Ekaterina Mechetina فصل کنسرت های فیلارمونیک Belgorod

09/29/2020 را افتتاح خواهد کرد
پنجاه و چهارمین دوره کنسرت در 1 اکتبر در سالن بزرگ فیلارمونیک ایالتی بلگورود افتتاح می شود

با اجرای کنسرت پیانوی بزرگ جدید Steinway & Sons به مردم ارائه می شود. ابزار برتر برای فیلارمونیک ایالتی بلگورود در کارخانه ای در هامبورگ توسط نماینده رسمی Steinway و آندره یاروشینسکی برای مردم بلگورود شناخته شده انتخاب شد. و خرید پیانو به لطف شرکت Metalloinvest امکان پذیر شد.

قابل ذکر است که در سال 2020 پیانوی بزرگ Steinway & Sons که از قبل در فیلارمونیک موجود است و ستاره های کلاس جهانی بر روی آن هنرنمایی کرده اند ، 25 ساله می شود! در سال 1995 ، اولین استین وی که به فیلارمونیک اهدا شد ، توسط نوازنده برجسته نیکولای پتروف و پیانیست جوان مشتاق الیزاوتا ترونوا ارائه شد. با ادامه این سنت ، حق اولین کسی که پای ساز جدیدی بنشیند و به آن روح ببخشد به نوازنده جوان دنیس اسمیرنوف ، دانش آموز مدرسه موسیقی شماره 1 کودکان در شهر بلگورود ، کلاس معلم گالینا پتروونا بکتووا سپرده شد. آلبوم برگ R. R. Glier به صدا در خواهد آمد.

و سپس هنرمند ارجمند فدراسیون روسیه ، برنده جایزه رئیس جمهور روسیه ، Ekaterina Mechetina با یک ساز سلطنتی واقعاً نواخته خواهد شد. با نواختن ارکستر سمفونیک تحت سرپرستی رهبر ارکستر ، راشیت نیگاماتولین ، هنرمند ارجمند فدراسیون روسیه ، پیانیست کنسرتو شماره 1 شوپن را برای پیانو و ارکستر و “راپسودی در تم پاگانینی” از S. Rachmaninov اجرا می کند.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی فیلارمونیک بلگورود

09/29/2020