پیمانکار جدید هنرستان سن پترزبورگ 26 نوامبر نامگذاری خواهد شد

28.10.2020
وزارت فرهنگ روسیه مسابقه ای را برای کارهای مرمت و مرمت با اولویت در هنرستان سن پترزبورگ ریمسکی-کورساکوف اعلام کرد. سایت خریدهای عمومی قیمت قرارداد را ثبت کرده است – تقریباً یک میلیارد روبل.

فعالیت هایی برای جلوگیری از ریزش ساختمان در نظر گرفته شده است. ابتدا باید کف زیرزمین را خشک کنید و زیرزمین را تقویت کنید. پس از آن ، شکافهای دیواره های باربر را ترمیم کرده ، طاق ها و روزنه های پنجره را تقویت کنید. سپس ، کار برای حفظ گچ و عناصر نقاشی در فضای داخلی بنای فرهنگی آغاز می شود. انتظار می رود درخواست های متقاضیان تا 19 نوامبر ارائه شود. پیمانکار جدید تا تاریخ 26 نوامبر مشخص خواهد شد.

بازسازی دقیقاً به دلیل مشکلات پیمانکاران متوقف شده است. قرارداد با آنها به طور مکرر فسخ شد ، پرونده های جنایی آغاز شد. این بنای تاریخی اکنون با داربست و آگهی های تبلیغاتی پوشانده شده است.

هنرستان ریمسکی-کورساکف در سال 1862 به ابتکار پیانویست ، آهنگساز و رهبر ارکستر آنتون روبنشتاین تاسیس شد. او یک شی با ارزش میراث فرهنگی روسیه است. فارغ التحصیلان آن شامل والری گرگیف ، مدیر تئاتر ماریینسکی و لئونید دسیاتنیکوف ، آهنگساز هستند.

“Orpheus”

28.10.2020

جشنواره ای را در art-center.ru انتخاب کنید