داریا یورگنز زندگی خود را در صحنه سریال “شیاطین دریا” به خطر انداخت

داریا یکی از کسانی است که حرفه بازیگری او در خانواده نوشته شده است. والدین او هنرمندان جدی دراماتیک هستند و یورگنس جونیور اولین نقش تئاتری خود را در سن مدرسه دریافت کرد. در اواخر دهه نود او به موسیقی الکسی بالابانوف تبدیل شد و در فیلم های او “درباره Freaks و مردم” و “Brother-2” بازی کرد. با این حال ، تعداد کمی از افراد قادر به ساخت حرفه خود به طور انحصاری بر اساس سینمای معتبر هستند ، بنابراین ، به دنبال پروژه های نابود شونده و به اصطلاح تولید Balabanov در فیلمبرداری بازیگر زن ظاهر شد که مورد علاقه منتقدان قرار نگرفت. اما صرف نظر از بررسی ها ، سریال NTV “Sea Devils” به یک پدیده واقعی در صنعت سریال مدرن تبدیل شده است. “شیاطین” پانزده سال است که روی آنتن است و تمام این مدت داریا یورگنز یکی از نقش های اصلی سریال را بازی می کند. “MK” با بازیگران زن اسلحه های تیرانداز ، مهمات زنده و براندی روی صحنه بحث کرد.

– داریا ، شما از معدود افرادی هستید که پانزده سال در شیاطین دریایی بوده اید. آیا حتی اعتقاد دارید که این اتفاق برای شما می افتد؟

– گاهی اوقات به سختی. و برای من دیگر پانزده سال نیست ، بلکه شانزده سال است. ما فیلمبرداری را از 3 ژوئن 2004 آغاز کردیم. من این تاریخ را خیلی خوب به خاطر آوردم ، زیرا در 28 مه دخترم یک ساله شد و چند روز دیگر من سر صحنه فیلمبرداری بودم. این یک دوره عظیم در زندگی من است و اثری از خود بر جای نگذاشت. در این پروژه ، همه ما به افراد نزدیک تبدیل شدیم. هرکس برای “شیاطین دریا” کار می کرد! گاهی اوقات به نظر من می رسد که بسیاری از هنرمندان ، کارگردانان و فیلمبرداران قبل از مشهور شدن در این نمایش نقش داشته اند.

– اگر به یک کلم بیل بگوییم ، تعداد زیادی پروژه با طرح مشابه وجود دارد و هنگام راه اندازی ، احتمال موفقیت “شیاطین” بسیار کم بود …

– وقتی تازه فیلمبرداری را شروع کردیم ، برخی از کارگردانان گفتند: “مهم نیست ، این سریال ، خدای ناکرده ، جایی در مناطق برگزار می شود و همه با خوشحالی آن را فراموش خواهند کرد.” اما فصل اول دوازده قسمت سپری شد – و آنها یک قسمت دوم و سپس یک سوم ، چهارم ، پنجم را خواستند. سپس مجموعه “شیاطین دریا. گردباد »که سه فصل هم داشت ، سپس« شیاطین دریا. مهر و موم “. هنرمندان جوان به ما پیوستند ، اما من و اولگ چرنوف از همان ابتدا همه چیز را پشت سر گذاشتیم. ایوان پارشین چند فصل را از دست داد.

– احتمالاً شرایطی پیش آمده که با خود گفتید: “همین ، این آخرین فصل برای من است ، وقت آن است که” شیاطین “را تمام کنم؟

– بنابراین آنها بعد از هر فصل گفتند ، اما به نظر من به نظر می رسد که این سریال هنوز تمام نشده است ، اگرچه به دلیل ویروس کرونا شش ماه است که از هیچ چیز فیلمبرداری نکرده ایم. هنوز هم آنها او را دوست دارند و علاوه بر این ، او را دائما نشان می دهند. من اغلب از مردم می شنوم که آنها در “شیاطین دریا” بزرگ شده اند. بیشتر به شما می گویم: یک بار که در سواستوپول بودم ، و ارتش در ساحل به من نزدیک شد ، و من را به میز آنها دعوت کرد. و یک مرد گفت که چگونه می توان یک اسلحه تک تیرانداز را از شخصیت من باقیرا نگه داشت.

– وقتی فیلمنامه را دریافت کردید و فهمیدید که در صحنه باید شیرجه بزنید ، بجنگید ، شلیک کنید ، در کوه ها بخرید و مواردی از این قبیل ، احتمالاً نگرانی دارید که چگونه آن را به صورت فیزیکی بیرون بیاورید؟ < / p>

– من به عنوان یک دختر هنرمند ، همیشه آرزو داشتم در یک فیلم اکشن بازی کنم. وقتی برای نقش باقیرا تأیید شدم ، من در حال حاضر بالغ ، 35 ساله بودم ، اما رویای تمام جوانی ام هنوز با من بود. من بسیار خوشحالم که این نقش یک زن نترس را پیدا کردم و اکنون 52 ساله هستم و هنوز هم آن را بازی می کنم.

– به نظر من می رسد که بعد از پانزده سال فیلمبرداری در “شیاطین” شما در مورد دریا بسیار آرام هستید و می توانید بدون تعطیلات سنتی در ساحل به راحتی زندگی کنید …

– هرگز دریا زیاد نیست. من در ماریوپول کنار دریا بزرگ شدم و اصلاً از آن خسته نشده ام. و در مجموعه من از او خسته نشده بودم. البته گاهی اوقات مجبور شدید در آب سرد غوطه ور شوید. این وحشتناک است ، به خصوص وقتی که شما در حال حاضر کاملا پیر هستید. آخرین یا فصل قبل از آن ، وقتی بیرون منهای پانزده بود ، در یک حفره یخی فرو رفتم. اما هیچ چیز ، و با آن کنار آمد.

– من شنیدم که بعد از فیلمبرداری کمی براندی در آب ریخته شد …

– درست است آنها خیلی نگران ما بودند. هر روز در حال فیلمبرداری ، هرگز نمی دانید چه اتفاقی می تواند بعد از هیپوترمی رخ دهد. آنها ما را به غسالخانه بردند و براندی ریختند. اما – به طوری که کسی مریض نشود و نه اینکه کسی مست شود.

– نقش باقیرا بسیار مناسب شماست. لباس فرم مانند یک دستکش روی شما می نشیند ، شما بسیار قانع کننده سلاح به دست می گیرید. آیا شما به هیچ وجه در زندگی معمولی مانند چنین زن بزرگی هستید؟

– قطعاً باقیرا از من نوشته نشده است. اما من چیزهای زیادی از او آموختم. من هرگز رانندگی نمی کردم ، اما باقیرا مرا وادار به انجام این کار کرد. من از ارتفاع می ترسم ، اما در صحنه مجموعه مجبور شدم کوه را بخزم و آنجا کار دیگری انجام دهم. و خزید قهرمانانم از من حمایت می کنند. من آنها نیستم ، آنها من هستم. داریا در به تصویر کشیدن زنان نیرومندی مانند مرلین در برادر 2 یا باقیرا در شیاطین دریا بسیار عالی است. اما این بازیگر اعتراف می کند که در زندگی اصلاً شبیه قهرمانانش نیست.

– شما از یک خانواده بازیگری هستید ، تجربه تئاتر زیادی دارید. با وجود چنین مجموعه مهارت هایی در سریال ، به نظر بسیاری می رسد که می توانید همانطور که می گویند با چشمان بسته بازی کنید. آیا واقعیتی در این مورد وجود دارد؟

– نه ، این درست نیست. من سعی می کنم برای هر شغلی آماده باشم ، مهم نیست که در چه زمینه ای باشد: یک نمایش ، یک فیلم یا یک سریال تلویزیونی ، همه اینها بخشی از حرفه من است. بدون دیدن متن نمی توانم بدون آمادگی به سایت بیایم. من همیشه از شما می خواهم متن را در اسرع وقت برای من ارسال کنید ، زیرا اگر من آن را مطالعه نکنم و آن را نشناسم ، نوعی حماقت است. کار در یک سریال تلویزیونی گاهی اوقات دشوارتر از کار در تمام مدت است. و برای اینکه شبیه هک نشود ، برای اینکه مخاطب را ناامید نکنید ، باید سریال را خیلی جدی بگیرید. و اگر “شیاطین دریایی” را جدی نمی گرفتیم ، آنگاه فصل می گذشت ، شاید دوم روی موج اولی ، اما همه چیز شکست می خورد و پایان می یافت.

– بیش از یک دهه و نیم فیلمبرداری ، احتمالاً شرایطی پیش آمده که فراموش کردنشان سخت است. چه چیزی را به وضوح در مورد این پروژه به خاطر می آورید؟

– هنگامی که تقریبا غرق شدم ، توسط ایوان پارشین نجات یافتم. احتمالاً تقصیر من بود: کت و شلوار خشک پوشیدم و فراموش کردم درست آن را دکمه بزنم. و بنابراین من به زیبایی از یک قایق به Neva شیرجه می زنم و می فهمم که آب شروع به ریختن لباس می کند. نوامبر ، جریان سرد ، شدید. من موفق شدم سرم را بیرون بیاورم و فریاد بزنم: “وانیا ، من غرق می شوم ، آب!” و او به طریقی معجزه آسا موفق شد مرا با یک ضربه از رودخانه بیرون بکشد.

یک بار با سلاح های واقعی کار کردیم ، بنابراین بچه های واحد آلفا در صحنه حضور داشتند. همه آنها کارتریج خالی داشتند و وانیا پارشین با آنهایی که زنده بودند یک شاخ گرفت. هنرمندان ، می دانید ، افراد کنجکاو هستند ، می توانند هدف بگیرند ، ماشه را برای سرگرمی بکشند. و وانیا فشار داد. اما نعمت درست بین من و اولگ چرنوف به آسفالت شلیک کرد. تکه های آسفالت من را گاز گرفت اما ممکن بود خیلی بدتر باشد. روز بعد ، اعضای آلفا یک بطری بزرگ ویسکی برای من آوردند و گفتند: “تولدت مبارک!” در ابتدا نفهمیدم و گفتم: “تولد من ژانویه است.” و آنها: “نه ، شما دیروز تولد خود را داشتید.” هنوز هم یک معما است که از کجا شاخ با مهمات زنده از روی صحنه آمده است.

– این مجموعه ها می توانند بسیار محبوب باشند ، اما بندرت منتقدان را تحت تأثیر قرار می دهند. آیا نگران کمبود نظرات خوب نیستید؟

– بررسی های مردم عادی برای من بسیار مهمتر است. کار منتقدان البته انتقاد است ، اما به نظر من آنها نظر ذهنی شخصی خود را بیان می کنند. هنر به طور کلی بسیار ذهنی است. کسی این را دوست دارد ، متاسفم ، مزخرف است …

– شما در فیلم های “About Freaks and People” و “Brother-2” ساخته الکسی بالابانوف بازی کردید. این سینمای نویسنده است که قبلاً به نوعی کلاسیک تبدیل شده است. برداشت شما از کار با این کارگردان بسیار مهم سینمای روسیه چیست؟

– حالا من به خوبی می فهمم که با هنرمندان فوق العاده و کارگردان درخشانی کار کردم که واقعاً همه دلمان برای او تنگ شده است. من فرد خوشبختی هستم و این تیراندازی ها را یک عمر به یاد می آورم. درک فیلم “درباره Freaks و مردم” نسبتاً دشوار است. به عنوان مثال ، برادرم نگاه کرد و گفت که این نوعی تلخه است. و مادرم گفت که در زندگی خود هیچ چیز بهتری ندیده است. اینها هم همه ذهنی است. وقتی فیلمنامه “About freaks and people” را خواندم ، آنجا چیز زیادی درک نکردم ، اما ما خود فیلم را در سطح نفسانی درک می کنیم. به عنوان مثال ، در زندگی من هرگز چنین زیبایی از سن پترزبورگ را که توسط اپراتور سرگئی آستاخوف نشان داده شده است ، ندیده ام. و “برادر -2” به سینمای محبوب تبدیل شده است که هنوز هم کوچک و پیر آن را تماشا می کنند.

– در “برادر 2” شما نقش مرلین روسپی را بازی کردید ، و بسیاری از بازیگران احتمالاً مدتها فکر می کردند قبل از موافقت با چنین تصویری …

– در مجموعه “About Freaks and People” من قبلا فهمیدم که در یک چیز خاص و باورنکردنی شرکت می کردم. و هنگامی که لشا بالابانوف به سراغ من آمد و از من پرسید که آیا دوست دارم در “برادر -2″ بازی کنم ، اما با یک شرط ، مجبورم بدون هیچ گونه تردید و بدون هیچ گونه تردیدی ، سرم را بتراشم »، گفتم:” بله “. من این را به عنوان یک افتخار و اعتماد به نفس بزرگی که او به من نشان داده است ، در نظر گرفتم.

– اگر می توانستید بشمارید که چند بار افراد مختلف عبارت شما را از “Brother-2” به یاد می آورند: “پسر ، برای ما مقداری ودکا بیا” – پس احتمالاً رقم قابل توجهی به دست می آوری … < / p>

– اگر این عبارت را هر بار بنویسم ، به اندازه دفترچه تلفن تبدیل می شود. اما می خواهم فیلم دیگری را به یاد بیاورم که آن را برای خودم بسیار مهم می دانم. این مجموعه “جزیره واسیلیفسکی” ساخته ولادیمیر شوولکوف است. این در زمانی بسیار ناخوشایند رخ داد ، زمانی که روابط روسیه و گرجستان به شدت خراب شد. و یکی از خطوط خلاصه داستان عاشقانه یک دختر روسی و یک پسر گرجی بود. من بسیار متاسفم که این سریال فقط یک بار نمایش داده شد ، گرچه هنرمندان آنجا فوق العاده هستند. به نظر من ، آلیسا فریندلیچ یکی از بهترین نقش هایش را دارد.

– در یکی از مصاحبه های خود یادآوری کردید که برخلاف میل مادرتان ، ناتالیا نیکیتیچنا یورگنز ، هنرمند خلق اوکراین ، از بسیاری جهات به سنت پترزبورگ رفته اید تا به عنوان بازیگر تحصیل کنید. از قصد فرزندتان برای ادامه سلسله خانواده چه احساسی داشتید؟

– مادرم واقعاً من را منصرف کرد و از انتخاب من انتقاد کرد در تمام زندگی من ، اما من در پسرم دخالت نکردم. و هنگامی که من و Egor شروع به بازی در تئاتر کردیم ، خوشبختی فوق العاده ای را تجربه کردم. توصیف آنچه در روح من می گذرد غیرممکن است وقتی با پسرم روی صحنه می روم.

نحوه فیلمبرداری “شیاطین دریا” را بخوانید