ارائه کتاب توسط کیم و والریا بریتبورگ “موزیکال: هنر و تجارت”

20.10.2020
ارتباط کتاب ارائه شده تردیدی نیست. آثاری از این دست ، که اطلاعات مربوط به نمایش های موزیکال به طور سیستماتیک و در حجم زیادی وجود داشته باشد ، قبلاً هرگز در روسیه منتشر نشده بود. یکی از مزایای اصلی کتاب “موسیقی: هنر و تجارت” امکان استفاده از مفاد و نتیجه گیری آن در عمل است.

این کتاب را می توان نوعی کتاب درسی دانست که در آن تاریخ ، اصول آفرینش ، تکنیک های کارگردانی صحنه دار و مشخصات کار بازیگران در نمایش های موسیقی با جزئیات کافی توصیف شده است. این کتاب منعکس کننده رویکردهای اصلی نویسندگان در بسیاری از فرایندهای نمایشی از جمله تولید نمایش های موزیکال در تئاتر رپرتاریو است.

والریا و کیم بریتبورگ:

“… با شروع ساختن و روی صحنه بردن نمایش های موزیکال ، خیلی سریع احساس کمبود اطلاعات شدید کردیم … به خصوص در زمینه تئاتر موسیقی … درباره روش های صحنه پردازی به طور خاص موزیکال و ویژگی های خاص بازیگران در نمایش های موزیکال ، ادبیات قابل اغماضی به زبان روسی وجود دارد. ما مجبور بودیم با بسیاری از کارگردانان ، کارگردانان نمایش های موزیکال ، بازیگران تئاترهای موسیقی ارتباط برقرار کنیم و با کمال تعجب دریافتیم که علی رغم داشتن مدرک کاملاً معتبر از م ofسسات آموزشی تئاتر عالی روسیه ، دانش صاحبان آنها در مورد موسیقی ، در مورد ماهیت این نوع تئاتر موسیقی یا بسیار سطحی است ، یا اصلاً غایب است. و تقصیر آنها نیست. م institutionsسسات آموزشی ، اول از همه ، کارگردانان و بازیگران تئاترهای موسیقی را با هدف هنر عالی دانشگاهی آماده می کنند. یک موزیکال بر اساس تعریف یک هنر نخبه نیست ، به این معنی که در روند آموزش به دانش آموزان کاملاً وقت کافی برای کسب دانش عمیق داده نمی شود. “

کار بر روی کتاب بیش از پنج سال است که ادامه دارد و روشهای توصیف شده در آن ، ایجاد شده در نتیجه تجزیه و تحلیل و تلفیق ایده ها ، که توسط نویسندگان از تعداد زیادی از منابع مختلف ، اعم از داخلی و خارجی انتخاب شده است ، در موزیکال های خاص خود کاربرد پیدا کرده اند. این بیش از پنجاه اجرا است که با موفقیت در روسیه ، اوکراین ، بلاروس و لتونی ادامه دارد.

مخاطبان کتاب ، با وجود گرایش حرفه ای آشکار این انتشارات ، می توانند بسیار گسترده باشند: از کارگردانان تئاتر ، تهیه کنندگان ، کارگردانان ، معلمان تئاتر و موسیقی ، بازیگران – تا دانش آموزان و فقط تماشاگران – طرفداران سبک.

آژانس رسانه ای تایمز

20.10.2020

جشنواره ای را در art-center.ru انتخاب کنید