مسکو میزبان جشنواره سالانه تئاترهای موسیقی روسیه خواهد بود مشاهده موسیقی

ایده جشنواره در نتیجه سالها فعالیت انجمن تئاترهای موسیقی (AMT) شکل گرفت. این بزرگترین جامعه حرفه ای در سال 2004 تشکیل شد و بلافاصله بسیاری از گروههای تئاتر و استادان هنر حرفه ای را از سراسر روسیه گرد هم آورد. امروزه اعضای انجمن بیش از پنجاه تئاتر بزرگ موسیقی کشور را شامل می شوند ، از جمله خانه های اپرای برجسته مسکو و سن پترزبورگ و همچنین تعدادی تئاتر از کشورهای مستقل مشترک المنافع و کشورهای همسایه. در سال 2014 ، مدیر هنری تئاتر موزیکال کودکان ناتالیا ساتس ، جورجی ایساکیان به عنوان رئیس انجمن انتخاب شد. جشنواره “SEE MUSIC” که به ابتکار وی ایجاد شد ، نتیجه کار انجمن تئاترهای موسیقی با هدف ایجاد روابط و ارتباطات مختلف خلاقانه بین تئاترهای مناطق مختلف کشور بود که برای توسعه تئاتر موسیقی بسیار ضروری است. بنابراین ، پوستر جشنواره فقط به اجراها محدود نمی شود ، بلکه شامل کنفرانس ها و میزهای گرد در مورد مهمترین موضوعات ، جلسات استادان معتبر هنر تئاتر و دانشجویان ، کلاسهای استادانه و مباحثه است.

تئاترهایی نظیر تئاتر موزیکال ایوانوو ، تئاتر اپرا و باله آکادمیک دولتی دونتسک به نام A. B. Solovyanenko ، تئاتر کمدی موزیکال (اپرتا) ازبکستان ، تئاتر موسیقی Seversk ، تئاتر اپرا و باله آکادمی Samara ، تئاتر اپرا و باله دولتی Bashkir ، تئاتر اپراتای منطقه ای ساراتوف ، تئاتر موسیقی جمهوری کارلیا ، اپرای مجلسی نیژنی نوگورود و تئاتر کمدی موسیقی آنها V.T. استپانوا ، تئاتر موزیکال مجلسی “اپرای سن پترزبورگ” ، تئاتر موزیکال سن پترزبورگ “کارامبول” ، تئاتر اپرا و باله دولتی جمهوری کومی ، تئاتر دولتی ولگوگراد “اپرای تساریتسین” ، تئاتر موزیکال مجلسی سیار “تئاتر زنده” ، سن پترزبورگ “تالار موسیقی” ، تئاتر اپرا و باله کراسنویارسک به نام D. Hvorostovsky ، تئاتر موسیقی روستوف ، تئاتر اپرا و باله آستاراخان. جغرافیای جشنواره پنجم عظیم است: بینندگان اجراهایی را به معنای واقعی کلمه از سراسر روسیه ، از کراسنویارسک گرفته تا آستاراخان می بینند ، و این یک فرصت بی نظیر برای دیدن وضعیت واقعی صحنه موسیقی امروز روسیه است ، تجربه ای ارزشمند برای جامعه حرفه ای و مردم برای شناخت و اغلب شناخت قاره گسترده. تئاتر موسیقی کشور ما.

اجراهای جشنواره SEE MUSIC طی یک ماه و نیم در صحنه تئاترهای موسیقی در مسکو برگزار می شود و این نمایش عمومی تئاتر موسیقی مدرن روسیه در تاریخ 9 نوامبر در تئاتر هلیکون-اپرا با برگزاری مراسم رسمی و اهدای جایزه LEGEND به پایان می رسد – آنهایی که که زندگی خود را به موسیقی و صحنه داده اند ، به کسانی که بینندگان و منتقدان آنها را محترم و دوست دارند ، برای کسانی که به آنها می گوییم: “شما یک لگن هستی”.

علاوه بر برنامه اصلی ، پنجمین جشنواره SEE MUSIC شامل چندین برنامه غیر فعال است که نه تنها برای حرفه ای های تئاتر موسیقی ، بلکه برای عموم مردم نیز جالب است.

“برنامه کودکان” جشنواره “SEE MUSIC” فرصتی منحصر به فرد برای تماشای اجراهای جالب و برجسته موسیقی تماشاگران جوان است که طی دو فصل گذشته در تئاترهای روسیه روی صحنه رفته اند. تئاترهای شرکت کننده در جشنواره درخشان ترین اجراهای خود را به مسکو می آورند ، نمایش هایی که قبلاً به مخاطبانشان تبدیل شده اند و شکی نیست که آنها مخاطبان پایتخت را نیز تسخیر خواهند کرد. امسال برنامه کودک شامل اجراهایی برای کودکان در هر سنی است: برای کسانی که تازه یاد می گیرند صحبت کنند و کسانی که در دبیرستان تحصیل می کنند.

“پروژه های مستقل” . این جشنواره چهار پروژه ایجاد شده در خارج از دیوار تئاترهای دولتی را ارائه می دهد ، که برای دنیای روسیه از صحنه موسیقی وضعیتی است ، اگر نه منحصر به فرد ، بسیار نادر ، که به ایجاد نیرو و منابع فوق العاده از سازندگان نیاز دارد. به همین دلیل جشنواره تصمیم گرفت تا از این افراد شجاع و متعصب عاشق موسیقی و تئاتر حمایت کند – و پروژه های آنها را به عموم مردم ارائه دهد.

کنفرانس علمی و عملی انجمن انجمن تئاترهای موسیقی (AMT)

7-9 نوامبر در مکانهای پیشرو موسیقی در مسکو

کنفرانس پاییزی سالانه AMT به عنوان بخشی از جشنواره SEE MUSIC یکی از مهمترین سکوهای حرفه ای است که کارگران تئاتر موسیقی در آن تبادل نظر و تجربیات ، تقویت قدیمی و برقراری ارتباطات جدید هستند. این کنفرانس زمان سنجش جشنواره است: شناسایی نکات دردناک در روند تئاتر مدرن ، به طور مشترک جهت حرکت را توسعه دهید ، موارد موفقیت آمیز را تبادل کنید – بهترین روش های تمرین تئاتر ، ایده های خود را به اشتراک بگذارید و برای پروژه های مشترک شریک پیدا کنید. به طور سنتی ، در این کنفرانس مدیران تئاترهای موسیقی روسیه و نمایندگان نسل جوان سازندگان شرکت خواهند کرد تا به طور مشترک به جستجوی یک زبان صحنه ای جدید بپردازند و آینده تئاتر موسیقی روسیه را بسازند.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی جشنواره