به مناسبت 150 سالگی سرگئی راخمانینوف ، مقامات کریمه نام او را در یالتا جاودانه می کنند

26.10.2020
مقامات کریمه در 150 سالگی آهنگساز سرگئی راچمانینوف قصد دارند نام او را در یالتا و منطقه یالتا ، جایی که دوست داشت قبل از عزیمت آرام بگیرد ، جاودانه کنند و آخرین کنسرت خود را برگزار کنند از روسیه.

این را مدیر املاک موزه راچمانینوف “ایوانوکا” الکساندر ارماکوف اعلام کرد.

از 1997 مدرسه موسیقی کودکان 1 سیمفروپول به نام راخمانینوف نامگذاری شده است. A اکنون رئیس کریمه سرگئی آکسنوف نامه ای در مورد برای ما ارسال کرد این واقعیت که نام راخمانینوف در اسکان نوع شهری در Simeiz در نزدیکی یالتا ، جایی که راخمانینوف دوست داشت در آنجا استراحت کند ، جاودانه خواهد شد ، و همچنین در خود یالتا ، جایی که 5 سپتامبر 1917 ، سرگئی واسیلیویچ آخرین کنسرت خود را در روسیه برگزار کرد. دفتر شهردار یالتا اکنون در حال تصمیم گیری درباره وضعیت – میدان یا خاکریز راچمانینوف ” ، – الكساندر ارماكف گفت.

پیش از این ، ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه به دولت دستور داد تا طرحی را برای جشن 150 سالگی تولد سرگئی راخمانینوف در سال 2023 آماده کند. اکنون آماده سازی های فعال برای سالگرد آهنگساز در تمام مناطق کشور در جریان است.

به گفته ارماکوف ، پرونده ماندگاری نام آهنگساز در سن پترزبورگ نیز رو به جلو حرکت کرده است ، که چندین سال است که راچمنینولوژیست ها در مورد آن درخواست می کردند. در حال حاضر ، شاید سن پترزبورگ تنها شهری در جهان باشد که تقریباً تمام خانه هایی که راخمانینوف از آنها بازدید ، زندگی یا کار کرده است ، زنده مانده اند. “ ما نیستیم ما از مقامات منطقه در مورد تغییر نام خیابان می خواهیم ، زیرا این امر باعث می شود هزاران نفر در < / span> این خیابانها ، گروگانهای وضعیت ، آنها باید یک سری اسناد را دوباره منتشر کنند ، و در اینجا مربع ها ، پارک ها ، کوچه ها ، خاکریزها وجود دارد ، چرا و خیر. بنابراین در سن پترزبورگ در چشم انداز لرمانتوفسکی در مقابل هتل ” آزیموت “یک مربع است و اکنون تصمیم گرفته شده است که Rachmaninovsky ” خوانده خواهد شد. “- مدیر املاک گفت.

10.26.2020

جشنواره ای را در art-center.ru انتخاب کنید