در Archstoyanie “تنبلی به نظر می رسد

مجمع امسال پانزدهمین سالگرد خود را جشن می گیرد و به تنبلی اختصاص داده شده است. از بین اشیایی که بینندگان از 4 تا 6 سپتامبر در پارک هنری کالگا “نیکولا لویووتس” خواهند دید ، “جنگل سرخ” ایگور شلکوفسکی و نصب الینا کولیکووا با بو و صداهای تنبلی.

B فرهنگ تنبلی روسیه همیشه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. معنی متناقض است: با یک طرف ، در نظر گرفته شد شر ، با دیگر – خوب. همانطور که افسانه می گوید ، به لطف تنبلی بود که ساکنان روستای نیکولا-لنیوتس یک بار از شر مهاجمان خلاص شدند ، از این رو نام مشخصه شهرک. امروز پارک هنری هنوز جایی برای تفکر تفریحی و انزوا فرهنگی ایده آل. به همین دلیل آنها تصمیم گرفتند جشنواره را به تنبلی اختصاص دهند “، – در سرویس مطبوعاتی جشنواره توضیح داده شده است.

برگزارکنندگان از هنرمندان معاصر دعوت کردند تا درباره تنبلی صحبت کنند. عنوان اصلی این هنرمند ، مجسمه ساز و درخشان ترین نماینده آوانگارد روسی اوایل قرن بیستم ایگور شلکوفسکی بود. وی با پشتیبانی موزه AZ ، جنگل سرخ ، ساختاری در مقیاس بزرگ از پرتوهای چوبی را به رنگ قرمز روشن رنگی می سازد.

دو اثر هنری جدید جدید “خانه هنرمندان” ساخته الکسی لوکا است – مسکونی در حاشیه یک دره ، ساخته شده از نرده ها ، سقف ها ، صفحات پلاستیکی و سایر یافته ها از روستاهای همسایه و Gazebo ایوان گورشکوف ، ساختاری اسطوره ای ساخته شده از آهن فرفورژه ، که در آن شخصیت های “عجیب” زندگی می کنند.

کارگردان تئاتر و هنرمند الینا کولیکووا ، ویژه آرکستویان ، با ایجاد بوی و حتی صداهای تنبلی ، یک نصب عطر ایجاد می کند: خروپف ، چمدان ، سوت بی معنی ، نهر مبل و دیگران.

نیکولای گولیکوف و ولادیمیر ارماچنکوف اجرای “Symbionty” را نشان می دهند ، در طی آن فرد به عضوی از یک آلات موسیقی مطابق با الگوریتم تبدیل می شود. جزئیات برنامه موسیقی جشنواره بعداً اعلام خواهد شد.