رپ کالینکا را بخشیده است: محبوب ترین آهنگ جهان 160 سالگرد تولد خود را جشن می گیرد

در همان زمان ، تمام تلاش ها برای بین المللی کردن کالینکا ناموفق بود ،” لجوج “لولی تسلیم ترجمه نشد. “کالینکا” به کارت ویزیت کشور ما تبدیل شده است ، بازتابی از روح مرموز روسیه ، عجیب و غریب برای خارجی ها.

مدتهاست که قوم روسی محسوب می شود ، اگرچه هنوز هم نویسنده ای دارد. در سال 1860 توسط ایوان لاریونوف در ساراتوف نوشته و اجرا شد.

در نسخه اصلی ، کالینکا متفاوت به نظر می رسید. این گزینه اکنون فقط در بایگانی ها قابل یافتن است.

این آهنگ در سالهای جنگ ، هنگامی که اجرا شد و متعاقباً ، با آن در سراسر جهان توسط گروه موسیقی و آواز آکادمیک ارتش روسیه با آن سفر کرد ، تبلیغات و محبوبیت جدی خود را بدست آورد. A. V. Alexandrova.

امروز ، بسیاری از هنرمندان روسی آن را اجرا می کنند ، اما شاید “ولادیمیر دویاتوف” هنرمند خلق روسیه نفس تازه ای به زندگی این آهنگ وارد کند. ولادیمیر دویاتوف “كالینكا” خود را در یك تنظیم اصلی ، مدرن و حتی صداهای رپ در انتهای آهنگ می خواند! اما نباید درباره چنین مرحله ای تجسم کالینکا شک کرد. “مائسترو-صدا” با حرفه ای بودن بالا و برخورد دقیق او به عملکرد آثار باعث شده تا “گوش” مدرن نه تنها نسل قدیمی ، بلکه جوانان نیز بتوانند یکی از بزرگترین میراث فرهنگی کشورمان – “کالینکا” را بشنوند ، بشناسند و فراموش نکنند. بدین ترتیب ، به این ترانه فرصتی داده می شود تا محبوبیت گیج کننده خود را در صحنه روسیه ادامه دهد.

“کالینکا” با اجرای ولادیمیر دویاتوف بیش از یک بار در تمام کانال های تلویزیونی مرکزی روسیه به صدا در آمد ، بارها توسط تلویزیون های خارجی در چین ، آلمان ، انگلیس ، کره ، فرانسه فیلمبرداری شد …. در سال های اخیر “کالینکا” که توسط ولادیمیر دویاتوف اجرا شده است در حین استراحت به صدا در می آید. NHL مطابقت دارد.

خود این هنرمند ناراحت است که “دیگر برای قرن ها” چنین بازدیدهایی مانند “کالینکا” (و کشور ما در گذشته غنی از آنها بود) امروز دیگر نوشته نمی شود. سیستم کسب و کار نمایش برای بدست آوردن پول و مخاطبان گسترده تنظیم شده است ، که اغلب برای آنها ترانه هایی بدون عارضه نوشته می شود ، عاری از شعرهای عمیق و هارمونی. تصور اینکه کدام یک از بازدیدهای مدرن می تواند سرنوشت “کالینکا” را تکرار کند و محبوبیت جهانی خود را برای یک قرن و نیم حفظ کند دشوار است.

امسال “کالینکا” است که به موضوع اصلی جشنواره خلاق بین منطقه ای هنر اسلاوی “زمینه روسیه” تبدیل می شود ، که از کانال تلویزیونی “میر” در 29 آگوست پخش می شود. یک شاهکار جهانی از فرهنگ روسیه برای مخاطبان جهانی.