برنامه های یک مجمع فرهنگی در سن پترزبورگ

شرکای بین المللی فعال تر از حد معمول در < / span> به طرز غافلگیرانه هنگام بسته شدن مرزها به دلیل بیماری همه گیر. من بنابراین می فهمم که تعهدات انباشته وجود دارد ، علاقه وجود دارد. تاکنون شرکای خارجی ما این نیت را ابراز کرده اند – بیا به پترزبورگ اینها بزرگترین کشورهای اروپایی هستند ، آنها قصد دارند به پترزبورگ به به عنوان بخشی از هیئت های بزرگ در فصل با وزرا ، این هرگز رخ نداده است. در صورت موفقیت ، ضربه سختی به همه گیر وارد خواهد شد و him تلاش می کند زندگی ما را خراب کند مانیلووا گفت: b. “

پیش از این ، وی خاطرنشان كرد كه وزارت فرهنگ انتظار دارد كه انجمن را “اساساً آفلاین و با استفاده از تجربیات آنلاین به دست آمده در طی همه گیرى” برگزار كند. پیش از آن ، اولگا لیوبیمووا ، وزیر فرهنگ توضیح داد که تصمیم نهایی در مورد شکل مشارکت در این مجمع ، به وضعیت همه گیر در سن پترزبورگ ، روسیه و کشورهایی بستگی دارد که هیئت ها از آنجا قصد دارند بیایند.

مجمع فرهنگی بین المللی سن پترزبورگ که توسط دولت فدراسیون روسیه ، وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه و دولت سن پترزبورگ برگزار می شود ، به عنوان یک رویداد در سطح جهانی شناخته می شود. هزاران نفر از کارشناسان حوزه فرهنگ از سراسر جهان هر ساله در آن شرکت می کنند – ستارگان تئاتر ، اپرا و باله ، کارگردانان برجسته و موسیقی دان ، چهره های عمومی ، نمایندگان دولت و تجارت و جامعه دانشگاهی.

برای شرکت کنندگان غیرحرفه ای در مجمع فرهنگی بین المللی IX سن پترزبورگ ، سهمیه هایی برای حضور حضوری معرفی می شود.

به عنوان بخشی از جریان عمومی ، که در آن همه می توانند شرکت کنند ، سخنرانی ها و کلاسهای استادانه توسط بهترین دست اندرکاران و نظریه پردازان هنر ، کنفرانس ها ، نمایش ها ، نمایشگاه ها ، اکران فیلم.