باشمت و گرماش جشنواره هنر را به نام خود افتتاح می کنند چایکوفسکی در کلین

Forum در تاریخ 31 ژوئیه با حضور در پرده برتر جهان از کنش موسیقی و دراماتیک “Ch + Ch” اختصاص داده شده به سالگرد PI Tchaikovsky و AP Chekhov ، با حضور هنرمندان گروه تئاتر موزه ملیخوو-رزرو “استودیوی چخوف” و ارکستر “روسیه جدید” به سرپرستی یوری باشمت . “، – سرویس مطبوعاتی گفت ، با بیان اینکه این بازیگر یک بازیگر تئاتر Sovremennik مسکو ، سرگئی گرماش را درگیر خواهد کرد.

در همان روز ، باشمت که امسال هدایت هنری جشنواره را برعهده گرفته است ، به همراه گروه مجلسی مجلسی انفرادی مسکو ، کنسرت ویژه ای را برای پزشکان و داوطلبان نبرد با همه گیر کوروی ویروس برگزار می کنند. اقدامی مشابه با مشارکت ارکستر سمفونیک ایالتی “روسیه جدید” در روز پایانی جشنواره ، 9 اوت برگزار می شود.

از تئاتر تا جاز

سکوی اصلی این انجمن ، مانند سالهای گذشته ، پاکسازی بزرگی از موزه موسیقی دولتی Memorial-Reserve of چایکوفسکی خواهد بود ، می تواند حدود 600 تماشاگر را در خود جای دهد. این رویداد نخستین رویداد فرهنگی در مقیاس بزرگ در منطقه مسکو از زمان آغاز این بیماری است

پوستر جشنواره زمینه های مختلف هنری را متحد می کند. روز بعد از روز افتتاحیه ، حضار یک عصر باله را به سرپرستی رئیس آکادمی باله روسیه برگزار می کنند. واگانانووا نیکولای Tsiskaridze با حضور نخست وزیران و تکنوازهای تئاترهای Bolshoi و Mariinsky. در تاریخ 2 آگوست ، یوگنی میرونوف و الیزتا بویارسایا با اجرای کنسرت “Onegin. Lyrical Digression” به کارگردانی مارینا بروسنیکینا بازی می کنند. در همان روز ، یک کنسرت مجلسی و ادای احترام به آهنگساز با حضور الکساندر چایکوفسکی و همکاران جوان وی از خانه-موزه چایکوفسکی پخش می شود.

در تاریخ 5 اوت ، نوازندگان ارکستر سمفونیک جوانان روسی به سرپرستی باشمت در پارک سستروئرتسکی که برای اولین بار برای این جشنواره برگزار شد ، روی صحنه روی آب می روند. در طول کنسرت ، اعضای جدیدی از طریق استماع از سراسر کشور انتخاب می شوند.

در تاریخ 7 اوت نوازندگان تئاتر موسیقی “هلیکون-اپرا” و ارکستر سمفونیک بولشوی به نام چایکوفسکی به سرپرستی ولادیمیر فدوزف ، اجرای کنسرت “ناشناخته چایکوفسکی” به کارگردانی دمیتری برتمن را اجرا خواهد کرد. کنسرت “Classics با جاز ملاقات می کند” با مشارکت باشمت ، جمعی از او “تکنوازان مسکو” و ارکستر جاز مسکو به سرپرستی ایگور باتمن در 8 آگوست در انتظار مخاطبان است. این جشنواره در تاریخ 9 آگوست با یک کنسرت بزرگ گالا با پیانیست دنیس ماتسوف و ارکستر جدید روسیه به سرپرستی مدیر هنری جشنواره به پایان می رسد.

دومین آکادمی موسیقی بین المللی این جشنواره ، یک کنفرانس علمی بین المللی به مناسبت 180 سالگی پیوتر الیچ چایکوفسکی و یک مدرسه برای روزنامه نگاران جوان که در مورد فرهنگ می نویسند نیز به عنوان بخشی از نمایش برنامه ریزی شده اند.