در آخرین نقش سینمایی ، افرموف به طور نبوی “وکیل پاشایف” را بازی کرد

وکیل افرموف قبلاً بازی کرد – در “جسم خارجی” کلاسیک سینمای لهستان Krzysztof Zanussi “تجارت خارجی”. فیلم “محاکمه” توسط کارگردان ، بازیگر و تهیه کننده تلویزیونی کالوارسکی فیلمبرداری شد ، که در پشت سر او حوادث قابل توجهی وجود دارد ، از کنسرت در سن پترزبورگ ، که وی رهبری آن را برعهده داشت و جایی که ایگور تالکوف کشته شد ، تا مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری کسنیا سوبچاک ، جایی که در سال 2018 وارد آن شد – اه کالوارسکی فیلم هایی از Pugacheva ، Kirkorov ، Vaikule و Baskov را فیلمبرداری کرد که در خاستگاه نمایش های معروف تلویزیونی “عصر با ماکسیم گالکین” ، “یک دقیقه افتخار” ، “نگاه به شب” ایستادند.

در سال 2012 ، در جشنواره بین المللی فیلم مسکو ، تصویر “Martsephal” او درباره دهه 90 پرشور با حضور میخائیل افرموف و فیودور بوندارچوک نشان داده شد ، که در سال 1998 فیلمبرداری شد ، اما به دلیل شرایط مرموز ، چندین سال بیکار ماند. در آن زمان چیزهای زیادی در مورد ظهور کارگردان جدید و با استعدادی گفته شد. به خصوص در مورد بوندارچوک و راهی که او پس از مدتی طی کرد به طور فعال بحث کرد – از مجموعه “شما می دانید چه نوع پسری بود”.

در حال حاضر در دوران مدرن ، کالوارسکی مدیر توسعه کانون وکلا شد و در سال 2019 یک فیلم کوتاه “نقاشی” در مورد یک هنرمند (بازیگر یوری چورسین) ساخت ، که با عکس او قدرتمندان و احساسات مrsمنان را آزرد. فعالان مذهبی و سیاستمداران به او اعلان جنگ دادند و قهرمان به ترتیب به انجمن وکلای دادگستری که توسط کارگردان فیلم تبلیغ شده بود ، کمک کرد.

“این فرایند” در دوره قرنطینه انجام شد ، زمانی که همه برای گرفتن عکس در زندگی اکران هجوم آوردند. اولین نمایش آن که برای 19 ژوئن برنامه ریزی شده بود ، به دلایل بشردوستانه به تعویق افتاد. در 8 ژوئن ، یک حادثه مرگبار با مشارکت افریموف در مسکو رخ داد ، و یک بار دیگر نمی خواستم توجه شخص او را جلب کنم.

ایده “فرایند” خیلی زودتر از قرنطینه مطرح شد. والری پچایکین ، نمایشنامه نویس ، تراژدی در موضوع دادگاه نوشت ، ظاهراً از پرونده “استودیوی هفتم” الهام گرفته است. اما COVID-19 تنظیمات خاص خود را انجام داده است. و پس از تصادف با مشارکت میخائیل افرموف ، همه چیز تحت نشانه این واقعه وحشتناک درک می شود. حتی برجسته ترین نمایشنامه نویس نیز چنین فاجعه ای را تصور نمی کرد. زندگی تقریباً همیشه از هنر قدرتمندتر است.

جلسه دادگاه در زوم برگزار می شود. قهرمان افرموف به عنوان وکیل والری والریویچ صفاروف در آنها شرکت می کند. از نظر جسمی و پلاستیکی ، او شبیه وکیل پاشایف است. قهرمان افرموف از پسر بسیار جوانی دفاع می کند که متهم به ایجاد یک راهپیمایی آنلاین است.

در نقش قاضی – یولیا آگو ، دادستان – رومن مادیانوف ، دادسرا – ماکسیم ویتورگان ، که جلسه دادگاه را با این جمله آغاز می کند: “همه بلند شوند ، دادگاه می آید ، به طور خلاصه”. قاضی برای مدت طولانی می فهمد: “خوب ، خوب ، چه کسی در آنجا متهم می شود؟” اوراق جلوی او تمیز است و مدتها پیش این تصمیم گرفته شده بود. از آنجا که هیچ کس از متهم چیزی نمی داند ، به وکیل مراجعه می کنند: “آیا موکل خود را به یاد می آورید؟” اما او صدایی ندارد ، بنابراین در پنجره خود الاغ خود را به مجلس برجسته نشان می دهد و همه حدس می زنند که نام متهم پوپوف باشد.

جوک های شرکت کنندگان در این فرایند به شرح زیر است: “در بزرگنمایی بهتر از منطقه است” ، “بهتر است جلوی دوربین بنشینید تا در آن”. قاضی اعتراف می کند: “آنچه آنها به من می گویند ، من انجام می دهم. به آنها سه روبل ، به آنها پنج “. او به پسر کوچکش ، که مشترک صفاروف است ، توضیح می دهد که در غیر این صورت نمی توانید نارنگی بخرید. افرموف چیز خاصی برای بازی ندارد. او در قاب می نشیند و همین کافی است. حداقل او برخلاف برخی از همکارانش بازی نمی کند. حرف های آخر فیلم به وکیل داده می شود و افرموف رو به پسر نمایشگر خود می کند: “تا وقتی تلفن قدیمی مادرم زنگ می خورد ، من و شما همیشه تلفن های جدید خواهیم داشت.”

تمام فیلم های تولید شده در دوره قرنطینه برچسب های خاص خود را دارند. شاید تنها ارزش آن این باشد که این یک سند از یک زمان عجیب است ، شاهدی از یک دوره جدید برای همه ما. او هنوز با پیروزی های خاص خلاقانه مشخص نشده است. همه در خانه مقابل کامپیوتر نشسته اند و ما آن را در یکی از پنجره های صفحه می بینیم. در چنین شرایطی ، انجام یک کار عالی بدون داشتن یک ایده مفهومی دیوانه دشوار است. بیایید ببینیم آندری کنچالوفسکی چه کاری انجام خواهد داد ، که پروژه زندگی پرده ای اش با مشارکت مردم عادی از سراسر کشور هنوز علنی نشده است.

مطالب را بخوانید “در مورد افرموف ، افسر پلیس منطقه توبه کرد:” نصب “به پاشایف منجر شد”

جمله ای که به افرموف در عکسها ارسال شده است: دیدگاه ها و علاقه ها  محکومیت Efremov در عکسها: نمایشها و علاقه ها

به گالری عکس مربوطه مراجعه کنید