دولت پیش نویس مصوبه ای مبنی بر بازگشت بلیط برای رویدادهای فرهنگی

پیش نویس منتشر شده است قطعنامه های دولت فدراسیون روسیه “در مورد تصویب قوانین و مقررات بازگشت بلیط ، بلیط های فصل و كوچرهای گشت و گذار و استفاده مجدد از بلیط های شخصی ، گذرنامه های شخصی و كوپك های سفرهای شخصی برای سایر افراد كه توسط یك سازمان فرهنگی و فردی انجام فعالیتهای كارآفرینی بدون تشكیل شخص حقوقی (كارآفرین شخصی) ، اجرای ایجاد ، اجرای ، نمایش (به استثناء نمایش فیلم) و تفسیر آثار ادبیات و هنر ، و توسط موزه یک رویداد تئاتری و تفریحی ، فرهنگی ، آموزشی یا سرگرمی از جمله نمایش عمومی اشیاء موزه ها و مجموعه های موزه ، در صورتی که بازدید کننده از بازدید خودداری کند. رویداد تماشایی ، از جمله در ارتباط با مستند شرایط تأیید شده مربوط به بیماری ویزیتور یا مرگ شخصی که مطابق آیین نامه خانوادگی فدراسیون روسیه عضو خانواده یا نزدیکان وی بوده است. ”

به گفته ConsantPlus ، طبق این پروژه ، اگر بازدید کننده از دلایل عدم ارتباط ویزیتور یا فوت شخصی که عضو خانواده یا نزدیکان وی بوده است ، از حضور در یک رویداد دیدنی خودداری کند ، حق دارد درخواست بازپرداخت بلیط بدهد. کوپن های اشتراکی و گشت و گذار (از جمله آنهایی الکترونیکی) و بازپرداخت ، با توجه به شرایط تعیین شده ، از جمله:

  • درخواست حداقل سه روز قبل از روز نمایش ارسال شد (سه روز قبل از روز نخستین نمایش برنامه ریزی شده) ؛
  • بلیط ، بلیط فصل و کوپن گشت و گذار در چارچوب برنامه ها و تبلیغات ویژه ای که شرایط ویژه ای را برای خرید آنها فراهم می کند ، خریداری نشده است ، در مورد آن تصمیم گرفته شد که آنها برای بازگشت پذیرفته نشوند ؛
  • درخواست بازپرداخت برای حداکثر دو بلیط ، پاس یا کوپن های گشت و گذار برای یک رویداد جالب ارائه شده است.

درخواست بازدید مجدد توسط بازدیدكننده ارائه می شود ، اطلاعات مربوط به آن در بلیط شخصی ، مستقیماً به سازمان هنرهای نمایشی یا موزه پس از ارائه یك شناسنامه ارائه می شود.

اگر بازدید کننده از حضور در یک رویداد دیدنی به دلیل شرایط مستند مربوط به بیماری بازدید کننده خودداری کند ، باید درخواست را با یک بلیط اصلی بلااستفاده ، گواهی عدم توانایی در کار یا یک گواهی (گزارش پزشکی) صادر شده توسط یک سازمان پزشکی همراه کنید (این مدارک پشتیبان حداکثر پس از ارسال 14 روز از تاریخ این رویداد دیدنی)

در مدت زمانی که بیش از ده روز از تاریخ دریافت درخواست بازگشت و مدارک درج شده به آن نباشد ، سازمان هنرهای نمایشی ، موزه یا شخص مجاز باید آنها را بررسی کند ، در مورد بازگشت وجوه تصمیم بگیرد یا در صورت عدم رعایت بازدید کننده با موارد خاص ، از بازگشت آنها تصمیم بگیرد. شرایط.

InterMedia کل متن پروژه را ارائه می دهد:

در تصویب قوانین و مقررات برگشت بلیط ، بلیط های فصلی و کوپهای گشت و گذار و صدور مجدد بلیط های شخصی ، پاس های شخصی و کوپن های گشت و گذار شخصی به افراد دیگر برای افرادی که توسط یک سازمان فرهنگی و فردی انجام فعالیت های تجاری بدون تشکیل شخص حقوقی (کارآفرین شخصی) انجام می شود. ایجاد ، اجرای ، نمایش (به استثناء نمایش فیلم) و تفسیر آثار ادبیات و هنر ، و توسط موزه یک رویداد تئاتری و تفریحی ، فرهنگی ، آموزشی یا سرگرمی و سرگرمی از جمله نمایش عمومی اقلام موزه و مجموعه های موزه ، در صورتی که بازدید کننده از بازدید تماشایی خودداری کند. حوادث ، از جمله در ارتباط با شرایط مستند مربوط به بیماری ویزیتور یا مرگ شخصی که یکی از اعضای خانواده وی یا بستگان نزدیک وی مطابق با قانون خانواده فدراسیون روسیه بود

مطابق ماده 521 قانون فدراسیون روسیه از 9 اکتبر 1992 شماره 3612-1 “اصول قانونگذاری فدراسیون روسیه در مورد فرهنگ” (بولتن کنگره نمایندگان خلق فدراسیون روسیه و اتحاد جماهیر شوروی فدراسیون روسیه ، 1992 ، شماره 46 ، ماده 2615؛ قانون جمع آوری شده فدراسیون روسیه ، 2020 ، شماره 14 (قسمت اول) ، ماده 2028) دولت فدراسیون روسیه تصمیم می گیرد:

تصویب ضوابط و ضوابط ضمیمه بازگشت بلیط ، بلیط های فصلی و کوپهای گشت و گذار و استفاده مجدد از بلیط های شخصی ، پاس های شخصی و کوپن های سفارشی شخصی به افراد دیگر برای افرادی که توسط یک سازمان فرهنگی و فردی انجام می شود و فعالیت های تجاری را بدون تشکیل یک شخص حقوقی (کارآفرین شخصی) انجام می دهد. ایجاد ، اجرای ، نمایش (به استثناء نمایش فیلم) و تفسیر آثار ادبیات و هنر ، و توسط موزه یک رویداد تئاتری و تفریحی ، فرهنگی ، آموزشی یا سرگرمی و سرگرمی از جمله نمایش عمومی اقلام موزه و مجموعه های موزه ، در صورت بازدید کننده خودداری می کند از بازدید تماشایی خودداری کند. وقایع ، از جمله در ارتباط با شرایط مستند مربوط به بیماری ویزیتور یا فوت شخصی که عضو خانواده وی یا بستگان نزدیک وی مطابق با قانون خانواده فدراسیون روسیه بوده است.

نخست وزیر

فدراسیون روسیه M. Mishustin

شرایط و ضوابط بازگشت بلیط ، بلیط های فصلی و کوپن های گشت و گذار و استفاده مجدد از بلیط های شخصی ، گذرگاه های شخصی و کوپن های گشت و گذار شخصی برای سایر افراد که توسط یک سازمان فرهنگی و شخصی انجام می شود بدون ایجاد یک شخصیت حقوقی (کارآفرین شخصی) که ایجاد می کنند ، اجرا ، نمایش (به جز نمایش فیلم) و تفسیر آثار ادبیات و هنر ، و توسط موزه یک رویداد تئاتری و سرگرمی ، فرهنگی ، آموزشی یا سرگرمی و سرگرمی از جمله نمایش عمومی اشیاء موزه ها و مجموعه های موزه ، در صورتی که بازدید کننده از حضور در رویداد تفریحی امتناع ورزد ، از جمله در ارتباط با شرایط مستند شده مربوط به بیماری ویزیتور یا فوت شخصی که عضو خانواده وی یا بستگان نزدیک وی مطابق با قانون خانواده فدراسیون روسیه بود

من مفاد کلی

1 این شرایط و ضوابط روش بازگشت بازدید کننده بلیط (بلیط های الکترونیکی) ، بلیط های فصل (بلیط های الکترونیکی) و کوپن های گشت و گذار (کوپن های گشت و گذار الکترونیکی) شامل بلیط های شخصی سازی شده ، پاس های شخصی شده و کوپن های سفارشی شخصی را برای کسانی که توسط یک سازمان فرهنگی و شخصی انجام می شود تعیین می کند. فعالیت کارآفرینی بدون تشکیل یک شخص حقوقی (کارآفرین شخصی) ، انجام ایجاد ، اجرا ، نمایش (به جز نمایش فیلم) و تفسیر آثار ادبیات و هنر (از این پس موسسات هنری نمایشی) و تئاتر موزه و تفریحات ، فرهنگی و آموزشی یا سرگرمی از جمله ارائه عمومی اشیاء موزه ها و مجموعه های موزه (از این پس به عنوان رویدادهای تفریحی) در مواردی که بازدید کنندگان از حضور در یک رویداد دیدنی به دلیل شرایط مستند مربوط به بیماری یا مرگ بازدید کننده خودداری کنند شخصی که مطابق با قانون خانواده فدراسیون روسیه و به دلایلی که در قسمت ده ماده 521 قانون فدراسیون روسیه از 9 اکتبر 1992 شماره 3612-1 “اصول قانون فدراسیون روسیه در مورد فرهنگ” عضو خانواده وی یا بستگان نزدیک وی نبوده است (از این پس – مبانی اصول قانونی فدراسیون روسیه در مورد فرهنگ) ، روش بازپرداخت بلیط های برگشت شده توسط بازدید کنندگان ، بلیط های فصلی و کوپهای گشت و گذار برای رویدادهای تفریحی ، و همچنین روال استفاده مجدد از بلیط شخصی ، پاس های شخصی و کوپن های سفارشی شخصی به افراد دیگر برای سرگرمی های سازمان یافته توسط سازمان های هنری و موزه ها رویدادها در صورت امتناع بازدیدکنندگان از شرکت در رویدادهای سرگرمی (از این پس – قوانین).

2. سازمان ها و موزه های هنرهای نمایشی ، مطابق با این آیین نامه ، مراحل خود را برای بازگشت بلیط ها ، بلیط های فصلی و کوپهای گشت و گذار و استفاده مجدد از افراد دیگر (اعلام مقامات انجام شده از این قبیل استفاده مجدد) از بلیط های شخصی سازی شده ، بلیط های شخصی شده و کوپن های سفارشی شخصی برای برنامه های تفریحی که توسط آنها برگزار می شود ، تأیید می کنند. اگر بازدید کنندگان از شرکت در برنامه های سرگرمی امتناع ورزند (از این پس به عنوان روش بازگشت خود) نامیده می شوند. روال بازگشت خود نمی تواند به بازدید کننده حقوق کمتری ببخشد و شرایط مطلوبی برای بازگشت بلیط ، بلیط های فصل و کوپن های گشت و گذار از جمله بلیط های الکترونیکی ، بلیط های الکترونیکی و کوپن های گشت و گذار الکترونیکی از آنچه در این قوانین پیش بینی شده است ، ایجاد کند.

3. مفاهیم اصلی استفاده شده در این قوانین:

    بلیط (بلیط الکترونیکی) – سندی که حق دسترسی بازدید کننده به یک رویداد تماشایی را که توسط یک سازمان هنری نمایشی یا یک موزه برگزار می شود ، تأیید کند.
  • اشتراک (اشتراک الکترونیکی) – سندی که حق دسترسی بازدید کننده به چندین رویداد تفریحی یک سازمان هنری یا موزه هنرهای نمایشی را که توسط یک موضوع مشترک در یک دوره مشخص شده در اشتراک مشخص شده است ، تأیید می کند.
  • کوپن گشت و گذار (کوپن گشت الکترونیکی) – سندی که حق یک بازدید کننده را برای دریافت خدمات برای سازماندهی و انجام یک گشت و گذار ارائه شده توسط یک سازمان هنری نمایشی یا یک موزه تأیید می کند ؛
  • بازدید کننده – فردی که برای اهداف شخصی که مربوط به اجرای فعالیت کارآفرینی نیست ، اقدام کرده است و برای بلیط ، اشتراک ، کوپن گشت و گذار و / یا مشخص شده در بلیط شخصی ، اشتراک شخصی ، کوپن گشت و گذار شخصی اقدام کرده است ؛
  • شخص مجاز – شخصی که در قسمت چهارم ماده 521 اصول قانون فدراسیون روسیه در مورد فرهنگ مشخص شده است ، بلیط (بلیط الکترونیکی) ، اشتراک (بلیط الکترونیکی) یا کوپن سفر (کوپن الکترونیکی گشت و گذار) از او خریداری شده است ، از جمله بلیط شخصی شده ، یک کارت شخصی یا یک کوپن سفارشی شخصی ، و که با توافق نامه با یک سازمان از هنرهای نمایشی یا یک موزه موظف است هزینه بلیط ، اشتراک و کوپن سفر را جبران کند.

II – مراحل بازگشت بلیط (بلیط های الکترونیکی) ، اشتراک (بلیط الکترونیکی) و کوپن های گشت و گذار (بلیط های گشت و گذار الکترونیکی) از جمله بلیط های شخصی سازی شده ، پاس های شخصی شده و کوپن های سفارشی شخصی توسط یک بازدید کننده به یک رویداد تماشایی که توسط یک سازمان هنری نمایشی یا یک موزه برگزار می شود. اگر بازدید کننده حاضر به حضور در یک رویداد دیدنی با ابتکار بازدید کننده خودداری کند

4. اگر بازدید کننده از دلایل عدم ارتباط با بیماری بازدید کننده یا فوت شخصی كه عضو خانواده یا نزدیك وی بوده است ، از حضور در یكی از اجراهای برگزار شده توسط یك سازمان هنرهای نمایشی یا موزه امتناع ورزد ، طبق آیین نامه خانوادگی فدراسیون روسیه ، ویزیتور حق دارد درخواست بازگشت كند. بلیط (بلیط الکترونیکی) ، اشتراک (بلیط الکترونیکی) و کوپن گشت و گذار (کوپن گشت الکترونیکی) شامل بلیط شخصی ، بلیط شخصی و یک کوپن گشت شخصی ، و استرداد بلیط بی استفاده ، اشتراک یا کوپن گشت و گذار برای یک رویداد دیدنی حاوی از جمله رضایت به پردازش اطلاعات شخصی بازدید کننده (از این پس به عنوان بیانیه بازگشت). فرم درخواست بازگشت توسط وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه تأیید می شود

5. درخواست بازگشت توسط بازدید کننده (نماینده وی) به سازمان هنرهای نمایشی یا موزه ، مستقیماً به یک شخص مجاز داده می شود ، یا توسط بازدید کننده از طریق نامه های ثبت شده با لیستی از ضمیمه ها و تأیید دریافت ارسال می شود.

6 ارسال درخواست بازگشت مستقیم به سازمان هنری نمایشی یا موزه یا به شخص مجاز با ارائه مدارك هویتی بازدیدكننده (نماینده وی) انجام می شود.

اگر درخواست بازپرداخت از طریق پست ارسال شود ، یک نسخه از شناسنامه بازدید کننده به برنامه بازپرداخت ضمیمه می شود.

7. درخواست بازپرداخت همراه با اصل بلیط استفاده نشده ، بلیط فصل یا کوپن گشت و گذار از جمله بلیط شخصی ، اشتراک شخصی یا یک کوپن گشت شخصی برای حضور در یک رویداد جالب است. هنگام بازگشت بلیط الکترونیکی ، اشتراک الکترونیکی یا کوپن گشت الکترونیکی ، یک نسخه چاپی از بلیط الکترونیکی ، اشتراک الکترونیکی یا کوپن گشت الکترونیکی که حاوی جزئیات بلیط الکترونیکی ، اشتراک الکترونیکی یا کوپن گشت الکترونیکی و همچنین نسخه ای از صندوق الکترونیکی صندوق پول است به برنامه بازگشت ارسال می شود.

8. اگر نماینده بازدید کننده درخواست بازگشت را ارسال کند ، نسخه هایی از اسناد تأیید نمایندگی به برنامه بازگشت به برنامه وصل می شوند.

9. درخواست بازگشت و اسناد همراه در روز دریافت آنها توسط سازمان هنرهای نمایشی یا موزه یا شخص مجاز پذیرفته و ثبت می شود.

بنا به درخواست بازدید کننده (نماینده وی) ، یک سازمان هنرهای نمایشی ، یک موزه یا شخص مجاز ، علامتی را در نسخه ای از برنامه بازگشت برای دریافت درخواست بازگشت و اسناد ضمیمه آن ، تهیه می کند و لیست و تاریخ دریافت آنها را نشان می دهد یا یک یادداشت دریافت را به آدرس می فرستد. نامه الکترونیکی مشخص شده در درخواست بازگشت (اگر درخواست بازگشت نشانگر لزوم ارسال رسید از طریق پست الکترونیکی باشد) است.

10. در بازه زمانی بیش از 10 روز از تاریخ دریافت درخواست بازگشت و اسناد ضمیمه آن ، سازمان هنرهای نمایشی ، موزه یا شخص مجاز باید آنها را مورد بررسی قرار داده ، تصمیم خود را در مورد بازپرداخت وجه برای بلااستفاده استفاده ، اشتراک یا کوپن گشت و گذار به یک رویداد دیدنی یا در صورت عدم رعایت شرایط بازدید کننده در بند 16 این قوانین ، از بازگشت وجوه خودداری کرده و بازدید کننده (نماینده خود) را در این باره آگاه می کند.

11 سازمان هنرهای نمایشی ، موزه یا شخص مجاز به یکی از روشهای زیر بازدید کننده (نماینده خود) را از تصمیم رد استرداد وجوه مطلع می کند:

  • برای بازدید کننده (نماینده خود) اخطار کتبی مبنی بر امتناع از بازپرداخت پول برای بلیط بدون استفاده ، بلیط فصلی یا کوپن گشت و گذار برای یک رویداد جالب فراهم می کند (از این پس به عنوان اعلام امتناع از آن یاد می شود) ؛
  • با رد کردن نامه از طریق نامه ثبت شده با تأیید دریافت ، به آدرس مشخص شده در درخواست بازگشت اطلاعیه ای ارسال می کند ؛
  • یک نسخه از اعلامیه عدم پذیرش را به آدرس ایمیل ارائه شده در درخواست بازگشت ارسال می کند.

روش ابلاغ تصمیم سازمان هنرهای نمایشی ، موزه یا شخص مجاز برای امتناع بازپرداخت به بازدید کننده در برنامه بازپرداخت ذکر شده است. 12 سازمان هنرهای نمایشی ، موزه یا شخص مجاز باید تصمیم خود را به بازدید کننده (نماینده خود) در مورد بازگشت وجوه به بازدید کننده از هر راه موجود و به بازپرداخت اعلام کند ، حداکثر تا 10 روز از تاریخ چنین تصمیمی. 13 مبلغ وجهی که برای یک بلیط بلا استفاده ، بلیط فصلی یا کوپن سفر برای یک رویداد تماشایی به بازدید کننده بازگردانده می شود ، طبق مقررات پیش بینی شده در قسمت های یازده و دوازدهم ماده 521 اصول قانونگذاری فدراسیون روسیه در مورد فرهنگ ، توسط سازمان هنرهای نمایشی ، موزه یا شخص مجاز محاسبه می شود.

14. با تصمیم سازمان هنرهای نمایشی و موزه ، بلیطهای شخصی سازی شده ، پاسهای شخصی شده ، کوپنهای سفارشی شخصی ممکن است برای بازپرداخت شرایط فروش مجدد مطابق رویه های برگشتی شخصی پذیرفته شوند.

15