ولادیمیر اسپویکوف کنسرتی را به یاد اسکندر مردان

اولین کنسرت ها با رعایت تمام قوانینی که روسپوتربنادزور وضع کرده است در خانه موسیقی برگزار می شود. نشانه گذاری های ویژه ، غرفه های اطلاعاتی و صندلی های “شطرنج” امکان حفظ فاصله اجتماعی لازم را هم در سالن ورزشی و هم به طور مستقیم در سالن فراهم می کند و در اختیار داشتن تجهیزات محافظ شخصی ، امنیت هر تماشاگر را در کل کنسرت تضمین می کند. سرور تیمووشوك ، مدیر كل خانه موسیقی می گوید: “این شرایط زندگی امروز است كه ما باید در آینده نزدیك از آن استفاده كنیم.” – هنرمندان و بینندگان آرزوی برقراری ارتباط زنده را داشتند که با هیچ سرویس آنلاین جایگزین نمی شود. بنابراین ، ما منتظر جلسات جدید هستیم ، البته در چنین قالب غیرمعمولی برای همه ما. ما تمام اقدامات ممکن را برای ایمن سازی بازدید شما از خانه موسیقی انجام داده ایم. ما امیدواریم که مهمانان ما با درک این رفتار رفتار کنند. “

در تاریخ 9 سپتامبر ، شبی به یاد یاد پدر الكساندر مردان در تالار سوتلانف برگزار می شود. ركوئیم موتزارت توسط ارکستر ملی فیلارمونیک روسیه ، گروه کر بزرگ آکادمیک “مسترهای آواز کرال” و همچنین تکنوازان برجسته تئاترهای موسیقی پایتخت – آنا آگلاتوو خواننده سوپرانو ، پولسینا مزارو ، سوپرانو ، الکسی نکلیودوف و باسی دانیل چسنوکوف اجرا می شود. رهبر مائسترو ولادیمیر اسپيواكوف خواهد بود.

افتتاحیه بزرگ هجدهمین دوره کنسرت خانه موسیقی در تاریخ 24 و 25 سپتامبر با حضور ستارگان صحنه روسیه – پیانیست های دنیس ماتسئوف و ایوان بسونف ، و ارکستر ملی فیلارمونیک روسیه به سرپرستی ولادیمیر اسپایواکوف برگزار می شود.

اسکندر منشی ارتشی – واعظ برجسته مسیحیت نیمه دوم قرن بیستم ، مورخ ، نویسنده و انتشار دهنده – سالها به عنوان چوپان روشنفکران روسی درآمد. در 9 سپتامبر 1990 ، وی در راه رفتن به كلیسا برای مراسم مذهبی كشته شد. امروزه نام پدر الكساندر در سراسر جهان شناخته شده است ، كتابهای وی به زبانهای زیادی ترجمه شده و در نسخه های بزرگ منتشر شده است. صدای او همچنان به صدا در می آید ، که در ضبط های متعدد ضبط شده است.

ولادیمیر اسپایواكف ، كه خود را یكی از پیروان معنوی پدر الكساندر می داند ، سالهاست كه در حافظه خود كنسرت هایی برگزار می كند. به لطف ولادیمیر اسپایواکوف ، زنگ هایی در کلیسای ملاقات خداوند در نوایا دراونیا در نزدیکی مسکو ، جایی که پدر الکساندر در آن خدمت می کرد ، ظاهر شد. ولادیمیر اسپیواکوف می گوید: “هنگامی که عیسی در حال آماده سازی فداکاری بزرگ خود بود ، گفت که اگر دانه گندم از بین نرود ، یکی خواهد ماند ، اما اگر بمیرد ، میوه های زیادی به همراه خواهد داشت.” وی گفت: “با درگذشت پدر الكساندر من ، زندگی جدید او آغاز شد كه ادامه خواهد یافت: ما با سخنان او ، افكار او ، دعاهای او زندگی خواهیم كرد ، همانطور كه ​​ما را به خالق نزدیك كرد ، او زندگی انسانی را با معنای خاص و بسیار مهمی پر كرد.”

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی MMDM