بهترین مدرسه هنر کودکان در سال 2020 یک میلیون روبل برای توسعه

دریافت خواهد کرد

این مراسم همچنین با حضور معاون دفتر رئیس جمهور در امور سیاسی و آموزشی فدراسیون روسیه یولیا لینسکایا ، مدیر گروه علوم و آموزش سوتلانا ارماکووا ، وزیر فرهنگ جمهوری تاتارستان ایرادا ایوپووا ، وزیر فرهنگ و سیاست ملی کوزباس مارینا اوسا ، وزیر فرهنگ منطقه کالوگا پاول سوسلوف و همچنین نمایندگان وزارت فرهنگ روسیه و روسای دانشگاه ها و کالج های خلاق ، از جمله رئیس انستیتوی تئاتر بوریس شوچوکین در تئاتر آکادمی دولتی E. Vakhtangov ، یوگنی کنیازف ، رئیس انستیتوی فیلمبرداری دولتی تمام روسیه به نام S. A. Gerasimov ولادیمیر مالیشف ، رئیس آکادمی روسیه موسیقی به نام Gnesins Galina Mayarovskaya و معاون مدیر دانشگاهی دانشکده موسیقی در هنرستان دولتی چایکوفسکی مسکو نادژدا سولداتیکوا.

در این نشست ، مسائل مربوط به سازماندهی و برگزاری مسابقات ، ترکیب شرکت کنندگان در دور دوم (فدرال) انتخاب ، معیارها و شاخص های ارزیابی مواد رقابتی و ترکیب هیئت داوران مسابقات تمام روسیه “بهترین معلم مدرسه هنر کودکان” ، “بهترین مدرسه هنر کودکان” در سال 2020 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

افتتاحیه جلسه ، اولگا یاریلووا خاطر نشان کرد که مسابقات روسیه در طول سالیان متمادی رویدادهای اصلی زندگی فرهنگی مناطق بوده است و مدارس و معلمانی که با موفقیت مرحله منطقه ای را پشت سر گذاشته و در رقابت جدی مقاومت کرده اند ، بلیط مسابقات را دریافت می کنند. علاوه بر این ، هر دو مسابقه علی رغم همه گیری همه گیر برگزار می شوند. امسال نمایندگان 67 نهاد تشکیل دهنده فدراسیون روسیه در آنها شرکت می کنند.

“مسابقات همه روسی همچنین یک بررسی سالانه از بهترین شیوه های تدریس ، شناسایی رهبران و استعدادها است. به لطف حمایت های رقابتی ، آموزش خلاق برای میلیون ها شهروند باز می شود ، رویدادهای این مسابقات در رسانه های جمعی فدرال و منطقه ای پوشش داده می شود ، و برندگان – مدارس و معلمان – شایسته تقدیر هستند. “معاون وزیر گفت.

سوتلانا ارماکووا در مورد ترکیب شرکت کنندگان و انتخاب برندگان صحبت کرد. به گفته وی ، امسال برندگان 10 مدرسه هنری کودکان (9 برنده جایزه و 1 برنده) و 5 معلم (4 برنده جایزه و 1 برنده) خواهند بود. علاوه بر این ، برندگان جوایز نقدی دریافت می کنند – به عنوان مثال ، معلم برنده 200 هزار روبل و مدرسه برنده – 1 میلیون روبل برای توسعه دریافت می کنند.

در مجموع ، 446 معلم در مرحله مقدماتی در سال 2020 شرکت کردند ، از این تعداد 124 نفر (از 56 منطقه) به مرحله نهایی رسیدند و 148 مدرسه ، از این تعداد 91 (از 60 منطقه) به مرحله نهایی راه یافتند.

علاوه بر این ، کارشناسان در مورد ترکیب هیئت منصفه بحث کردند. امسال به بزرگ و تمام وقت تقسیم خواهد شد. هیئت داوران تمام وقت کار دانشکده هنر کودکان و معلمان را در مرحله منطقه ای و نهایی ارزیابی می کنند و بزرگ در هر مسابقه یک برنده منفرد انتخاب می کند.

مرحله فدرال مسابقات از 9 نوامبر آغاز می شود.

وزارت فرهنگ