مرحله جدید مرمت هنرستان سن پترزبورگ

آغاز شده است

این جلسه درست است بنای تاریخی. س ofالات مربوط به مرمت هنرستان ریمسکی-کورساکوف دیگر نمی تواند به تعویق بیفتد. ولادیمیر پوتین شخصاً خواستار تکمیل بازسازی شد که تقریباً 6 سال به طول انجامید.

اکنون وزارت ساخت و ساز در کار یک مرکز مهم به کار پیوسته است. این اداره به همراه وزارت فرهنگ و مقامات شهری بر این مرمت نظارت خواهند کرد.

“برخي تخلفات از جمله تخلفات فن آوري صورت گرفت ، كه به جز تخريب هيچ چيز نمي تواند در نظر گرفته شود. اما مهمترین چیز این است که کار انجام شده است ، مدار گرمایش آماده شده است ، بازرسی نشان داد که ساختمان با گرما تأمین می شود ، بنابراین کار می تواند ادامه یابد “. دیمیتری چرنیشنکو ، معاون نخست وزیر روسیه. در ابتدا ، برای بازسازی هر شش طبقه و زیرزمین برنامه ریزی شده بود. سقف و نورپردازی های معماری و هنری را جایگزین کنید. خرما مرتباً عوض می شد. دلایل بسیاری وجود دارد. دوره ای که موسیقی همچنان در ساختمان به صدا در می آید – متخصصان آن را با دقت فرا می خوانند – 2024-2025.

“رئیس جمهور به همه ما شتاب داد ، بعد از این شتاب که امروز توافق کردیم و تلاش می کنیم ، تلاش هایمان را کنار هم قرار دهیم. وظیفه ما این نیست که ساخت یک تأسیسات جدید را به پایان برسانیم ، بلکه باید در چند سال آینده بازسازی را به اتمام برسانیم ، اما مهمتر از همه – بازگرداندن این تأسیسات است. ”

والری گرگیف ، مدیر هنری تئاتر ماریینسکی ، به طراحان و مرمتگران مشاوره خواهد داد. هنرستان و مادربزرگ آن.

“ما به تلاش های جمعی از دانشمندان ، موسیقی شناسان ، منتقدان هنر و موسیقی دانان نیاز داریم. من فکر می کنم ساعتی دور نیست که شاید 4-5 نوازنده برجسته روسیه نیز در رسیدن به بهترین نتیجه به ما کمک کنند. “، والری گرگیف ، رهبر ارکستر ، تئاتر ماریینسکی ، هنرمند خلق روسیه اضافه کرد. / p>

در طول کار ، اصلاح جلوه تاریخی تالار بزرگ برای اصلاح اشتباهاتی که در اواسط قرن 20 در هنگام بازسازی معبد هنر انجام شده است ، مهم است.

ولادیمیر اورخوف ، TC “فرهنگ”