کنسرتی از اولگ آکوراتوف در Zaryadye

برگزار خواهد شد ابرو.

اولگ آكوراتوف نوازنده پیانو نوازنده موسیقی كلاسیك و جاز ، بداهه نوازی درخشان ، خواننده ، برنده بسیاری از مسابقات بین المللی است (او چندین جایزه بزرگ و جایزه اول در قلك خود دارد!). در سال 2018 ، اولگ آکوراتوف یک جایزه معتبر را در مسابقات Sarah Vaughan در آمریکا دریافت کرد.

نام یک پسر با استعداد از مدرسه موسیقی تخصصی آرماویر برای کودکان نابینا و کم بینا به لطف لیودمیلا گورچنکو شناخته شد. اسیر استعداد خود ، بازیگر برجسته غالباً اولگ را به بازی در كنسرت هایش دعوت می كرد و با لذت با او آواز می خواند.

در سال 2013 ، اولگ Akkuratov در جشنواره “پیروزی جاز” ایگور بوتمن به یک احساس واقعی تبدیل شد و از آن زمان به طور مداوم با ارکستر جاز مسکو و کوارتت ایگور بوتمن همکاری کرده است.

امروز ، اولگ آكوراتوف نوازنده ای است كه در سراسر جهان مورد تحسین قرار می گیرد: در اروپا ، آمریكا ، كانادا ، چین ، هند … او با شریكانی از چنین سطحی نظیر مونتسرات كابالی (سوپرانو) ، وینتون مارسالیس (شیپور) ، اویلین گلنی بازی می كند. (سازهای کوبه ای) ، خوانندگان جاز ، دی دی بریجواتر و دبورا براون.

“به یاد پیروزی …” پروژه ای است که هیچ کس را بی تفاوت نمی گذارد. در این کنسرت آثاری از شوستاکوویچ ، پروکوفیف و همچنین آهنگهایی از فیلمهای محبوب شوروی در مورد جنگ ارائه خواهد شد: “اولین اچلون” ، “دو سرباز” ، “حرکت آهسته آسمانی” ، “برخی از پیرمردها به نبرد می روند” و دیگران.

این برنامه با یک توالی ویدئویی غیرمعمول همراه خواهد بود – تصاویر ابرو. این یک روش شرقی باستانی برای ایجاد تصویری در سطح آب با استفاده از رنگ ، برس و سولف است.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی مرکز فرهنگ زریادیه