“بیایید فیلم را طبق قوانین جدید اسکار تصور کنیم: اوتلو ناتوان خواهد شد”

طرح ، البته باید کمی تغییر کند. اتللو برای ما ایده آل است – او از یک “گروه قومی کم نماینده” است. بیایید دزدمونا را لزبین کنیم. بگذارید او با همسرش یاگو که معلوم است از بدو تولد آسیایی است ، اتللو را فریب دهد. اثبات خیانت روسری نخواهد بود ، مانند کلاسیک انگلیسی ، بلکه پد زنانه است. و “پیو!” اتفاقاً این بخشی از جنسیت است. و بگذارید اتللو از ناتوانی جنسی رنج ببرد. ناتوان – آیا آنها افراد دارای معلولیت هستند؟ بنابراین طرح ، کاملاً مطابق با قوانین جدید آکادمی برای نامزدهای دریافت جایزه بهترین فیلم سال خواهد بود. و آنها به این شکل صدا می شوند:

– قهرمان فیلم یا یکی از شخصیتهای مهم مهم باید سیاه پوست ، آسیایی ، اسپانیایی تبار ، خاورمیانه یا نمایندگان یک گروه نژادی یا قومی “کمتر از نماینده” باشد.

– حداقل 30٪ از بازیگران فیلم باید توسط زنان ، نمایندگان قومی ، اعضای جامعه LGBT یا افراد دارای معلولیت ارائه شوند.

– موضوع اصلی تصویر باید مربوط به نژاد ، جنسیت یا افراد معلول باشد ؛

– باید چندین نماینده از سایر اقوام ، زنان ، اعضای جامعه LGBT در بین کارآموزان ، توزیع کنندگان ، مدیران کمپین تبلیغاتی وجود داشته باشد.

حداقل دو دسته از چهار دسته باید مطابقت داشته باشند. طبق استانداردهای وب سایت آکادمی ، این استانداردها فقط در مورد فیلم های گروه بهترین فیلم اعمال می شوند. در سال های 2022 و 2023 ، شرکت های فیلم سازی باید فرم خاصی را به آکادمی ارائه دهند ، که نشان دهنده مطابقت با استانداردها است. قوانین جدید از سال 2024 اجرا می شود.

اینجا “اتللو” ماست تا آن زمان فقط به موقع رسیده است. شخصیت اصلی را ویلم دافو یا رابرت داونی جونیور یا بیل موری بازی خواهند کرد. یا جانی دپ منظورت چیست مخالف؟ آنها در صف خواهند ایستاد. سفید بودن آنها مهم نیست – سیاه می شوند. مایکل جکسون سفید شد؟ سفید! و اینها سیاه می شوند. اگر اسکار بخواهید اینقدر داغ نخواهید شد! به هر حال ، این جایزه چندین میلیون دلار سود اضافی برای فیلم در گیشه به ارمغان می آورد که به طور قابل توجهی هزینه های هنرمندان درگیر در فیلم را افزایش می دهد. و افراد فوق الذکر مجسمه های خاص خود را ندارند ، فقط شکوه – شلوار کامل را دارند. یک کلمه – بازندگان هالیوود!

من فقط خجالت می کشم که بپرسم … چرا زنان ، اعضای جامعه LGBT و افراد معلول با ویرگول ذکر شده اند؟ آیا این اعضای یکدست یک جمله هستند؟

و “در میان کارآموزان یا رهبران باید نماینده های سایر اقوام ، زنان ، اعضای جامعه LGBT وجود داشته باشد” چیست؟ اگر بومی هستید و زن نیستید ، پس فقط یک فرصت دارید – جهت گیری خود را به غیر سنتی تغییر دهید؟ هیچ چیز – تحمل می کند ، عاشق می شود؟ و اگر ناگهان عاشق نشوید ، در تمام زندگی خود یک همجنس باز پرشور را در انظار عمومی به تصویر می کشید – می خواهید غذا بخورید! و برای دیدن بعد از سالها جدایی از همسرتان ، مانند استرلیتلیتس ، سری به رستوران Elefant خواهید زد ، جایی که پس زمینه به نظر می رسد “درد من ، تو مرا رها کنی …”. در مورد کودکان ، شما با صدایی لرزان اطمینان خواهید داد که آنها توسط مادری جایگزین ، که در واقع یک لزبین ، پناهنده و روی یک پا است ، به دنیا آمده اند. فیلم جالب …

و برنامه دوم در آنجا چیست؟ پشت صحنه ، چه؟ مبارزه هالیوود علیه ترامپ؟ بازی به نفع تقویت جنبش “زندگی سیاه مهم است”؟ یادآوری رئیس جمهور در آستانه انتخابات جدید مبنی بر لغو تعدادی از اقدامات به نفع افراد دگرباش جنسی توسط اوباما؟ خوب ، شاید همه اینها سیاست بالایی است ، من بحث نمی کنم ، اما چرا ما به آن نیاز داریم؟ در واقع ، برای بیننده ، فیلم باید به سادگی یک شاهکار باشد ، دیوانه کننده ، طوفانی از عمیق ترین احساسات را ایجاد کند! و دیگر هیچ. و بگذارید “شیکاگو” یا “تایتانیک” یا “گلادیاتور” باشد که هیچ ارتباطی با رنگ پوست یا گرایش جنسی ندارند. نکته اصلی این است که همه این تصاویر همه چیز هستند! – “اسکار” خود را به درستی دریافت کردند. و حالا به سازندگان آنها چه می گویید؟ از قالب خارج شده اید؟

اخیراً شخصی از ادباع (نه من) در اینترنت صحبت کرد: “یک بار گه فقط گه بود ، اما با گذشت زمان آنها یاد گرفتند که گوش کنند ، تماشا کنند ، بنویسند ، شلیک کنند ، بخورند ، بنوشند و سودآور بفروشند”. پس خدای نکرده الان دیوانه وار را نگیر تا اسکار بگیری! بنابراین ، “برای انطباق کامل با استاندارد تعیین شده”.