فیلم سینمایی Night 2020 بعد از ظهر

آغاز خواهد شد

قرار است صندلی شطرنج باشد ، اما کسانی که به عنوان یک خانواده یا در یک گروه سازمان یافته قرار می گیرند ، می توانند در کنار آن بنشینند. همه رویدادها رایگان هستند ، اما نیاز به ثبت نام آنلاین از قبل دارند. در بعضی جاها به آنها اجازه داده می شود که به صورت سرویس دهی اولین مراجعه کنند. وزیر فرهنگ منطقه مسکو النا کارلامووا به پزشکان بهداشت مراجعه کرد و از همه خواست که نترسند. از آنجا که مراکز خرید و رستوران ها باز است ، چرا سینماها در معرض خطر هستند؟ به گفته وی ، در منطقه مسکو ، که در حال حاضر 90 سینما افتتاح شده است ، هیچ افزایش در میزان بیماری وجود ندارد.

یکی از رویدادهای مورد انتظار نمایش فیلم “مسکو 1941-1945” است. تواریخ زندگی روزمره “همراه با موسیقی زنده – آهنگ های پاپ آن زمان ، متون اعلام کننده دوره اتحاد جماهیر شوروی. موزه مسکو ، مرکز فیلمهای مستند و زنجیره سینما Moschino برای 75 سالگرد پیروزی یک برنامه مشترک تهیه کرده اند. پنج فیلم نمایش داده می شوند: “منتظر من باشید” توسط الكساندر استولپر و بوریس ایوانف ، “حامل هوایی” اثر هربرت راپوپورت ، “دو سرباز” ساخته لئونید لوكف – همه آنها در سال 1943 فیلمبرداری شده اند ، همچنین “بهره برداری از یك پیشاهنگ” توسط بوریس بارنت 1947 و “ستاره” ساخته الكساندر ایوانف در سال 1949 براساس داستان به همین نام توسط امانوئیل کازاویویچ

موزه و تئاتر “خانه بولگاکوف” ، که به داستانهای عرفانی مشهور است ، تصمیم گرفت “شب سینما” را با “روز کامل آرزو” تکمیل کند. بازدیدکنندگانی که هر روز به آنجا می آیند ، یادداشت های خود را درون جعبه Love Mail پرتاب می کنند. در آخرین شنبه ماه آگوست ، رسم است که آنها را با بالن های اکولوژیکی به آسمان پرتاب می کنند. و در عصر یک اجرا نمایش داده می شود “داستان های ترسناک برای شب سینما” که از قطعاتی از فیلم های “درخشش” استنلی کوبریک ، “روانی” ساخته آلفرد هیچکاک ، “جیغ” توسط استنلی کوبریک ، “اد وود” از تیم برتون ، “روانی” استفاده می شود. آنها همچنین از فیلم های انیمیشن کلاسیک و فیلم های کوتاه کارگردانان جوان فعلی که به نمایش وحشت ادامه می دهند ، نمایش می دهند. این اجرا با داستانی درمورد کارگردانانی که با ایده خسته کردن اعصاب مخاطب وسواس دارند همراه خواهد بود

مجله Art of Cinema برنامه ای از جشنواره های نسبتاً اخیر جشنواره را ارائه می دهد: Transit آلمانی توسط Christian Petzold ، Vision ژاپنی توسط Naomi Kawase ، Young Ahmed توسط برادران معروف بلژیکی Dardenne ، Trail of the Beast توسط کارگردان لهستانی Agnieszka Holland ، شعر بی پایان “Alejandro Jodorovski نبوغ شیلی.”

گالری جدید ترتیاکوف مستند “هدیه کاستاکی” درباره کلکسیونر معروف و چند فیلم از مجموعه مستند “هنرمند صحبت می کند” درباره لئونید سوکوف ، اریک بولاتوف ، ایگور شلکوفسکی را نشان خواهد داد. 18 سالن نمایشگاه در مسکو در این اقدام شرکت خواهند کرد. در یکی از کتابخانه ها کلاس استاد انیمیشن برگزار می شود که توسط کارگردان-انیماتور فوق العاده و ظریف Ekaterina Filippova برگزار می شود. برخی از سالن ها تصمیم گرفتند که به طور رسمی در این اقدام شرکت کنند و یک سخنرانی هشت ساله را آغاز کنند ، البته توسط یک فیلمبردار مشهور. کسی یک فیلم واحد را نشان خواهد داد که قهرمان شاعری است که نام این موزه را بر عهده دارد. به طور کلی ، این برنامه با تازگی و تنوع درخشانی ندارد و احتمالاً همه گیری در این امر مقصر است. اما امیدها به “شب سینما” حتی به شکلی توقیفی بسته می شوند: مردم سپس به سینماها می روند.