موارد جدید بیماری کورون ویروس در Mariinsky

سه بیمار در بیمارستان ها بستری شدند ، بقیه در منزل جدا شده و تحت نظارت پزشکی هستند. این اطلاعات توسط دفتر روسپوتربنادورز برای شهر سن پترزبورگ تهیه شده است. آنها توضیح دادند كه موارد عفونت عمدتا در بین رقصندگان گروه باله مشاهده شده است. این بخش از لحظه ثبت اولین موارد بیماری در میان هنرمندان تئاتر ماریینسکی در حال انجام تحقیقات بهداشتی و اپیدمیولوژیک است. علاوه بر این ، در تاریخ 15 اوت ، تمام اتاق ها در تئاتر ضد عفونی شدند که در این زمان تئاتر به حالت تعلیق درآمد. وی گفت: “اکنون یک آزمایشگاه آزمایشگاهی از همه کارگران تئاتر در حال انجام است. تا به امروز ، بیش از 400 کارگر تئاتر مورد بررسی قرار گرفته اند ، همه آنها نتیجه منفی دارند “، خاطرنشان کرد: روسپوتبرنادورز.

در 8 آگوست ، سرویس مطبوعاتی تئاتر گزارش داد که به دلیل شکایت چندین رقصنده باله با شکایت از وضعیت نامناسب سلامتی ، بلافاصله از کار تعلیق شده و گذشت. آزمایش برنامه ریزی نشده همچنین اشاره شد که همه بیماران در خانه تحت نظارت پزشکان تحت معالجه قرار می گیرند و تصمیم برای معرفی اقدامات اضافی برای اطمینان از ایمنی کارکنان تئاتر و تماشاگران براساس نتایج آزمون گرفته خواهد شد.

تئاتر ماریینسکی که از 18 مارس کار خود را برای عموم متوقف کرده است ، اولین بار در بین تئاترهای فدرال روسیه بود که درهای خود را برای تماشاگران باز کرد. کنسرت زنده ای مطابق با استانداردهای بهداشتی در تاریخ 20 ژوئن در قسمت جدید استیشن به عنوان بخشی از جشنواره ستارگان شبهای سفید برگزار شد. سالن کنسرت تئاتر از 16 ژوئیه شروع به پذیرایی از تماشاگران کرد و مرحله تاریخی آن در 1 آگوست افتتاح شد.