مسابقه روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان “Georg Ots 100. MEDIA

Opera National تئاتر “استونی” ، انجمن فرهنگی استونی “استونی سلتس” ، “کلوپ جهانی پترزبورگ” ، TourPressClub – انجمن روزنامه نگاران توریستی سازمان عمومی منطقه ای “MediaSoyuz” فدراسیون روسیه مسابقه بین المللی “Georg Ots 100. MEDIA” را برای بهترین انتشار در مورد زندگی و کار گئورگ اعلام کرد اوتسا

هدف از این مسابقه محبوب کردن آثار گئورگ اوتس ، برجسته سازی زندگی و کار خواننده بزرگ استونیایی در رسانه ها – در رسانه های چاپی و الکترونیکی و همچنین در شبکه های اجتماعی ، کانال های رادیویی و تلویزیونی است.

روش مشارکت

1. برای شرکت در مسابقه ، باید فرم درخواست را پر کنید (به زیر مراجعه کنید) و آن را به همراه عکس / پرتره خود با فرمت jpg از طریق ایمیل ارسال کنید: [email protected] با یادداشتی در عنوان موضوع: پرسشنامه “Georg Ots 100. MEDIA”.

2 شرکت کنندگان می توانند در هر ژانر روزنامه نگاری کار کنند ، تعداد آثار برای هر یک محدود نیست ؛

3. یکی از عناوین این مقاله ممکن است اعلامیه جشنواره بین المللی موسیقی گئورگ اوتس برای آوازخوانان باشد که برای چهارمین بار در نوامبر سال جاری در سن پترزبورگ برگزار می شود (جزئیات مربوط به این مسابقه موسیقی: [email protected] )
4. مطالب ، پیوندها به نشریات ، همچنین از طریق پست الکترونیکی ارسال می شود: [email protected] با یادداشتی در عنوان موضوع:

مسابقه “Georg Ots 100. MEDIA”.

5 هیئت منصفه مطالبی را به زبان انگلیسی ، روسی ، فنلاندی یا استونیایی که بین 01 فوریه تا 30 سپتامبر 2020 منتشر شده است ، بررسی می کند.

حقوقی

1 رئیس هیئت منصفه:

آرن MIKK ، دوست نزدیک گئورگ اوتس ، کارگردان صحنه استونیایی ، رئیس هیئت مدیره اپرای ملی استونی ، (استونی).

2 دبیر اجرایی هیئت منصفه:

آناتولی کوالیوف ، سردبیر مجله صنعت گردشگری و فرهنگ ، رئیس باشگاه تورپرس (روسیه).

اعضای هیئت منصفه:

3 آرنو کرونوال ، روزنامه نگار و منتقد موسیقی ،

تهیه کننده تلویزیون (فنلاند).

4 والنتینا اورلووا ، رئیس هیئت مدیره انجمن بین المللی “باشگاه جهانی پترزبورگ” (روسیه).

5 تینا ماتیسن ، موسیقی شناس و روزنامه نگار (استونی).

جایزه ها

برندگان (بسته به کشور) یکی از سه جایزه اصلی را دریافت می کنند:

– سفر دو نفره (از جمله بلیط اتوبوس) به سن پترزبورگ ، اقامت دو شب در هتل 5 * ، بازدید از یک نمایش در یکی از تئاترهایی که گئورگ اوتس در آنجا بازی می کرد.

– سفر دو نفره (از جمله بلیط اتوبوس یا کشتی) به تالین ، اقامت دو شب در هتل 5 * ، بازدید از یک نمایش در یکی از تئاترهایی که گئورگ اوتس در آنجا بازی می کرد.

– سفر دو نفره (از جمله بلیط اتوبوس یا کشتی) به هلسینکی ، اقامت دو شب در هتل 5 * ، بازدید از یک اجرا در یکی از تئاترهایی که گئورگ اوتس در آنجا بازی می کرد.

علاوه بر این ، جوایز و مدارک اصلی اضافی برای برندگان در نامزدهای مختلف تهیه شده توسط برگزارکنندگان و حامیان مالی کشورهای شرکت کننده در پروژه تهیه شده است.

جمع بندی و جوایز

هیئت داوران بین المللی نتایج مسابقه Georg Ots 100 را جمع بندی می کنند. مسابقه MEDIA در اوایل ماه اکتبر و اسامی برندگان و جوایز رسمی آنها در 22 تا 24 اکتبر سال 2020 در سنت پترزبورگ در “سنتی روزهای تالین” در سن پترزبورگ برگزار می شود .

پرسشگر عضو

1. نام خانوادگی ، نام

2. نوع رسانه.

3. نام کامل رسانه یا وبلاگ.

4. موقعیت.

6. آدرس / کشور.

7. تلفن همراه + ایمیل.

8. www.

اطلاعات ارائه شده توسط برگزارکنندگان