تیم Moskomsport برنده مسابقات خیرخواهانه فوتبال Good Cup

< گریگوری توالتوادزه ، مفسر مسابقات ، در سخنرانی خوش آمد گویی خود گفت: "ما در تورنمنت پنجم" جام مهربانی "با شما جمع شده ایم که بزرگترین هدف آن جمع آوری سرمایه برای کودکان بیمار جدی است. - مهم نیست که چه فاجعه ای ما را تعقیب می کند ، مهمترین نکته برخورد نجیبانه با کسانی است که به کمک نیاز دارند و این همان چیزی است که مسابقات ما به آن اختصاص داده شده است.

شروع این رویداد ورزشی نیز با “بیا برو!” رئیس باشگاه فوتبال ستارگان پاپ “استارکو” یوری داویدوف.

12 تیم در مرحله گروهی در چهار میدان مرکز ورزش شمال لوژنیکی جنگیدند ، که در طول مسابقات به تیم های “قوی ترین” ، “بهترین” و “باحال” تقسیم شدند.

معجزات انعطاف پذیری و پیروزی روحیه تیمی در زمین بازی ، از جمله توسط ویکتور زینچوک ، گیتاریست مجازی ، الكساندر آلیوشكین بازیگر و پیر نارسیس نشان داده شد.

برنامه شو ورزشی همراه با شور و غنایی از دومی کم نداشت: مسابقات دیدنی و جذاب به همراه زنده “اسم حیوان دست اموز شکلات” پیر نارسیس ، “کلاغ پلاستیکین” افسانه ای توسط گریگوری گلادکوف ، “برای شما آرزوی خوشبختی می کنیم” با اجرای نیکلای کلتسوف برگزار شد. با اجرای میخائیل گربنشچیکوف ، روماریو ، سرگئی کریلوف ، شرکت کننده در نمایش “صدا. کودکان” آنا بازانوا و دیگران ، روحیه جشن اضافه شد.

هیئت داوران دنیس لاکتیونف را از FC Comedy Club به عنوان بهترین بازیکن مسابقات شناختند ، گلب گرواسیوس (استارکو) بهترین دروازه بان ، سرگئی آنوخین (Moskomsport) بهترین مدافع ، دنیس گسی جایزه افتخاری و عنوان بهترین هافبک را دریافت کرد (” Absolut Insurance “) ، ولادیمیر ارماکوف (” ماهی روسی “) به عنوان بهترین مهاجم شناخته شد ، ایلیا شستاکوف (” ماهی روسی “) بهترین کاپیتان شد.

اماکن در جدول رده بندی به شرح زیر توزیع شده اند:

گروه “قوی ترین”:

مقام اول – “Moskomsport”

مقام دوم – “بیمه مطلق”

مقام سوم – “ماهی روسی”

مکان چهارم – “Rosich”

بهترین گروه:

مقام اول – FC Comedy Club

مقام دوم – Skolkovo

مقام سوم – “AVM SPORT”

مقام چهارم – “FIDE”

گروه جالب:

مقام اول – “استارکو”

مقام دوم – “معمار”

مقام سوم – “Novotrans”

مکان چهارم – “عنوان”

این رویداد با اجرای گروه احیا شده “Zodchie” با آهنگ های جدید و کلاسیک از جمله “Maskovsky Faxtrot” ، “Baba Lyuba” ، “Wire for Cord” ، “At 10-b به” Lube “گوش نداد و” به پایان رسید. ببین و می بینی ”- آرام نشستن کار آسانی نبود.

بودجه جمع آوری شده برای درمان کودکان در انستیتوی بیماریهای مادرزادی منطقه فک و صورت استفاده می شود ، جایی که پروفسور گنادی گونچاکوف ، با استفاده از یک تکنیک منحصر به فرد ، نقص مادرزادی را حتی برای نوزادان دو هفته اصلاح می کند.

امسال ما موفق به جمع آوری حدود یک میلیون روبل شدیم. به گفته یوری داویدوف ، در زمینه یک بیماری همه گیر ، این یک نتیجه شایسته است – بودجه جمع آوری شده قادر به انجام 4-5 عمل برای کودکان خواهد بود.

Epidbiomed-Impex LLC شریک عمومی مسابقات مینی فوتبال خیریه Good Cup بود

باشگاه فوتبال ستارگان پاپ روسیه “استارکو” از سال 2015 مسابقات خیریه مینی فوتبال “جام خوب” را برگزار می کند. در پایان مسابقات 2015 ، 2.2 میلیون روبل برای کمک به کودکان بیمار جدی ، 3 میلیون روبل در سال 2016 ، 2 میلیون روبل در پایان مسابقات 2017 و 1 میلیون روبل در سال 2018 انتقال داده شد. در کل ، از سال 2005 ، در نتیجه مسابقات خیرخواهانه ورزشی و کنسرت ، “استارکو” بیش از 320 میلیون روبل جمع آوری کرده است که به لطف آن به 3873 کودک از مناطق مختلف روسیه کمک پزشکی هدفمند ارائه شده است.

اطلاعات ارائه شده توسط خبرگزاری اینترمدیا