در مسکو افتتاح می شود
نمایشگاه مرکزی جشنواره strong> 5000 متر مربع را اشغال می کند و شامل 420 نقاشی در انواع فنون: از پاستیل های سنتی ، آبرنگ و روغن گرفته تا آزمایش های جسورانه با مواد است. برخی از بوم ها در محیط AR ادغام می شوند و مهمانان می توانند با استفاده از برنامه تلفن همراه ARTLIFE سفری تعاملی و جالب را در دنیای هنر در واقعیت افزوده انجام دهند. p>
“موضوع جشنواره” عبور از فواصل “است. ما تلاش می کنیم نشان دهیم که هنر هیچ محدودیتی ندارد ، هیچ موانع دولتی یا زبانی ، اختلافات قومی یا مذهبی نمی شناسد “- اظهار نظر متولی این رویداد آناستازیا آندریوا strong>.
برای اولین بار ، آثار هنرمندان معاصر روسیه ، انگلیس ، چین ، تایوان ، ایالات متحده آمریکا ، ایران ، لهستان ، کره جنوبی ، ازبکستان ، سوئد ، ایتالیا ، برزیل ، کانادا ، ژاپن ، هند ، تایلند ، کلمبیا در یک سایت در مسکو ارائه می شود ، اوکراین ، اسپانیا ، ترکیه ، مالزی و آلمان. p>
علاوه بر نمایشگاه بزرگ ، یک برنامه آموزشی در انتظار میهمانان جشنواره است. یکی از مهمترین زمینه های ARTLIFE FEST در ارتباط با وضعیت فعلی در جهان کلاسهای نمایشی است. درس های نمایشی ، که می توانید بصورت آفلاین و آنلاین شرکت کنید ، به شما امکان می دهد در زمان واقعی ببینید که چگونه یک هنرمند حرفه ای روسی به صورت مرحله ای یک قطعه هنری خلق می کند. همچنین ، 10 کلاس استاد در سایت برگزار می شود که در آن شرکت کنندگان ، تحت هدایت هنرمندان روسی ، گام به گام شاهکارهای خود را ایجاد می کنند. شرکت در کلاسهای آزمایشی رایگان است. p>
مهمانان 50 سخنرانی از چهره های اصلی دنیای هنر مدرن دریافت خواهند کرد. به عنوان مثال ، یکی از مشهورترین هنرمندان هنر خیابانی روسیه الکساندر تیتو strong> در مورد تجربه شخصی خود در ترویج هنر با استفاده از ابزارهای خلاق بازاریابی صحبت خواهد کرد. رئیس مشارکت های خلاقانه در Grayling ، سرپرست فرهنگ و مشارکت تجاری و استراتژی های بین المللی در برنامه های تجاری هنری در دانشکده هنرهای معاصر مسکو در دانشگاه جهانی آناستازیا یلایوا strong> در مورد قالب ها و روند تعامل بین هنرمندان و مارک ها صحبت خواهد کرد و آناستازیا آندریوا strong> ، بنیانگذار و متصدی آکادمی ARTLIFE ، ARTLIFE FEST و ARTLIFE CHARITY ، به شما خواهند گفت که چگونه او و تیمش موفق به ایجاد ابتکارات فرهنگی بی نظیر شدند. p>
در گوشه ARTLIFE STORE ، بازدید کنندگان می توانند آخرین شماره مجله ARTLIFE MAGAZINE و سوغاتی هایی را که با همکاری هنرمندان مشهور بین المللی ایجاد شده است ، خریداری کنند. تمام درآمد حاصل از فروش آن به بنیاد ARTLIFE CHARITY خواهد رسید. بنابراین ، هر بازدید کننده می تواند به کودکان کمک کند تا در زمینه هنر آموزش بیشتری کسب کنند و پتانسیل خلاقیت خود را آشکار کنند. p>
در آستانه این رویداد ، مستند “ARTLIFE FEST: the art of متحد کردن” strong> منتشر شد که توسط برگزار کنندگان فیلمبرداری شده است. وی درباره چگونگی ایجاد بزرگترین جشنواره بین المللی هنرهای معاصر در روسیه ، چگونگی طرح ایده رویدادی با چنین مقیاسی ، تیم با چه مشکلاتی در روند کار روبرو شد. p>
هنگام ثبت نام در وب سایت جشنواره می توانید بلیط رایگان دریافت کنید. همچنین برنامه مفصلی از جشنواره وجود دارد. p>