وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه فعال ترین مناطق را در حوزه اطلاعات

شناسایی کرده است 09/08/2020
وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه ارزیابی کرده است که چگونه مناطق مختلف روسیه با موفقیت در نیمه اول سال 2020 با مخاطبان اینترنت علاقه مند به حوزه فرهنگ کار می کنند. کارشناسان رتبه بندی رهبران را بر اساس شاخص های پلت فرم PRO.Kultura.RF انجام دادند. در این لیست تعداد م institutionsسسات و رویدادهای فرهنگی در مناطق ، تعداد نشریات مربوط به رویدادها در شبکه های اجتماعی و منابع خارجی ، پوشش آنها و سایر داده ها مورد توجه قرار گرفته بود. “https://www.muzklondike.ru/u/2020/Anton_avgu/regions-polugodie-2020-1_page-0001.jpg”>

در نیمه اول سال 2020 ، م institutionsسسات فرهنگی از 85 منطقه روسیه بیش از 125000 رویداد را در بستر PRO.Kultura.RF ثبت کردند. اطلاعات مربوط به 117،000 (93.6٪) آنها در وب سایتهای شرکای اطلاعاتی فدرال و منطقه ای PRO.Kultura.RF منتشر شده است.

ماکسیم کسنزوف ، معاون وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه: “علی رغم اینکه نیمه اول سال برای م institutionsسسات فرهنگی در شرایط بسیار سختی سپری شد ، ما می بینیم که فعالیت نسبت به سال قبل افزایش یافته است. در نیمه اول سال 2019 ، بیش از 93000 رویداد تایید شده در پلت فرم PRO.Kultura.RF منتشر شده است که افزایش 24 درصدی را نشان می دهد. ما امیدواریم که این روند در نیمه دوم سال ادامه یابد. “

کمیسیون خبره فعال ترین مناطق را در سه گروه مشخص کرد. بنابراین ، در میان افراد با بیش از 2 میلیون نفر جمعیت ، رهبران مانند سال گذشته ، نهادهای فرهنگی منطقه وورونژ هستند. منطقه مسکو با بهبود دو نتیجه در جایگاه دوم گروه دوم شد. مسکو همچنین در میان سه فعال برتر باقی مانده است.

در میان مناطق با جمعیت 1 تا 2 میلیون نفر ، بهترین نتایج توسط منطقه بلگورود ، جمهوری چچن و منطقه یاروسلاول نشان داده شد.

در گروه افراد با جمعیت کمتر از 1 میلیون نفر ، Yamalo-Nenets Autonomous Okrug و قلمرو Kamchatka دوباره به ترتیب مقام های اول و دوم را به دست آوردند. منطقه ماگادان به رتبه سوم صعود کرد ، که در سال 2019 فقط در رده ششم این رتبه بندی بود.

آمار دقیق فعالیت هر منطقه ، لیست موسسات پیشرو و سایر داده ها را می توان در ارائه در بستر PRO.Kultura.RF یافت.

09/08/2020