جیمز لوین – جادوگر و جادوگر رفتار

تلاش برای درک ظریف ترین عملکرد لوین در موسیقی روسی ، توانایی او در ارائه یک کانتیلای چسبناک و کشش ملودی ، عبارتی که به نظر می رسد تا جایی که بازگشت ندارد ، وقتی می خواهید هوا را تنفس کنید … و دوباره زندگی کنیم ، هر بار که آنها ما را برگردانند ، همانطور که معلوم شد ، به یک واقعیت خارق العاده در زندگی نامه او بازگشتند. ما فقط در مورد کلاسهای اواسط دهه 50 در مدرسه موسیقی Aspen با معلمی صحبت می کنیم که سبک اجرای او تاکنون از آمریکا در روسیه شکل گرفته است. یافتن نواری از لوین که پیانو می نوازد تقریباً غیرممکن است. اما کتابخانه موسیقی با ضبط شده های استاد ، خوشبختانه حتی پس از فسخ قرارداد متروپولیتن با وی در بهار 2018 در دسترس است.

دیمیتری سیبیرتسف ، مدیر تئاتر اپرای نوایای مسکو ، در گفتگو با رادیو Orpheus ، گفت که احمقانه تر از برداشتن ضبط های لوین از شبکه پخش است و فکر کردن در مورد کنار گذاشتن نمایش ها ، ممنوع کردن حرفه خود دشوار است: “وظیفه اصلی تئاتر پخش هنر موسیقی دانان است و اگر آنها کار خود را به پایان رسانده اند ، میراث آنها است. ارزیابی اقدامات متروپولیتن برای من دشوار است ، اما من فکر می کنم رسوایی مربوط به آزار و اذیت جنسی یک هنرمند بزرگ را می توان توسط مردی تنظیم کرد که هیچ کاری برای انجام دادن نداشته باشد ، هیچ کس او را نمی شناسد و همه این اعوجاج تنها راه اعلام عمومی خود ، چسبیدن به نام بزرگ است نوازنده ، “سیبیرتسف معتقد است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>