Octava Plant در هفته خلاق روسیه

شرکت می کند

از 11 سپتامبر تا 13 سپتامبر ، مسکو میزبان هفته خلاقیت روسیه است ، یک رویداد در مقیاس بزرگ با هدف توسعه صنایع خلاق در روسیه. این هفته شامل یک گردهمایی تجاری ، نمایشگاه ها ، سخنرانی ها ، کلاسهای استادانه ، کنسرت ها خواهد بود.

در 11 سپتامبر ، یک سخنرانی با عنوان “Octave – تحول یک مارک افسانه ای” در مورد تجربه غلبه بر مانع طراحی هنگام ورود به بازار خارجی تحت برنامه “طراحی” برگزار شد. ولادیمیر شیپیلوف ، مدیر طراحی کارخانه اوکتاوا ، در مورد تغییر نام تجاری بزرگترین و قدیمی ترین شرکت الکترو آکوستیک در روسیه و روند فعلی در طراحی صنعتی صحبت کرد.

در چارچوب مجمع تجاری خلاق ، در 13 سپتامبر ، میزگرد “صنایع خلاق روسیه: ارزیابی پتانسیل صادرات” برگزار می شود. شرکت کنندگان در این پروژه پروژه های موفق بین المللی خلاق را تجزیه و تحلیل کرده و عوامل اصلی موفقیت را در نظر می گیرند. اولگا پیون ، یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت ، در مورد پتانسیل صادرات محصولات صنعت خلاق روسیه با استفاده از مثال میکروفون های کارخانه اوکتاوا صحبت خواهد کرد.

“برای اولین بار اصطلاح” اقتصاد خلاق “در سال 2000 توسط مجله Businessweek استفاده شد. از آن زمان ، مفهوم صنعت خلاق گسترش یافته است. ایده متحد به عنوان م creativeلفه خلاق و نقش بالای فناوری های جدید باقی مانده است. بنابراین ، می توان یک مکانیسم کلی برای ارتقا industries صنایع خلاق روسیه به بازار بین المللی بر اساس تجربه شرکت های صادر کننده محصولات با تکنولوژی بالا ایجاد کرد. چنین نمونه ای “اکتاو” است. تحولات آن به آلمان ، یونان ، چین ، ایالات متحده آمریکا ، هلند ، بلژیک ، فرانسه ، ایتالیا ، اسپانیا ، اتریش صادر می شود. فروش صادرات برای نیمه اول سال 2020 تقریبا دو و نیم برابر بیشتر از فروش مدت مشابه در سال 2019 بود. امسال قراردادهای جدیدی با اکوادور ، کره جنوبی ، صربستان ، انگلیس ، ترکیه ، فیلیپین و بلاروس منعقد شد. اولویت ورود به بازارهای صادراتی جدید و توسعه بخشهای مجاور بازار است. “” اولگا پیون ، یکی از اعضای هیئت مدیره کارخانه اکتاوا گفت.

یکی از اشیا art هنری در محل رویداد ، نصب صوتی تعاملی “صدای شهر” خواهد بود. در یک استودیوی تخصصی آزاد ، Oktava MK-105 “وقایع هفته خلاق” را در میکروفون – ضبط پادکست ها با شرکت کنندگان در برنامه جشنواره انجام می دهد. پس از ضبط ، میکروفن به یکی از بلندگوها ارائه می شود. در اوقات فراغت خود از کار بر روی پادکست ها ، نصب اکتاوا اثری از هنرمند اولگ ماکاروف است که برای موزه ابزار ماشین خوشه خلاق صنعتی اکتاوا ایجاد شده و در بخشی از قلمرو استفاده نشده گیاه الکترو آکوستیک افتتاح شده است.

مارک اکتاوا نیز در غرفه وزارت صنعت و تجارت روسیه ، یک شریک استراتژیک این رویداد ارائه شده است. کار این سایت بر اساس همزیستی صنایع دستی سنتی ، فناوری ها و روندهای مدرن است. در طول جشنواره ، کنسرت ها در غرفه وزارت صنعت و تجارت فدراسیون روسیه برگزار می شود. در طول اجرا ، سازهای موسیقی ساخت روسیه با میکروفون های Oktava MK-012 همراه خواهند شد.

MK-012 یک میکروفون خازنی جهانی با سه کپسول قابل تعویض با ویژگی های مختلف هدایت است: کاردیوئید ، دایره ، شکل هشت. دارای حساسیت بالا و سطح صدا کم است. این میکروفون قابلیت ضبط صداهای بلند در فاصله کمی را دارد و نه تنها برای ضبط گیتار ، پیانو بلکه سازهای کوبه ای نیز مناسب است. این دیافراگم باریک دارای اندازه کلی کمی است.

ورود به هفته خلاقیت روسیه رایگان است ، برخی از رویدادها نیاز به ثبت نام در https://creativityweek.ru/ دارند.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی گیاه اکتاوا