جشنواره بین المللی هنرهای معاصر

در مسکو افتتاح می شود

نمایشگاه مرکزی جشنواره 5000 متر مربع را اشغال می کند و شامل 420 نقاشی در انواع فنون: از پاستیل های سنتی ، آبرنگ و روغن گرفته تا آزمایش های جسورانه با مواد است. برخی از بوم ها در محیط AR ادغام می شوند و مهمانان می توانند با استفاده از برنامه تلفن همراه ARTLIFE سفری تعاملی و جالب را در دنیای هنر در واقعیت افزوده انجام دهند.

“موضوع جشنواره” عبور از فواصل “است. ما تلاش می کنیم نشان دهیم که هنر هیچ محدودیتی ندارد ، هیچ موانع دولتی یا زبانی ، اختلافات قومی یا مذهبی نمی شناسد “- اظهار نظر متولی این رویداد آناستازیا آندریوا .

برای اولین بار ، آثار هنرمندان معاصر روسیه ، انگلیس ، چین ، تایوان ، ایالات متحده آمریکا ، ایران ، لهستان ، کره جنوبی ، ازبکستان ، سوئد ، ایتالیا ، برزیل ، کانادا ، ژاپن ، هند ، تایلند ، کلمبیا در یک سایت در مسکو ارائه می شود ، اوکراین ، اسپانیا ، ترکیه ، مالزی و آلمان.

علاوه بر نمایشگاه بزرگ ، یک برنامه آموزشی در انتظار میهمانان جشنواره است. یکی از مهمترین زمینه های ARTLIFE FEST در ارتباط با وضعیت فعلی در جهان کلاسهای نمایشی است. درس های نمایشی ، که می توانید بصورت آفلاین و آنلاین شرکت کنید ، به شما امکان می دهد در زمان واقعی ببینید که چگونه یک هنرمند حرفه ای روسی به صورت مرحله ای یک قطعه هنری خلق می کند. همچنین ، 10 کلاس استاد در سایت برگزار می شود که در آن شرکت کنندگان ، تحت هدایت هنرمندان روسی ، گام به گام شاهکارهای خود را ایجاد می کنند. شرکت در کلاسهای آزمایشی رایگان است.

مهمانان 50 سخنرانی از چهره های اصلی دنیای هنر مدرن دریافت خواهند کرد. به عنوان مثال ، یکی از مشهورترین هنرمندان هنر خیابانی روسیه الکساندر تیتو در مورد تجربه شخصی خود در ترویج هنر با استفاده از ابزارهای خلاق بازاریابی صحبت خواهد کرد. رئیس مشارکت های خلاقانه در Grayling ، سرپرست فرهنگ و مشارکت تجاری و استراتژی های بین المللی در برنامه های تجاری هنری در دانشکده هنرهای معاصر مسکو در دانشگاه جهانی آناستازیا یلایوا در مورد قالب ها و روند تعامل بین هنرمندان و مارک ها صحبت خواهد کرد و آناستازیا آندریوا ، بنیانگذار و متصدی آکادمی ARTLIFE ، ARTLIFE FEST و ARTLIFE CHARITY ، به شما خواهند گفت که چگونه او و تیمش موفق به ایجاد ابتکارات فرهنگی بی نظیر شدند.

در گوشه ARTLIFE STORE ، بازدید کنندگان می توانند آخرین شماره مجله ARTLIFE MAGAZINE و سوغاتی هایی را که با همکاری هنرمندان مشهور بین المللی ایجاد شده است ، خریداری کنند. تمام درآمد حاصل از فروش آن به بنیاد ARTLIFE CHARITY خواهد رسید. بنابراین ، هر بازدید کننده می تواند به کودکان کمک کند تا در زمینه هنر آموزش بیشتری کسب کنند و پتانسیل خلاقیت خود را آشکار کنند.

در آستانه این رویداد ، مستند “ARTLIFE FEST: the art of متحد کردن” منتشر شد که توسط برگزار کنندگان فیلمبرداری شده است. وی درباره چگونگی ایجاد بزرگترین جشنواره بین المللی هنرهای معاصر در روسیه ، چگونگی طرح ایده رویدادی با چنین مقیاسی ، تیم با چه مشکلاتی در روند کار روبرو شد.

هنگام ثبت نام در وب سایت جشنواره می توانید بلیط رایگان دریافت کنید. همچنین برنامه مفصلی از جشنواره وجود دارد.