بایگانی های خانواده فابرگ به موزه های کرملین

مسکو منتقل شده است

رئیس وزارت فرهنگ روسیه گفت که بایگانی به دستور نوه جواهرفروش بزرگ تاتیانا فابرگ ، که در فوریه سال 2020 درگذشت ، منتقل شد. این حرکت مطمئناً نماد اعتماد زیادی است.

“اولگا لیوبیمووا” خاطرنشان کرد: “این یک مسئله عظیم و مهمی است که به سختی می توان اهمیت آن را بیش از حد ارزیابی کرد.” “من امیدوارم که در آینده دلایل خوبی برای حضور در نمایشگاه های موضوعی و کسب اطلاعات در مورد آنچه به لطف بایگانی شناخته شده است ، وجود دارد.”

بایگانی شامل بسیاری از اسناد ، وسایل شخصی ، ابزار استادان ، عکسهای ارزشمندی است که تاریخچه خانه و خانواده معروف جواهرات را به تصویر می کشد ، طرحها و مدلهای آثار.

به گفته النا گاگارینا ، مدیر موزه های کرملین مسکو ، این یک رویداد بسیار مهم برای موزه و جامعه علمی است.

“من بسیار خوشحالم که موزه ما با چنین مجموعه فوق العاده ای پر شده است. و ما بسیار خوشحالیم که این بایگانی به دست خصوصی نیفتاد ، که در نهایت در موزه دولت قرار گرفت و در دسترس همه محققانی قرار خواهد گرفت که بخواهند با آن آشنا شوند. “

در حال حاضر ، Armory شامل بزرگترین نمایش شاهکارهای عید پاک توسط کارل فابرگ – ده مورد – و این واقعیت است که بیش از 100 سال بایگانی با صفحات جدیدی از تاریخ خانواده پر خواهد شد ، موزه های کرملین مسکو را به یکی از مکانهای منحصر به فرد حافظه یادبود میراث خانواده فابرژ.

وزارت فرهنگ