آپارتمان سن پترزبورگ دیمیتری شوستاکویچ از طریق اینترنت

برای فروش گذاشته شد

آپارتمان واقع شده است “خانه سه بنیه”. این آهنگساز در سال 1939 به آنجا نقل مکان کرد. در همان جا بود که او سمفونی هفتم “لنینگراد” را نوشت. در سال 1941 ، خانواده شوستاكویچ پس از جنگ به مسكوی به كویبیشف تخلیه شدند. این آهنگساز چهار اتاق داشت اما مالک جدید آپارتمان همسایه را خریداری کرد و طرح پیش از انقلاب را برگرداند. از زمان شوستاکوویچ ، فقط قالب های اولیه گچبری و یک حمام قدیمی در اینجا حفظ شده است. تمام محتویات آپارتمان متعلق به مالک فعلی ، یک مجموعه دار عتیقه است. هنوز مشخص نیست که آیا کسی به اعلامیه فروش پاسخ خواهد داد ، زیرا آنها سعی کردند آپارتمان را در ژانویه سال گذشته به مبلغ 50 میلیون نفر بفروشند.

“قیمت بازار آپارتمان ها در این خانه ، به اندازه کافی اندک نیست و ما از این کار شروع کردیم ، پس در خود آپارتمان انواع بسیار متنوعی از انواع آثار عتیقه فروشی وجود دارد ، همانطور که می بینید ، آنها نیز در قیمت این آپارتمان ، البته در مورد قیمت نیز وجود دارند. اگر پیشنهادهای جالبی وجود داشته باشد ، ما آماده صحبت و گفتگو خواهیم بود و برای ما بسیار مهم است که این آپارتمان به شخصی که واقعاً از تاریخ قدردانی می کند ، از سرزمین مادری ما قدردانی می کند و فقط به هر کسی داده شود ، به اصطلاح ، طبیعتاً نمی خواهیم آن را بدهیم. ” – گفت: آنتون زیلتسو ، متخصص فروش مسکن ثانویه. این باورنکردنی است ، یک لخته از فرهنگ پترزبورگ است ، یک تصویر از پترزبورگ است. بنوا همیشه معتقد بوده است که فرهنگ گذشته است ، خط فاصله است ، حال است. یعنی گذشته به حال می رود. اما ما نمی توانیم شوستاکوویچ را گذشته و نه حال کنیم. این نوعی مزخرف است ، “گفت: موسیقی دان ، هنرمند ارجمند روسیه ، میخائیل مژینشتاین.

اکنون در سن پترزبورگ یک موزه شوستاکوویچ وجود دارد ، آن را Mstislav Rostropovich و Galina Vishnevskaya ، که یک آپارتمان دیگر آهنگساز خریداری کرده اند ، در خیابان ماراتا ایجاد کردند. نوازندگان موفق شدند چیزهای زیادی را که متعلق به شوستاکوویچ بود پیدا کنند و به دست آورند. با این حال ، فقط با تنظیم قبلی می توانید به آپارتمان یادبود بروید.

TC “فرهنگ” < / a>