افتتاحیه بزرگ مرکز فلوت مسکو

در مسکو برگزار شد مسابقات ، “فلوت طلای” روسیه و هنرمندان مارک های برجسته جهان فلوت. لو لویت ، استاد بی نظیر فلوت ، دانشجوی بیکفورد برانن افسانه ای ، از طریق کنفرانس تلفنی از بوستون (ایالات متحده) به مهمانان پیوست.

بنیانگذار مرکز فلوت مسکو ، تنها استاد مجاز در تعمیر فلوت های آمریکایی و ژاپنی در روسیه ، نیکولای پلوتنیکف گفت که تیم این مرکز یک هدف بلند پروازانه برای خود تعیین می کند – تبدیل شدن به یک سکوی پیشرو در روسیه برای تبادل تجربه ، دانش و اطلاعات بین نوازندگان فلوت ، و همچنین مکان مورد علاقه برای معاشرت. از جمله برنامه های فوری برای توسعه جهت فرهنگی و آموزشی – برگزاری کلاسهای استاد بیشتر ، جلسات با چهره های مشهور موسیقی ، روسی و بین المللی ، شرکت فعال در حوادث جهان فلوت و پشتیبانی از پروژه های موسیقی معلمان مرکز ، و همچنین سازماندهی خود را تحت نظارت فلوت مسکو مرکز یکی از این مسابقات اولین مسابقه بین المللی آلبرت راتسباوم است که فینال آن در سال 2021 در سالن کنسرت زریادیه برگزار می شود.

نیکولای پلوتنیکوف خاطرنشان کرد: “ما از همه همکاران و معلمان مرکز که به ما کمک می کنند نه تنها کارهای موسیقی کلاسیک ، بلکه صدای فلوت در ژانرهای مختلف از جاز گرفته تا معاصر را باز کنیم ، تشکر می کنیم تا افراد بیشتری عاشق این موسیقی شوند ، در کنسرت های فلوتینگ شرکت کنند. و کلاس فلوت را برای فرزندشان انتخاب کردند. “

گشت و گذار در کارگاه جدید تعمیر فلوت برای میهمانان این مراسم ترتیب داده شد. در سال 2019 ، نیکولای مجوزی را برای تأیید صلاحیت استادان فلوت از طرف مدرسه دیوید استراوبینگر در روسیه و کشورهای CIS سابق دریافت کرد. در بهار امسال ، دو متخصص دوره های خود را به پایان رساندند. برای نوازندگان – نوازنده فلوت که می خواهند به درستی از ساز خود مراقبت کنند و با موفقیت در خانه با مشکل کنار بیایند ، در 22 سپتامبر ، نیکولای اولین کارگاه آنلاین رایگان در مورد نگهداری ابزار و ترمیم خودکار فلوت ها را برگزار می کند. می توانید در وب سایت مرکز ثبت نام کنید.

اوج عصر خبر در مورد ظهور قریب الوقوع فلوت دست ساز توسط یک لووت لویت ساز بی نظیر در روسیه بود که به تعجب دلپذیر مهمانان ، در کنفرانس آنلاین با مهمانان صحبت کرد. لو لویت در حال کار بر روی فلوت سفارشی برای مرکز فلوت مسکو است ، این اولین و تاکنون تنها فلوت لو لویت در روسیه خواهد بود. لئو با بیش از 20 سال کار در بهترین شرکتهای تولید فلوت ، تنها استاد در جهان است که عملاً از راز اسرار ایجاد فلوتهای معروف اوستون برانن توسط بیکفورد برانن را از دست اول می داند. از طریق اتصال ویدیویی ، مهمانان می توانند شخصاً با استاد ارتباط برقرار کرده و س questionsالات خود را مطرح کنند.

قسمت سرگرمی این مراسم میهمانان را با اجرای “فلوت های طلایی” روسیه خوشحال کرد. زویا ویازوفسکایا ، اولگا ایووشایکووا ، النا ایسایوا ، ایرینا استاچینسکایا و نیکولای پوپوف آثار مورد علاقه خود را اجرا کردند. همچنین افتتاحیه با حضور اوگنی یاکوولف – نوازنده گروه فلوت ارکستر دولتی روسیه به نام E.F. Svetlanov ، النا میتروفانووا – هنرمند ارکستر تئاتر بولشوی (فلوت پیکولو) ، الکساندر پلیسکوفسکی – همراه گروه گروه بادهای چوبی در ارکستر روسیه نو و بسیاری دیگر برگزار شد. در پایان این رویداد ، همه به جشن مهمانی و مربا فلوت پیوستند.

اطلاعات دقیق در مورد پروژه های مرکز فلوت مسکو – https://www.magicflutecenter.com/

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی مرکز فلوت مسکو

عکس توسط یولیا تسیگانو