موزه اورشلیم نو میزبان تابستان است. موسیقی موزه “

22.09.2020
جشنواره موسیقی” تابستان. موسیقی موزه “. ستارگان صحنه کلاسیک جهان در این نمایش شرکت می کنند. این جشنواره در قالب فضای باز برگزار می شود: اجراها در دهلیز موزه خیابان برگزار می شود و موسیقی با طرح های سه بعدی در دیوارهای موزه تکمیل می شود.

امسال ، چندین گروه از ارکستر سمفونیک آکادمیک دولتی روسیه به نام EF Svetlanov ، ارکستر مجلسی مسکو Musica Viva و ارکستر مجلسی دولتی “Virtuosi Moscow” ساکن جشنواره می شوند. از میان تکنوازان پیانویست های معروف نیکولای لوگانسکی ، یوری فاوین ، آندره گوگنین ، پولینا اوستینسکایا ، ویولونیست ها نیکیتا بوریسوگلبسکی و لئونید ژلزنی ، ایرینا سوپووا (ویولا) ، آنا کوشکینا (ویولنسل) ، شرکت کنندگان در برنامه اپرای جوانان تئاتر بولشوی روسیه المیرا کاراخانووا و ویکتوریا (سوپران ویکتوریا) Karkacheva (میزانسن).

بعد از کنسرت ها ، بینندگان می توانند از نمایشگاه های دائمی موزه اورشلیم جدید بازدید کنند و همچنین از نمایشگاه جدید که در 23 سپتامبر افتتاح می شود ، بازدید کنند.

برای اولین بار جشنواره “تابستان. موسیقی Museum ”در سال 2018 برگزار شد و بیش از 3 هزار تماشاگر را جمع کرد. امسال نیز قرار بود این نمایش در تابستان برگزار شود ، اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، زمان آن تنظیم شد.

TC “فرهنگ”

09/22/2020