به دلیل COVID-19 ، انگلیسی ها شروع به تصویربرداری از صحنه های وابسته به عشق شهوانی به روشی دیگر کردند: با ترفندهای نوری

در طی همه گیر شدن ، صنعت فیلم به بن بست رسیده است. در حالی که هنرمندان مشغول سرگرم کردن پروژه های آنلاین بودند ، تولیدکنندگان میلیون ها ضرر کردند. و هنگامی که آنها به کار خود بازگشتند ، کسب آنها دشوارتر شد. این به دلیل قوانین ایمنی اپیدمیولوژیک و فاصله اجتماعی است.

جوزفین آزبرگ ، طراح تولید اولین ویژگی انگلیسی زبان روبن استلوند ، مثلث غم ، با بازی وودی هارلسون ، در اوایل ژوئیه به کار خود بازگشت. به دلیل همه گیری ، تولید به مدت سه ماه متوقف شد. و تا به امروز ، این فیلم 11 میلیون دلاری تنها پروژه مهم اروپایی برای از سرگیری فیلمبرداری است.

“در روز اول ، به همه کارکنان بسته به اینکه در چه تیمی بودند ، رنگ اختصاص داده شد. به من به عنوان عضوی از بخش هنر صورتی و همچنین سبز دادند. این رنگ بخش اصلی است که شامل کارگردان ، کارگردان و بازیگران است. در ابتدا به نظر من عجیب بود که نمی توانم کسی را در آغوش بگیرم ، اما اکنون این هنجار جدید است. ”

در حالیکه رستوران عمومی بسته است ، کلیه کارکنان صبحانه ، ناهار و شام را در جعبه دریافت می کنند. ماسکها بدون استثنا توسط همه پوشیده می شوند و اعضای کمد لباس ، اتاق آرایش و لوازم جانبی ملزم به پوشیدن محافظ صورت علاوه بر موارد دیگر هستند. علاوه بر این ، به هر یک از اعضای گروه فیلم یک دماسنج تعلق می گیرد. جوزفین می گوید اقدامات جدید محدودیت های واقعی در کار وی ایجاد نکرده است. فقط بدون ارتباطات انسانی غم انگیز شد. اما به هر حال این امر حیاتی نیست. مورد دیگر صحنه های وابسته به عشق شهوانی است.

لیزی تالبوت حرفه جالبی دارد – هماهنگ کننده صحنه های صمیمی. او پس از داستان با هاروی وینستین و جنبش متعاقب #MeToo ، بیشترین تقاضا را شروع کرد. و با توجه به شیوع و خطر COVID-19 ، این حرفه فرصت های جدیدی پیدا کرده است.

“چالش ما این است که چشم انداز کارگردان را به ایمن ترین شکل ممکن به زندگی تبدیل کنیم.” اگر اوایل او فقط در صحنه هایی با ماهیت جنسی درگیر می شد ، اکنون هرگونه صمیمیت جسمی به آنها تعلق دارد. به عنوان مثال ، تماس نزدیک بین بازیگران در حین مکالمه. هماهنگ كنندگان با كارگردان كار مي كنند تا مرز حركت و فاصله بين بازيگران و گروه را تعريف كرده و به توافق درمورد آنچه بازيگران مي خواهند در صحنه انجام دهند ، كمك كنند.

جای تعجب نیست که از زمان COVID-19 چالش های جدید زیادی وجود داشته است. به هر حال ، ما در مورد صحنه های تیراندازی با تماس بدنی شدید صحبت می کنیم. اکنون یک هماهنگ کننده صمیمیت باید در همه مجموعه ها حضور داشته باشد. تالبوت می گوید: “اگر افراد بخاطر COVID-19 بیشتر در مورد ایمنی و محدودیت های منطقی خود فكر كنند ، فقط بهتر خواهد شد.”

البته ، لیزی نمی تواند جزئیات را فاش کند – اطلاعات مربوط به آنها به دقت محافظت می شود. با این حال ، او که یک متخصص برجسته در زمینه کار خود بود ، توصیه های خود را برای فیلمبرداری صحنه های صمیمی با روزنامه نگاران انگلیسی به اشتراک گذاشت. به عنوان مثال ، اگر از نظر فنی فقط می توان به صمیمیت جسمی اشاره كرد ، و نزدیك یا لباس در نیاورد ، آنها به این روش شلیك می كنند – با كمك ترفندهای نوری.

مجموعه فیلم های تایلندی و بالیوود صحنه های عاشقانه را ممنوع کرده اند ، در حالی که Riverdale از نتفلیکس برای از بین بردن تهدید تعامل بیش از حد نزدیک ، فیلمنامه را به طور خاص برای ترفندهای دوربین بازنویسی می کند.

علاوه بر این ، لباس کار برای صحنه های وابسته به عشق شهوانی مانند “جوراب خروس” و “pasties” (پدهای سینه سیلیکونی با نوک سینه ها) باید برای هر بازیگر جداگانه خریداری و ساخته شود. و اگر فیلم نامه حاوی صحنه ای صمیمی است ، قبل از فیلمبرداری ، شرکا باید به مدت 14 روز خود را منزوی کنند.

به نظر می رسد دقت و تدبیر بیش از حد در چنین مواردی فقط در اختیار مدافعان حقوق بشر و تولید است. اما ناگهان یک مشکل دیگر در آزمایش آنلاین همه جا وجود دارد. مهاجمان به عنوان مدیر انتخاب بازیگر مطرح می شوند و از بازیگران عکسهای صریح جنسی می خواهند. عوامل اصلی بازیگران از قبل اعلان جنگ با متقلبین را داده اند. آنها سعی می کنند به بازیگران هشدار دهند که خود آزمایشی هرگز نیازی به برهنگی یا تقلید از رابطه ندارد. اما ظاهراً تمایل به ورود به صفحه نمایش بزرگ بر هر موانع اخلاقی غلبه می کند.