تا 15 ژانویه ، تئاترها و سینماهای مسکو فقط 25٪ بازدیدکنندگان را می توانند پذیرش کنند

11.11.2020
از 13 نوامبر 2020 تا 15 ژانویه 2021 ، مسکو رژیم محدودیت جدیدی خواهد داشت. اقدامات اضافی برای جلوگیری از ویروس کرونا توسط شهردار پایتخت سرگئی سوبیانین در ارتباط با افزایش شدید تعداد موارد در نظر گرفته شد. /2020/Antonnoj/novost.jpg “>

با توجه به محدودیت های جدید ، حداکثر تعداد تماشاگران در تئاترها ، سینماها و سالن های کنسرت پایتخت دیگر نمی توانند بیش از 25٪ ظرفیت مکان ها باشند. و برنامه های فرهنگی ، تفریحی و سایر رویدادها با حضور تعداد زیادی از تماشاگران به مدت دو ماه بطور کامل ممنوع خواهد بود ، به جز مواردی که با تصمیم مقامات اجرایی برگزار شده است.

دستور جدیدی درباره اقدامات پیشگیری از ویروس کرونا در 11 نوامبر توسط وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه منتشر شد. بر اساس این سند ، از 13 نوامبر تا 15 ژانویه در موزه ها و گالری ها نمایشگاه ها و نمایشگاه های موقت ، تورهای گروهی و سایر رویدادها به حالت تعلیق درآمده است. بازدیدکنندگان از نمایشگاه های دائمی باید فاصله اجتماعی 1.5-2 متری از یکدیگر را حفظ کنند و برگزارکنندگان نمایشگاه باید مسیریابی را در سالن ها انجام دهند که جریان ورودی میهمانان را حذف کند.

همزمان ، موسسات فرهنگی قادر خواهند بود به صورت آنلاین نمایشگاه ها ، ونیساژها ، سخنرانی ها ، آموزش ها ، سخنرانی ها ، کلاسهای مستر و سایر رویدادها را آزادانه برگزار کنند.

تنها پس از توافق با اداره ورزش شهر و اداره روسپوتربنادزور ، می توان مسابقات ورزشی دسته جمعی را با مشارکت تماشاگران برگزار کرد.

دانشجویان کالج و دانشگاه به آموزش از راه دور روی خواهند آورد. دانش آموزان تشویق می شوند سفرهای شهری را به حداقل برسانند.

11.11.2020

جشنواره ای را در art-center.ru انتخاب کنید