تئاتر بولشوی 245 امین دوره خود را با اپرای Don Carlos

افتتاح کرد >

عکس از دامیر یوسوپوف

“ما با” دون کارلوس “در حال افتتاحیه هستیم ، نمایشی که چندین سال با موفقیت در تئاتر ما روی صحنه رفته است. و با ترکیبی که قرار بود در ماه ژوئن باشد. اینان آنا نتربکو ، یوسیف ایوازوف ، ایلدار عبدرازاکوف ، آگوندا کولایوا و الچین عزیزوف هستند. تئاتر بولشوی در ماه ژوئن با آنها تماس گرفت ، آنها موافقت کردند ، اما به دلیل همه گیری ، این اجرا برگزار نشد. ما فصل را 10 روز زودتر شروع می کنیم تا در 6 ، 8 و 10 سپتامبر آنچه را که به دلایل واضح قادر به انجام آن در ماه ژوئن نبودیم ، نشان دهیم. ” به گفته وی ، در سال 2021 تئاتر بولشوی قصد دارد هر ماه حداقل یک نمایش برتر را اکران کند.

اولین اجرای باله در مسکو در تاریخ 12 سپتامبر برگزار می شود – نمایش “دون کیشوت” از ال مینکوس ، با تنظیم طراح الکسی فدیچف ، برای امدادگران که با فداکاری جان انسان ها را نجات می دهند ، به صورت رایگان نمایش داده می شود.

در فصل 245 ، تئاتر بولشوی قصد دارد سه نمایش باله و هفت اپرا ارائه دهد ، جشنواره ها ، کنسرت هایی را در فیلارمونیک برگزار کند و به تورهای اروپا و آمریکای جنوبی (آرژانتین) برود. مسابقات بین المللی باله یوری گریگوروویچ را در صحنه خود برگزار می کنند. هر آنچه که بولشوی به دلیل وضعیت اپیدمیولوژیک در فصل 244 موفق به انجام آن نشد ، در دو سال آینده اجرا می شود. بنابراین ، در ابتدای فصل ، اولین نمایش های باله های یک عملکرد رقصنده های روسی به موسیقی آهنگسازان داخلی (18 دسامبر 2020) – Dancemania توسط ویاچسلاو سامودوروف (موسیقی Y. Krasavin) ، فصل ها توسط آرتمی بلیاکوف (موسیقی A. Glazunov) ، ساخته شده در بولشوی »آنتون پیمونوف (موسیقی A. Korolev). اپراهای جورج بیزه “جویندگان مروارید” ، “دفتر خاطرات آن فرانک” توسط گریگوری فرید و “رز سفید” ساخته اودو زیمرمن (6-8 مه 2021) در صحنه مجلسی ظاهر می شوند.

از سپتامبر تا دسامبر سال جاری ، جشنواره ای به 180 سالگی تولد پیوتر ایلیچ چایکوفسکی در تمام مراحل تئاتر برگزار می شود. این برنامه شامل نمایش های اپرا و باله تئاتر – “یوجین اونگین” ، “ملکه بیل” ، “ایولانتا” ، “چروویچکی” ، “دریاچه قو” ، “زیبای خفته” ، “فندق شکن” است. چرخه کنسرت ها در سالن بتهوون – “گلچین عاشقانه های چایکوفسکی” توسط دانشجویان برنامه اپرای جوانان به همراه استاد ایواری ایلیا (استونی) آماده می شود. آثار مجلسی آهنگساز توسط نوازندگان ارکستر تئاتر بولشوی ارائه می شود یک رویداد ویژه کنسرت ایگور گولوواتنکو و آلا دمیدووا – “چایکوفسکی در نامه ها و عاشقانه ها” است.

در لابی صحنه تاریخی و جدید تئاتر بولشوی روسیه میزبان نمایشگاه هایی از آرشیو موزه تئاتر اختصاص داده شده به آثار M. Plisetskaya، V. Vasiliev، N. Bessmertnova، T. Sorokina، B. Akimov، Y. Kondratov، J. Sekh and A. خواهد بود. اوگنیتسف ، و همچنین “نبوغ قرن XX” تا 130 سالگرد تولد S. Prokofiev.

وزارت فرهنگ