دختران پس از ماساژ توسط الکسی گاسکوف

ناپدید می شوند .jpg “class =” ff-og-image-inserted “>

سال گذشته ، اولین نمایش فیلم” رقص با صابر “ساخته یوسوپ رازیکوف درباره آهنگساز خاچاتوریان ، که با تهیه کنندگی روبن دیشدیشیان ساخته شده بود ، برگزار شد. و اکنون او همچنین در حال کار بر روی پروژه Pied Piper است ، اما فقط با الکسی میزگریف. سینمای داخلی ممکن است دو “Pied Piper” را تحمل نکند. کسی باید تسلیم شود.

– من از چنین تصادفی شوکه شده ام ، – یوسوپ رازیکوف اعتراف می کند. به هر حال خود این نام س questionsالات زیادی را ایجاد می کند. شخصی س asksال می کند: “آیا این براساس شعری از مارینا تسوتایوا است؟”

– همچنین یک رمان از ایگور پرونین و یک کتاب به همین نام از نویسنده انگلیسی نویل شوت وجود دارد که در سال 1942 نوشته شده است.

-من یک اسکریپت اصلی دارم. من داستانم را یک رمان سلسله ای می نامم. سردبیران من پیشنهاد می کنند آن را یک درام بنامند ، گرچه می خواهم یک تراژیکدی بسازم.

– آیا قهرمان واقعاً موش می گیرد یا این استعاره است؟

– نام استعاره ای. این شخصی است که به دختران پر زرق و برق ماساژ می دهد. مضمون موش گیر در لحظه ای بوجود می آید که معلوم می شود آنها پس از ماساژ ناپدید می شوند. در حالی که قهرمان آنها را ماساژ می دهد ، هر كدام داستان خود را تعریف می كند ، به عنوان مثال به یاد می آورد كه در كودكی مانند موش صحرایی بود و هرگز تصور نمی كرد كه من مثل الان باشم. در داخل داستان چنین داستانهای کوتاهی وجود خواهد داشت.

– الکسی گاسکوف در حال بازیگری؟

– بله ، او ماساژور و پدرش را بازی خواهد کرد. او خودش فرزند محارم است. عموی خودش معشوق مادرش بود. او عاشق خواهرش شد ، که او را موجودی آسمانی می دانست و او پسری به دنیا آورد که از کودکی احساس می کرد خودش را برگزیده کرده است. او 13-14 ساله است و عاشق یک معلم فرانسوی می شود و سپس به طور تصادفی او را در حال رابطه جنسی با یک معلم تربیت بدنی می بیند. این توهین به او است.

– من چنین صحنه ای را در یک فیلم قرقیزستان دیدم.

– در سینمای قرقیزستان ، کودکان معمولاً عشق جسمی را از طریق پیپ زدن یاد می گیرند. مارات سارولو فلسفه خود را بر این اساس بنا کرد.

– آیا شما فانتاسماگوریا دارید؟

– این یک داستان خیانت است. لازم بود عمق فردی را که محبوب خود را در رابطه جنسی می بیند و معتقد است که او موجودی است ، توضیح دهم ، اگرچه او نمی تواند ادعایی نسبت به او داشته باشد. او فقط عاشق او شد و تمام. و او عاشق دیگری است. در تمام طول زندگی شخصیت اصلی – نام او هرمان است – با این ایده زندگی می کرد که زیبایی جهان را نابود خواهد کرد ، و نوعی چشم انداز در پشت زشتی وجود دارد. با بازگشت از یک استاد ماساژ فرانسوی ، او در استان به یک خدا تبدیل می شود. او به طور تصادفی با یک زن باردار جوان در محل عبور عابر پیاده روبرو خواهد شد و او را به عنوان معلم خود می بیند. هرمان فکر می کند این یک نشانه است. دختر تمام وقت ناپدید می شود ، اما او او را پیدا می کند. اما این زنی نیست که او دوست داشته باشد. و سپس او با معلم خود که تصادف کرده است دیدار خواهد کرد ، اما در کنار او همان معلم تربیت بدنی است که به او وفادار مانده است. و هرمان به عشق خود خیانت کرد. او خودش مثل موش است. زمانی پدرش موش هایی را در قفس به او داد.

– آیا یکی از نقش ها را به ایرینا کوپچنکو پیشنهاد کردید؟ کدام بازیگرها معمولاً از روی خرافات منصرف می شوند

– ایرینا پتروونا نقش مادر شوهر شخصیت اصلی را بازی می کند. الکسی گاسکوف متن را برای خواندن به او داد. آنها همچنین در تئاتر با هم کار می کنند. واختانگوف. ایرینا پتروونا با این کلمات موافقت کرد: “با لذت”. در واقع صحنه ای وجود دارد که قهرمان در تابوتی قرار دارد ، برف روی او می بارد و ایرینا کوپچنکو موافقت می کند که نقش او را بازی کند. جولیا آگو به عنوان سرمربی دعوت شد. این نقش او در زندگی است: او بارها به عنوان سر معلم بازی کرد. این نقش توسعه موقت دارد و من دوست دارم لیودمیلا ماکساکوا آن را در سنین بالاتر بازی کند. قهرمان وقتی هرمان پسر است وحشت می کند. داستان آسان نیست ، و باید زیبا و روشن باشد ، با زیر متن. موسیقی در آنجا نیز پیچیده خواهد بود – مالر ، راچمانینوف.

– خیالی عجیب – Pied Piper شما. چگونه بوجود آمد؟

– یک سال پیش ما در یکی از جشنواره ها با الکسی گاسکوف دیدار کردیم. همانطور که او به یاد می آورد ، من کتابی از امبرتو اکو را زیر بغل داشتم. و او فقط به چیزی مشابه فکر می کرد. الکسی فیلم من “نفت سفید” را دوست داشت و او پیشنهاد همکاری داد. او نه تنها بازیگر است ، بلکه تهیه کننده نیز هست. سپس پرسیدم: “آیا می خواهید یک ماساژور زن بازی کنید؟” او گفت بله!” رومن بالاایان پس از خواندن The Pied Piper ، دائماً با من تماس می گرفت و توصیه های دقیقی به من می داد ، جایی که فیلم نامه به سبک افتادگی نشان می داد. من واقعاً از او به عنوان کارگردان قدردانی می کنم و از مشاوره خوبش ممنونم ما به احتمال زیاد در یاروسلاول ، جایی که تصویربرداری “نفت سفید” و تا حدودی “رقص با صابر” اتفاق افتاد ، فیلمبرداری خواهیم کرد.