشگاهی برای جلسات به صورت رایگان در اختیار ما قرار گرفت. بسیاری از مجموعه ها ، به عنوان مثال ، گروه های “رستاخیز” و “علیبی” با ما بازی کردند – و حتی به ذهن کسی نمی رسید که درباره پول صحبت کند.

بسیاری از دوستان نزدیک این گروه در افتتاحیه این باشگاه به روز شده جمع شدند.

– شما به من اعتقاد داشتید که عالی خواهد بود ، و من از شما بسیار سپاسگزارم! – یوری داویدوف به آنها رو کرد. – ما فقط باید این را تأیید کنیم ، که تمام شب انجام خواهیم داد. ایده این باشگاه به شرح زیر است: من خودم را وادار کردم که فکر کنم وقتی برای مدت طولانی با کسی تماس نمی گیرم ، باید مکالمه را با این جمله شروع کنم: “هیچ کس مرد ، هیچ پولی لازم نیست”. ما واقعاً به ندرت با دوستان ملاقات می کنیم و تصمیم گرفتم آن را برطرف کنم. چهارشنبه سوم هر ماه ، ما اینجا جمع می شویم ، گپ می زنیم ، یک نوشیدنی و یک میان وعده می خوریم و موسیقی خوب گوش می دهیم.

لیست اعضای کلوپ VIP احیا شده چشمگیر است: اینها سیاستمداران و بازرگانان ، ورزشکاران ، نوازندگان و روزنامه نگاران برجسته روسی هستند. در اولین “جلسه” آنها گواهینامه ها و نشان های ویژه دریافت کردند.

قسمت موسیقی برنامه توسط گریگوری گلادکوف با آهنگ معروف “پلاستلین کلاغ” و دیگر آهنگ های کشور افتتاح شد.

– گریگوری گلادکوف گفت: دوستی من با گروه Zodchie حتی هنگامی که آنها ترانه های من را خواندند ، با یکدیگر به تور رفتند ، شروع شد. – من موسیقی کودکانه می نویسم ، اما این مشروط است ، زیرا بزرگسالان همه آهنگ ها را می نویسند تا کودک را در خود نگه دارند.

گروه “Zodchie” اجرای خود را با آهنگ های آلبوم “پیرمردهای شرور” که سال گذشته منتشر شد ، “آنها به” Lube “،” Wire for Cord “،” Maaskovsky Faakstrot “و” Sex Drive “گوش ندادند. نوازندگان همچنین دو نمایش برتر – “Ku-kuru-kuku!” و “هنوز خانه زود است.” راک اند رول “بابا لیوبا” به جای یوری لوزا ، که یک بار برای اولین بار آن را به عنوان بخشی از “معماران” اجرا کرد ، توسط کیبورد ساز گروه الکساندر بلونوسوف با شدت آتش خوانی شد ، و به طور موازی یک صحنه خنده دار خنده دار را با زنده کردن اعضای گروه که دچار یک لک و لجبازی شده بودند ، نشان داد. “معماران” مجموعه خود را با نمایش های “نگاه” ، “قایق تکان خورد” و “شب زمستان در مسکو” به پایان رساندند.

– همه این آهنگ ها در مورد همه ما برای همه شما نوشته شده است! – به طور خلاصه یوری داویدوف را خلاصه کرد.

آندری ماکارویچ این برنامه را به اتمام رساند ، که اعتراف کرد مدتهاست در قالب آکوستیک “باردیک” اجرا نکرده است ، اما تصمیم گرفته استثنائی برای “معماران” ایجاد کند. آهنگهای موضوعی (“OMON Waltzok” و “تقدیم به میخائیل ژوانتسکی”) در برنامه او با ترکیبات فلسفی (“وعده های پوچ”) عجین شده است. آکورد پایانی قابل توجه به نظر می رسد “بیایید در کلمات مکث کنیم” از فیلم “Start over”.

– لعنت خیلی خوب بود که امروز اینجا با شما باشم! – آندره ماکارویچ خداحافظی کرد. – من امروز کارت عضویت باشگاه را دریافت کردم ، بنابراین سعی می کنم آن را مطابقت دهم. امید است که خیلی زود دوباره به اینجا برگردم.

اطلاعات ارائه شده توسط IA “InterMedia”