شرایط جدید نامزدهای اسکار

اعلام شده است

آکادمی فیلم آمریکا قوانین جدیدی را برای آن فیلم ها وضع کرده است ، سازندگان آن نامزد اسکار بهترین فیلم هستند … هدف این تغییرات مبارزه با آزار و اذیت علیه اقلیت های نژادی ، قومی ، جنسی و سایر اقلیت ها و همچنین زنان است.

چهار معیار نامگذاری شده است که حداقل دو معیار باید رعایت شوند. کارگردانان نیازی به فیلمبرداری مجدد فیلم های آغاز شده ندارند. قوانین جدید فقط از سال 2024 اجرا می شود.

حداقل یکی از بازیگران برجسته یا پشتیبانی کننده باید از یک اقلیت نژادی یا قومی باشد. اگر این امر محقق نشود ، حداقل 30٪ از بقیه اعضای گروه باید زنان ، اقلیت های نژادی ، قومی ، جنسی یا افراد دارای معلولیت باشند.

همین قوانین نه تنها در مورد بازیگرانی که بیننده روی صفحه می بیند ، بلکه در مورد کارکنانی که در “پشت صحنه” کار می کنند نیز وجود دارد: کارگردانان ، فیلمنامه نویسان ، آهنگسازان ، گریمورها ، طراحان لباس و کادر فنی.

معیار چهارم جذب کارآموزان و کارآموزان از همان گروه ها است.

پیش از این ، فیلمسازان لهستانی به جشنواره ویسلا نمی آمدند. این جشنواره با اولین فیلم “ابرنواختر” ساخته بارتوش کروهلیک افتتاح شد. این برنامه مسابقه شامل سایر فیلمهای اخیر لهستانی نیز بود. “بدن مسیح” ساخته جان کوماسا نامزد اسکار شد و اکنون این فیلم در لیست طولانی آکادمی فیلم اروپا قرار دارد.