BSO در جشنواره “محافظت از جهان”

اجرا می کند

این کنسرت در تاریخ 1 نوامبر در صحنه ایالت آکادمیک کاپلا سن پترزبورگ برگزار می شود. عصر امروز ، گروه مشهور جشن نودمین سالگرد خود را رهبران دو نسل – آنتون لوبچنکو و هنرمند مردم اتحاد جماهیر شوروی ولادیمیر فدوسایف جایگزین می کنند. هر دوی آنها با ایجاد رهبری سازمانی و هنری آن ارتباط مستقیمی با ایجاد پروژه دارند.

این انجمن میزبان اجرای برتر مجموعه از آخرین اپرای “داستان یک مرد واقعی” سرگئی پروکوفیف است که نویسنده آنتون لوبچنکو است. این او بود که امتیاز را از روی دست نوشته ها بازیابی کرد ، اولین کسی بود که اپرا را بدون بریدگی روی صحنه به روی صحنه برد و ضبط کامل آن را انجام داد که جایزه بین المللی صدای خالص را دریافت کرد. رهبر ارکستر مجموعه ای از قطعات سمفونیک اپرا را جمع آوری کرد و برای اولین بار در سال 2012 در فرانسه اجرا کرد. به خصوص “Rumba” بسیار روشن است که توسط رقص ماریسف رقصیده می شود ، – تنها جذابیت پروکوفیف برای جاز!

این برنامه همچنین بخشهایی از موسیقی فیلم “سه روز تا بهار” ساخته آنتون لوبچنکو را شامل خواهد شد.

ولادیمیر فدوسایف در تنها کنسرت امسال در شهر نوا با اجرای ترکیباتی که به عنوان یک مشخصه برجسته برای استاد و تیمش تبدیل شده است ، اجرا می شود که معیارهایی برای عملکرد فدوسایف محسوب می شوند ” مخاطبان “سه پایه کوچک” توسط جورجی سویریدوف را می شنوند. همانطور که می دانید ، ولادیمیر فدوسیف با آهنگساز ، که 105 سالگرد تولد او امسال جشن گرفته می شود ، با دوستی بزرگ انسانی و همکاری نزدیک همراه بود. این شب با شاهکاری از چایکوفسکی به پایان می رسد ، که نام او به عنوان ارکستر معروف تبدیل شد: در زیر باتوم Maestro Fedoseyev ، یک مجموعه کنسرت از باله زیبایی خواب از کلاسیک بزرگ روسی به صدا در خواهد آمد. این جشنواره همچنین شامل نمایش و گفتگوی عمومی فیلم-کنسرت “دو” هملت روسی “است: چایکوفسکی. پروکوفیف “، با پشتیبانی رادیو اورفئوس برای 180 مین سالگرد PI چایکوفسکی فیلمبرداری شده است.

ولادیمیر فدوسایف درباره برنامه جشنواره:

“مأموریت اصلی این جشنواره نمایش هرچه بیشتر هنر آهنگسازان مرتبط با سن پترزبورگ است. پروکوفیف ، سویریدوف – نویسندگان مشهور قرن XX ، که مدتها در تاریخ مانده اند. ما علاوه بر اجرای کارهای آنها ، آنچه را که این روزها نوشته می شود نیز بازی خواهیم کرد. به این ترتیب ما ارتباط نسل های موسیقی را نشان خواهیم داد. “

جشنواره “محافظت از جهان” ، یکی از جوانترین پروژه های موسیقی در روسیه ، سال گذشته تاسیس شد. برنامه او کاملاً از موسیقی روسی تشکیل شده است. در سال 2019 ، همراه با آثار گاوریلین ، شوستاکوویچ و پروکوفیف ، سمفونی “تواریخ محاصره” توسط تیشچنکو برای اولین بار بدون اختصارات به صدا درآمد.