هنرمند Shlykov در مورد ضرب و شتم توسط محرک اظهار نظر کرد: من از

شکایت نمی کنم

هنرمند مردم فدراسیون روسیه یوری شلیکوف ، در مصاحبه ای با خبرنگاران ، جزئیات درگیری با لودرها را که در ورودی ساختمان مسکونی ای که در آن زندگی می کند ، ابراز کرد.

وی تصریح کرد که حادثه ناخوشایندی حدود ساعت 21:00 روز اول سپتامبر رخ داد ، زمانی که شلیکوف با یک سگ از پیاده روی برمی گشت. این هنرمند با اشاره به محرکان ، از آنها خواست که سطل زباله و خاک را بعد از خود تمیز کنند.

“در پاسخ ، من یک پاسخ روسی دریافت کردم ، که نمی توانم آن را تکرار کنم. من به او توضیح دادم که صحبت کردن در این مورد غیرممکن است ، که جواب حتی بیشتری دریافت کردم. پس از آن من با این شهروند شروع به بالا رفتن از پله ها کردم ، و من به او گفتم که او وارد آسانسور نخواهد شد ، … که به آن ضربه ای از ناحیه صورت وارد شد … در نتیجه ، من از کنار آسانسور می گذرم ، آنها گردن من را می گیرند ، مرا روی زمین می اندازند ، … شروع به لگد زدن می کنند ، پس از آن در باز می شود و همسایه طبقه اول تمام می شود ، … آنها به پلیس زنگ می زنند ، ما را بازجویی می کنند “، – گفت: این هنرمند.

شلیکوف افزود که به گفته لودر ، این بازیگر بود که به او حمله کرد و دومی فقط از خود دفاع کرد.

“از نظر جسمی ، احساس عادی می كنم ، اما از نظر اخلاقی مشكل است … در خانه من مثل این ، گرفتن آن برای هیچ چیز … پرخاشگری بار بسیار خطرناكی در كشور ما است … اما بعد از من من به دادگاه میشا افرموف نگاه کردم ، من اصلاً دادگاه ، وکلا یا دادستان نمی خواهم. ”