فیلمی نبوی درباره coronavirus در جشنواره DOKer

نمایش داده شد این برنامه جشنواره شامل فیلمهای جدید غیر داستانی است که در پرده فیلم های جهانی به نمایش درآمده و بسیاری از ما فرصت دیگری برای دیدن آنها نخواهیم داشت.

تصاویر اختصاص داده شده به فن آوری های جدید وجود دارد. “تفکر دودویی” درباره آن تغییرات در آگاهی انسان ، مغز ، به طور کلی جامعه می گوید ، که با پیشرفت “اعداد” بیشتر و بیشتر آشکار می شوند. فیلم “همه گیر” که یک سال قبل از وقوع COVID-19 در هونگ کنگ فیلمبرداری شده است ، به نوعی معجزه آسا اتفاقاتی را که دقایقی پیش برای جهان افتاد ، تأثیر گذاشت و در مورد شکل گیری مسافت اجتماعی در خارج از همه گیر صحبت کرد.

فیلم هایی در مورد واقعیت آنلاین وجود دارد که می توانید ستاره شوید و به این نوع از زندگی که جایگزین زندگی زندگی می شود ، گره خورده باشید. اما معجزه ارتباطات انسانی هنوز باقی مانده است و این موضوع نقاشی “در لمس” است که قهرمانان وی از یک روستای لهستانی به ایسلند منتقل می شوند. “Robolav” اتریشی در ساخت روبات های انسان نما تأمل می کند و گورو رباتیک از ژاپن هیروشی ایشیگورو در آن شرکت می کند.

“دوست من شتر شمالی” ساخته کارل امیل ریکاردسن به طور مشترک توسط نروژ و مغولستان ساخته شد و در این دو کشور فیلمبرداری شد ، بنابراین بیننده این فرصت را داشت که به جهان سفر کند ، که به ویژه در روزهای همه گیر اهمیت پیدا می کند. یک خانواده با دو فرزند در نروژ زندگی می کنند – یک پسر 10 ساله و خواهر بزرگترش. والدین برای فرزندان خود شترهای سفید می خرند.

عکسهای موجود در فیلم “دوست من شتر شمالی” از خدمات مطبوعاتی جشنواره DOKer
شکل>

کودکان در مورد اسب سواری ، در مورد اسب ها خواب دیدند. و اکنون آنها در حال تلاش برای زین کردن شترها هستند. و در اینجا آنها مانند موجودات آسمانی هستند و در وسایل نقلیه برفی سفید نروژ بسیار غیر معمول به نظر می رسند ، که شبیه حیوانات عرفانی ، موجودات بیگانه است.

سوار شدن به اسب چندان آسان نیست. حیوانات عاشق آزاد مقاومت می کنند. یک خانواده نروژی برای مشاهده زندگی شترهای سنگین تیره از نژاد کاملاً متفاوت به مغولستان سفر می کند. سواران مغول با آنها بی رحمانه رفتار می کنند. چند ماه بعد ، آنها را به نروژ برمی گردانند تا شترهای پر افتخار سفید را اهلی کنند

بربرهای آسیایی و اروپایی های انسانی دو دنیای جداگانه هستند. در مورد آشنایی هر چه بیشتر ، همه چیز چندان غم انگیز نخواهد بود ، اگرچه پسر نروژی به سختی می تواند اشک خود را عقب نگه دارد ، تماشای اینکه مربیان مغول یک شتر سفید را چسبانده و چسبناک می شوند. از آنجا که این یک تصویر داستانی نیست بلکه یک مستند است ، بنابراین داستان در هسته آن صادق است. اما آنقدر غیر معمول در آن وجود دارد که به عنوان یک افسانه تلقی می شود.

فیلم آلمانی “Lovemobile” به کارگردانی الکه لرنکروس درباره دخترانی که برای کار به آلمان آمده اند می گوید و در حومه مونیخ فاحشه می شوند. آنها در یک کامپروان متعلق به یک زن مسن آلمانی زندگی می کنند و کار می کنند که خودش در سالهای جوانی خود این مسیر را طی کرده است. و اکنون او یک فاحشه خانه را روی چرخ ها اداره می کند ، جایی که بخش های وی مشتریانی را در این مسیر دریافت می کنند.

هنوز از فیلم “Lovemoble” ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی جشنواره “DOKer”
شکل>

اولین نمایش بین المللی فیلم در جشنواره فیلم لوکارنو انجام شد. سپس در كپنهاگ و تسالونیكی نشان داده شد. از نظر جوایز فیلم مستند آلمان بهترین فیلم سال شد. در واقع ، سه شخصیت اصلی در اینجا وجود دارد – نگهبان فاحشه خانه ، که برای آنها دختران فضیلت آسانی از بلغارستان و نیجریه به نظر می رسد که تقریباً تنها واسطه گر هستند.

دختران بسیار زیبا هستند و من آرزو دارم که به سرعت از جهنمی که در آن قرار دارند ، جایی که هر دقیقه با یک نتیجه جنایی روبرو می شوند ، فرار کنم. آنها می خواهند ازدواج کنند و به عزیزان خود در خانه کمک کنند. به نظر می رسد پس از تصویر مشهور “شکوه هارلوت ها” در سال 2011 ، که توسط فیلمساز مستند اتریشی مایکل گلاووگر ، که بعدا به دلیل بیماری مالاریا درگذشت ، انجام کار جدید در این زمینه دشوار به نظر می رسد. او چنان زننده صحبت کرد که زنان جهان را وادار به انجام حرفه ای ترین باستان کرده اند ، که هیچ امیدی به زندگی دیگری ندارند.

مسابقه اصلی همچنین شامل: یک نقاشی سه ساعته چینی “دهکده در حال نابودی” است که قهرمانان آن در کوه ها باقی می مانند و زندگی در شهر را رها می کنند. فیلم آمریکایی “قبول چالش” درباره پناهنده سومالیایی در مینه سوتا؛ نمایشی از جوانی با عناصر موزیکال “خورشید در درون” از برزیل ؛ مثل خانواده “کودک عشق” درباره یک زوج دیرپا ایرانی که مجبور شده اند به همراه پسر چهار ساله خود از کشور خارج شوند. قهرمانان هیجان انگیز مذهبی چک Beyond the Horizon در سفری در سرتاسر روسیه عازم شدند. در جاده جاده از فرانسه “سانکارا زنده است” ، شاعری از بورکینافاسو با قطار به سراسر کشور سفر می کند. کل دنیا در یک نگاه است و این جذابیت اصلی جشنواره است که مرزها را باز می کند

ملودرام محیطی “Nerka. قرمز ماهی »، ساخته شده توسط نویسندگان فیلم محبوب” خرسهای کامچاتکا “. آغاز زندگی “. این اقدام یک بار دیگر در کامچاتکا ، جایی که ماهی قزل آلا sockeye زندگی می کند ، اتفاق می افتد که به یک منبع بزرگ سود برای یک شخص و بنابراین قربانی وی تبدیل شده است.