را دریافت کرد
تا به امروز ، بیش از 450،000 دوستدار موسیقی اپرا ، باله و موسیقی کلاسیک از سراسر جهان در کانال رسمی تئاتر بولشوی مشترک شده اند. این میزان 10 برابر بیشتر از ابتدای سال 2020 است. این آمار دلیل این جایزه بود.
“ ما از دریافت دکمه نقره ای YouTube بسیار خوشحالیم. برای ما ، این نشان افتخار گواهی است بر اینکه تئاتر بولشوی با هنر خود توانست فضای مجازی را تسخیر کند ، – گفت ، با پذیرش جایزه ، ولادیمیر مدیر کل تئاتر بولشوی اورین – نمایش عملکرد ما به صورت رایگان در کانال YouTube ما به لطف تلاش های بسیاری امکان پذیر شده است ، – ادامه داد. – من می خواهم از شرکای ما تشکر کنم – Bel Air Media ، Pathe Live ، Google. در واقع دکمه نقره ای فقط یک چیز را می گوید – تماشاگران سراسر دنیا تئاتر بولشوی را دوست دارند. و این مهمترین چیز “است.
این مراسم خاطر نشان کرد که در هنگام پخش “صندوق طلایی” ، که در طی شیوع ویروس کرونا انجام شد – از مارس تا مه 2020 ، تئاتر بولشوی وارد شد سه سینمای برتر در YouTube از نظر مشترکین و بازدیدها در سراسر جهان. اجراهای وی در گرایش های میزبانی ویدیوی روسیه و جهان به مقام های اول از جمله در روسیه ، کانادا و هنگ کنگ رسید. به عنوان مثال ، باله “فندق شکن” بیش از 80 هزار نفر به طور همزمان تماشا می کردند.