کمیک های اپرا بر اساس چخوف و گوگول در تئاتر Sats

09/30/2020 ارائه می شود
در 11 نوامبر ساعت 19:00 در صحنه کوچک تئاتر موسیقی کودکان مسکو به نام ناتالیا ساتس ، گروه Zykina “روسیه” یک نسخه جهانی از ارکسترهای محلی را ارائه می دهد – OPERA COMICS : اپرای طنز اولگ خرموشین “جراحی” بر اساس داستانی به همین نام توسط AP چخوف و “اپرا در مورد چگونگی نزاع ایوان ایوانوویچ با ایوان نیکیفوروویچ” بر اساس داستان نیکولای گوگول توسط آهنگساز گنادی بانشچیکوف.

گروه “روسیه” به نام L.G. Zykina به عشق طولانی مدت خود به همه چیز جدید مشهور است ، نتیجه این عشق این بود: انتشار بیش از 40 آلبوم ، شرکت در ضبط موسیقی فیلم “The Grand Budapest” توسط وس آندرسن (این گروه اسکار بهترین موسیقی متن را دریافت کرد) ، شرکت در برنامه فرهنگی بازی های المپیک تابستانی لندن 2012 ، شرکت در جشنواره تئاتر در آوینیون (فرانسه) در سال 2013 ، همکاری و ضبط دیسک با ارکستر شهر ممنوع (Pikin) به سرپرستی لیو شن ، همراه با موسیقی جهانی. این گروه دو آلبوم با اولگا پودووا و نظمیدین ماولیانوف منتشر کرده است. این گروه همراه با موزه فضانوردی و آهنگساز دیمیتری کورلیاندسکی پنج آزمایشگاه بین المللی آهنگسازان معاصر “فضای باز” برگزار کرده است.

همزمان با کارگردانان صحنه اولگا مالیکووا و دیمیتری اوتیاکوفسکی ، مدیر هنری دیمیتری دیمیترینکو ، به همراه همکارانش سرگئی کورنیاکف و ولادیسلاو آفاناسیف ، کار عمیق و جدی را در زمینه رونویسی مواد موسیقی برای آلات روسی اپرا توسط O. Khromushin “جراحی” و G آغاز کردند. بانشچیکووا در مورد اینکه چگونه ایوان ایوانوویچ با ایوان نیکیفوروویچ اختلاف کرده است. نتیجه کار در واقع ایجاد جهت جدیدی در هنر بود – کمیک های اپرا که باعث شد با کمک رنگها و سایه های اضافی ، روشنایی و تحدب خیالی بیشتری به نمایش ها بدهیم. در تولیداتی که بر اساس آثار ادبی گوگول و چخوف ساخته شده اند ، گروتسک ، شوخ طبعی ، اغراق هنری ، و همچنین اشعار و مراقبه زیادی وجود دارد. بدون آزمایش ، سازندگان فیلم فوق العاده قانع کننده هستند.

با مشارکت خوانندگان تئاتر ماریینسکی ، دنیس بگانسکی ، دیمیتری کولوشکو و ولادیمیر لبدف در اجراها ، بیننده یک روانشناسی ظریف و یک روبنای نمایشی مجازی از طرح را کشف خواهد کرد. بیننده در اجرای خود روی صحنه ، مطمئناً زندگی را می بیند ، با تمام جنبه های دلپذیر و ناخوشایند آن ، روح آثار ادبی را منتقل می کند.

مدیر هنری و رهبر ارکستر گروه روسیا ، استاد بزرگ دیمیتری دیمیترینکو در داخل و خارج از کشور به عنوان یکی از درخشان ترین نمایندگان نسل مدرن نوازندگان با استعداد همه کاره شناخته شده است. او کاملاً احساس می کند شخصیت موسیقی در حال اجرا ، در اهداف عمیق آهنگساز نفوذ کرده و ویژگی های مشخصه سبک خود را بازآفرینی می کند.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی گروه “روسیه” به نام L.G. Zykina

09/30/2020