مدرسه تابستانی

در گنسینکا افتتاح شد

6 اوت 2020 در مسکو مدرسه متوسطه ویژه موسیقی (کالج) به نام خود نامگذاری شده است Gnesins V “مدرسه تابستانی بین المللی مسکو در Gnesinka” را آغاز کرد.

این پروژه حدود 200 شرکت کننده گردهم آورد که مایل بودند مهارت های موسیقی خود را تحت هدایت معلمان و مجریان مشهور روسیه بکشند: اساتید ، اساتید وابسته و معلمان هنرستان دولتی مسکو. P.I. چایکوفسکی ، آنها را رم کنید. گزسنیخ ، دانشکده موسیقی مسکو Gnesins ، نوازندگان ارکسترهای برجسته مسکو.

مدرسه تابستانی در گنیسکا تا 16 اوت اجرا می شود. امسال ، این برنامه آموزشی مطابق با توصیه های لازم روسپوتربنادورز در کلاس های کارشناسی ارشد و کلاس های گروه های کوچک متمرکز شده است.

مدیر هنری – هنرمند ارجمند هنر روسیه ، برنده جایزه رئیس جمهور روسیه در زمینه فرهنگ و هنر ، مدیر مدرسه موسیقی مسکو Gnesinykh میخائیل خوخلوف

از سال 2016 ، هر سال در ماه آگوست ، “مدرسه تابستانی در گنسینکا” بر اساس دانشکده موسیقی مسکو برگزار می شود. موسیقیدانان را در سنین مختلف (4+) و سطح آموزش موسیقی حرفه ای قبول می کند و می پذیرد.

منحصر به فرد بودن مدرسه تابستانی رویکرد فردی به تدریس ، فرصتی برای یادگیری از بهترین و وسیع ترین انتخاب ممکن از تخصص های موسیقی است (پیانو ، ارگان ، رشته ها ، کوبه ای ، سازهای چوبی و برنجی ، سازهای باستانی ، آهنگسازی ، آوازهای آکادمیک و جاز ، تئوری موسیقی).

به مدت 11 روز ، کلاس های کارشناسی ارشد و دوره های نویسنده برگزار می شود ، شرکت کنندگان اجراهای کنسرت را آماده می کنند. عمل ارکسترال بخش مهمی از برنامه مدرسه تابستانی است (در سال 2020 دوره ارکستر به دلیل وضعیت اپیدمیولوژیک لغو شد ؛ کمیته برگزار کننده امیدوار است که آن را در سال 2021 از سر بگیرد).

در MSSMSh آنها. Gnesins که دارای وضعیت بین المللی “All-Steinway School” است ، برای کلاس ها و اجرای کنسرت پیانوهای بزرگ “Steinway & Sons” ارائه می شود ، همچنین دیسک دیسک “Yamaha” ، مجموعه بی نظیری از سازهای باروک ، چنگ “Camac” ، ارگان باد دو دستی “Glatter-Götz” .

وب سایت رسمی مدرسه تابستانی.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی دانشکده موسیقی مسکو Gnesins