برندگان مسابقه خوانندگان جوان النا اوبرازسووا

“مهمترین چیز این است که این رقابت در این زمان دشوار اتفاق افتاد” ، خاطرنشان کرد: روزانا لیسیتسیان ، عضو هیئت داوران مسابقه ، هنرمند محترم روسیه ، هنرمند خلق ارمنستان ، استاد آکادمی موسیقی جنسیس روسیه. – این یک جشن واقعی موسیقی بود. صداهای عالی زیادی وجود داشت ، به خصوص در گروه سوم بزرگسالان. “

عضو هیئت داوران مسابقه ، هنرمند محترم روسیه ، استاد هنرستان هنر ایالتی سن پترزبورگ به نام N.A. ریمسکی-کورساکوا ماریا لیودکو توجه خود را به سطح بالای آمادگی شرکت کنندگان در سن پترزبورگ جلب کرد: “پیترزبورگ ها که آن را به فینال رساندند ، حضور در سن پترزبورگ از یک مدرسه قوی آموزشی و سنت های طولانی مدت آموزش موسیقی کودکان را نشان دادند. این عمدتا لیاقت شهر ما است. ما بسیاری از م institutionsسسات آموزشی بودجه ای داریم که به کمیته فرهنگ ، کمیته آموزش تعلق دارند ، در شهر ما یک مدرسه قدرتمند آموزش آوازی کودکان سنتی وجود دارد. “

“ناتالیا ایگناتنکو ، مدیر این مسابقه گفت:” با وجود همه مشکلات مربوط به بیماری همه گیر ، این مسابقه در یک فضای شادی مطلق برگزار شد ، و درک کرد که موسیقی زنده است. ” – 95 کودک با استعداد از مناطق مختلف روسیه در صحنه مشهور Capella Academic State سن پترزبورگ آواز می خوانند. شرکت کنندگان خارجی که موفق به آمدن به روسیه نشده بودند با ما در تماس بودند ، آنها مسابقه را دنبال کردند ، ریشه در رقابت های روسی و خارجی ، آنها را حمایت کرد. پیترزبورگ و مهمانان شهر ما برای اولین بار نتوانستند در مسابقات ممیزی رقابتی در سالن شرکت کنند. در عین حال ، این مسابقه به لطف پخش آنلاین سازمان یافته با منابع بیشماری از مرکز فرهنگی و بنیاد النا اوبرازسوا و سایر درگاه ها ، علاقه بی سابقه ای را در سرتاسر جهان برانگیخت. در اولین روز پخش فقط در پرتال وزارت فرهنگ Kultura.rf 317 هزار بازدید مشاهده شد. ”

این رقابت در 3 گروه سنی – از 9 تا 11 سال ، از 12 تا 14 سال و از 15 تا 17 سال برگزار شد و در هر یک از آنها سه جایزه ، توسط نمایندگان مناطق مختلف روسیه دریافت می شد. p>

مارات دیدین از پتروزاوودسک (گروه اول) ، الئونورا روگوژینا از آناپا (گروه 2) ، یانا آیوازیان و ولادیسلاو کلیموف از سن پترزبورگ (گروه 3) برندگان جایزه اول بودند.

ویکتور Skorobrodov از Surgut (گروه اول) ، ایلیا پونتی از مسکو (گروه 2) ، Valeria Biryukova از Tyumen و Daria Shavrina از Serpukhov (گروه 3) جایزه دوم را کسب کردند. با توجه به نتایج رای گیری ، که در وب سایت های مرکز فرهنگی و بنیاد النا اوبرازسوا برگزار شد ، والریا بیرایوکووا جایزه مخاطبان را به دست آورد.

جایزه سوم به سمیون شتپه از بلگورود (گروه اول) ، داریا دورینینا از آرخانگلسک (گروه دوم) ، اوگنیا لیتوینچوک از رامنسکوئه (گروه سوم) اهدا شد.

در میان شرکت کنندگان خارجی ، که مهارت آنها از طریق ضبط ویدیو ارزیابی شده بود ، تنها و سومین جایزه به الکس کوسما از آمریکای شمالی رویالتون اهدا شد.

جایزه اصلی مسابقه – جایزه بزرگ – هیئت داوران تصمیم گرفت جایزه ندهد.

به طور سنتی ، جوایز ویژه توسط برگزار کنندگان این مسابقه تأسیس شد. بنیاد خیریه النا اوبرازسووا جایزه “برای یک شروع روشن در هنر” به آپولیناریا فرولووا از اورخوکو-زووا اعطا کرده است. اولین جایزه فرهنگسرای النا اوبرازسوا به یک جوان مقیم سن پترزبورگ لوکا پترنکو اهدا شد که مخاطبان خود را با هنرهای خود شگفت زده کرد.

تعدادی جوایز خلاق به برندگان این امکان را می دهد که در مراحل معتبر کشور ما شرکت کنند. جایزه ویژه صندوق بین المللی “موسیقی المپوس” به یانا ایوازیان اعطا می شود که خواننده جوان بتواند در کنسرت جشنواره بین المللی به همین نام در سال 2021 اجرا کند. داریا شاورینا برنده جایزه ویژه “Intonation” شد که توسط مدیر هنری خانه موسیقی سن پترزبورگ سرگئی پاولوویچ روولدوین ساخته شد ، که به وی اجازه می دهد تا در یکی از برنامه های خانه موسیقی شرکت کند. موسکویت یولیا Malevskaya این فرصت را داشت که در سال 2021 در کنسرت پارک علم و هنر “سیریوس” (سوچی) اجرا کند.

جوایز ویژه توسط شرکای مسابقه ایجاد شد. بنیاد خیریه بین المللی “کنستانتینوفسکی” به ویولتا اسکولسکایا از مسکو با یک جایزه ویژه “برای اراده پیروزی” اهدا کرد. جوایز ویژه “برای بهترین اجرای موسیقی آهنگسازان روسی” توسط انجمن دوستان موزه روسیه به نینا آبرامووا (سن پترزبورگ) ، داریا دورینینا (آرخانگلسک) ، والریا بیروكووا (تیومن) اهدا شد. تالار موسیقی ارگان و مجلسی النا اوبرازسوا (Sosnovy Bor ، منطقه لنینگراد) به الكساندر كیسلوف از Serpukhov جایزه ویژه “برای هنر و شخصیت روشن” اهدا كرد. به ویکتور اسکوروبرودوف (سورگوت) ، کارولینا استارتسوا (کوپیسک) ، آناستازیا شوگارووا (کودروو) جوایز ویژه “برای عملکرد هنری برجسته برنامه مسابقه” از باغ فرهنگی روسیه (ایالات متحده آمریکا ، کلیولند) اهدا شد. Աշوت میخائلیان (اسکوفوف) ، اولیانا سیناویویچ (ایوانوو) ، آناستازیا ایگوروا (وایبورگ) جوایز و دیپلم های ویژه “برای خلاقیت موسیقی روشن” را از انتشارات “Planeta Muzyka” به دست آورد.

مسابقه بین المللی آوازخوانان جوان در سال 2006 توسط خواننده برجسته روسی النا واسیلیوانا اوبرازتسوا به عنوان یک پروژه مهم آموزشی و آموزشی در زمینه موسیقی آکادمیک با هدف ایجاد علاقه و عشق در نسل جوان به هنر موسیقی کلاسیک تاسیس شد.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی مسابقه