هنرستان مسکو آثاری از برندگان سومین مسابقه آهنگسازان AVANTI

06.10.2020 را اجرا می کند – در 19 اکتبر ، سالن کوچک هنرستان مسکو کنسرت نهایی سومین مسابقه آهنگسازان AVANTI تمام روسیه را برگزار می کند.

کارینا آبراهامیان ، مدیر کل اتحادیه آهنگسازان روسیه: “امسال 221 برنامه برای مسابقه دریافت کردیم. اگر برنامه های ما در موج دوم ویروس کرونا غرق نشود ، شما اپیزودهای برندگان را می شنوید – از نصب بر اساس نقاشی های کازیمیر مالویچ گرفته تا رمیکس تصنیف قرون وسطایی بلژیک ، از یک “تراژدی” کنایه آمیز تا ساخته های معنوی با یک ارگ ” این برنامه همچنین شامل آهنگ هایی برای سازهای قومی ، گروه های مجلسی با ریتم رقص الکترونیکی و آواز باستانی “خم” خواهد بود.

گروه ها و تکنوازان مشهور روسی در این کنسرت شرکت می کنند – گروه کر اتاق کنسرواتوار مسکو ، گروه موسیقی معاصر مسکو ، Opensoundorchestra و گروه Reheard ، ارگانیست ها ، Konstantin Volostnov و Evgeniya Krivitskaya ، الیسی درگالین نوازنده سازهای کوبه ای. میزبان کنسرت یاروسلاو تیموفیف است.

مسابقه AVANTI توسط اتحادیه آهنگسازان روسیه در سال 2017 تاسیس شد و هدف آن تقویت سازمان های آهنگسازی و تبلیغ آثار نویسندگان روسی است. … در این سال ، بیش از 200 آهنگسازی از مناطق مختلف کشورمان – از آستاراخان به پتروزاوودسک ، از بریانسک به یاکوتیا ارسال شده است. هیئت داوران این مسابقه شامل آهنگسازان و موسیقی شناسان مشهور روسی – الکساندر چایکوفسکی ، آتساماز ماکوئف ، الکساندر رادویلویچ ، اولگا بوچیخینا ، ولادیمیر کالوژسکی و تاتیانا تسارگرادسکایا بود.

“با تشکر از رقابت اتحادیه آهنگسازان – و ما AVANTI را برای سومین بار برگزار می کنیم – نام آهنگسازان جدید را خواهیم آموخت نه تنها نویسندگان باتجربه بلکه جوان از مناطق. – اشاره رئیس هیئت منصفه الکساندر چایکوفسکی. – من فکر می کنم که کنسرت نهایی برندگان در سالن کوچک هنرستان فقط یک درخشش روشن در یک سری از کنسرت های “زنده” که پس از همه گیری همه گیر خواهد بود ، باقی نخواهد ماند. ضبط کنسرت به لطف Melodiya به بخشی از تاریخ تبدیل خواهد شد و انتشارات Kompozitor مجموعه ای از امتیازات برندگان را منتشر خواهد کرد. “

اطلاعات ارائه شده توسط SKR

06.10.2020