جشنواره بین المللی فیلم مسکو بدون خارجی برگزار می شود

اما در عصری که coronavirus لغو نشود ، چه باید کرد؟ در بهار به نظر می رسید که با پاییز ، زندگی بهتر می شود ، ویروس کاهش می یابد ، مرزها باز می شوند. اما اوضاع هنوز تاریک است. دلیلی برای انتظار هیچ چیز شادی آور وجود ندارد ، زیرا یک جشنواره بین المللی فیلم بدون مهمانان خارجی البته یک نمایش دیدنی کسل کننده است. اما شما نمی توانید با همه گیری بحث کنید.

به بینندگان وعده داده می شود سه برابر کمتر از گذشته. برخی روزنامه نگاران نگران این هستند که به هیچ وجه در چنین شرایطی معتبر نیستند. لابی سینما ، جایی که میهمانان در آن ارتباط برقرار می کردند ، به طور موقت از محل ملاقات ها متوقف می شود. مخاطب و فیلمسازان باید درست از خیابان وارد سالن ها شوند. تصور اینکه چگونه این قانون تنظیم می شود ، هنوز دشوار است. به کسانی که مایل به گپ زدن با همکاران و دوستان هستند ، می توان گفت: می توانید وقت خود را در تراس رستوران های مجاور ، جایی که محدودیت ها شدیدتر است ، بگذرانید.

مسئولان فرهنگی ما مدت ها است که در مورد این امر سکوت نکرده اند ، گرچه روسای رویدادها و موسسات تفریحی بارها و بارها سؤالاتی را مطرح کرده اند: اگر می توانید در مترو فشار بیاورید و روی بینی ساحل دراز بکشید تا بینی داشته باشید ، اگر جایز است که شانه به شانه در قطارها و هواپیما بنشینید ، پس چرا مراقب سینماها پزشکان پیروزی ایستاده اند. اما اکنون صبر مسئولان از بین رفته است ، زیرا معاون وزیر فرهنگ پیش از این آشکارا در یکی از جلسات فیلمبرداری فیلم اعلام کرده بود. با این حال ، تاکنون مذاکرات با Rospotrebnadzor نتیجه ای به بار نیاورد و MIFF باید این ضربه را وارد کند. این جشنواره از زندگی سینمایی خارج شد.

به گفته انتخاب کنندگان وی ، میهمانان مشتاقانه به مسکو می روند ، اما سوال اینجاست که آیا آنها قادر به پرواز خواهند بود؟ اگرچه فیلمسازان از سه کشور – بریتانیا ، ترکیه و تانزانیا – ممکن است بخوبی از این درخواست استفاده کنند. ارتباطات هوایی با این کشورها برقرار شده است. کیم کی دوک ، رئیس هیئت داوران جشنواره بین المللی فیلم قبلی مسکو و پس از آن در روسیه ساکن شد ، ممکن است تنها خارجی شود که شخصاً تصویر خود را ارائه می دهد. او به تازگی فیلم جدیدی را در قزاقستان فیلمبرداری کرده است.

برخی از نقاشی های انتخاب شده آزمون زمان را قبول نکرده اند. بنابراین ، یک نوار فرانسوی به جشنواره دیگری رفت. اما انتخاب خوبی از فیلم های نمایش داده شده در برلین برای ما تضمین شده است. مطمئناً چیزی از جشنواره فیلم ونیز ، که در تاریخ 2 سپتامبر به شکل کوتاه از تاج خورشیدی افتتاح می شود ، خواهد آمد.

به نقاشی های روسی چراغ سبز نشان داده شده است. برخی از آنها قبلاً اعلام شده است. این احتمال وجود دارد که تا حدود چهار فیلم ما وارد رقابت اصلی شوند. به نام “هیپنوتیزم” ساخته والری تودوروفسکی با Maxim Sukhanov در نقش عنوان. قهرمان او ، یک نوجوان میشا ، برای بهبودی از راه رفتن در خواب در جلسات هیپنوتیزم شرکت می کند. در نتیجه ، وی تحت تأثیر پزشک خود قرار می گیرد و از تمایز بین واقعیت و توهم دست می کشد. پس از ناپدید شدن مرموز یکی از بیماران ، میشا تحقیقات را آغاز می کند. مظنون به پایان رسید که خودش باشد.

MIFF با نوار اولین فیلم “اسکیت های نقره ای” میخاییل لوکشین ، که در روز کریسمس در سن پترزبورگ در سال 1899 برگزار می شود ، افتتاح می شود. فیلمنامه توسط رومن کانتور نوشته شده است ، معروف به اپیدمی نبوی توسط پاول کوستوماروف ، که در مسابقه جشنواره بین المللی فیلم مسکو شرکت کرده است.