مسابقه “جدید کلاسیک” برای آهنگسازان جوان که به عنوان یک رکورد رسمی در روسیه شناخته شده است ، برندگان را در کنسرواتوار مسکو

اعلام خواهد کرد تصمیم برای به رسمیت شناختن این مسابقه به عنوان یک رکورد مطلق در 30 اکتبر سال 2020 به اتفاق آراously گرفته شد.

< / p>

مسابقه با مبلغ جایزه کل 1 میلیون روبل شامل نامزدی در دو جهت مختلف است: موسیقی آکادمیک معاصر و موسیقی محبوب معاصر. این مسابقه از نظر گستره جغرافیایی هیچ یک برابر نیست: شرکت کنندگان آن ، آهنگسازان جوان 14 تا 35 ساله ، از سراسر جهان ثبت نام کردند – در مجموع 1090 شرکت کننده از 81 کشور.

هیئت داوران این مسابقه شامل آهنگسازان مشهور ، کارگران ممتاز هنری روسیه و اروپا است. از جمله نام های روسی عبارتند از: ولادیمیر تارنوپولسکی ، ایوان اوریوپین ، الکسی ریبنیکوف. اعضای هیئت داوران اروپا: فرانسوا پاریس (فرانسه) ، نیکولا سانی (ایتالیا) ، هایا چرنوین (اسرائیل-آمریکا) ، گابریل پروکوفیف (انگلستان). رئیس دانشگاه هنرستان مسکو ، دکتر الکساندر سرگئیویچ سوکولوف ، می گوید: “این مسابقه بین المللی موسیقی در حال حاضر به درخشان ترین رویداد زندگی فرهنگی تبدیل شده است.” “این برنامه غنی نه تنها شامل یک سری تست های رقابتی است که توسط یک هیئت منصفه معتبر بین المللی و آخرین کنسرت برنده جایزه برگزار می شود ، بلکه یک سری رویدادهای آموزشی ، از جمله آنلاین است.”

در ماه اکتبر ، بیش از 4000 دانش آموز در مدرسه کلاسیک جدید دانش عملی در مورد جدیدترین تکنیک های آهنگسازی دریافت کردند ، در مورد روندهای فعلی هنر موسیقی ، پایداری شهرت و جهت های خلاقیت در زمان های ناپایدار ، و همچنین سایر مباحث لازم برای یک آهنگساز مدرن ، اطلاعات کسب کردند. به عنوان بخشی از برنامه آموزشی ، جلسات آنلاین با کارشناسان در موضوعات مختلف برگزار شد. بنابراین ، با اولگا روسانووا ، آنها درباره چگونگی تغییر لهجه های زندگی موسیقی در عصر همه گیری ، با ولادیسلاو تارنوپولسکی – آنچه در سال 2010 برای موسیقی جدید اتفاق افتاد ، گفتگو کردند ، در مورد جشنواره به عنوان نوعی ابراز وجود موضوع “اسرار موسیقی برای فیلم های انیمیشن” با آهنگساز فیلم ایوان اوریوپین مورد بحث قرار گرفت ، آنها چیزهای زیادی را در مورد رهبری و آهنگسازی از فیلیپ چیژفسکی آموختند و پروفسور یوری بوگدانوف جلسه ای را با موضوع “پیانو به عنوان ساز آهنگساز برگزار کرد.

“کلاسیک جدید” هر دو سال یک بار برگزار می شود ، تضمین دسترسی و فرصت های برابر برای جوانان خلاق. این یک مسابقه کاملاً انحصاری از نظر محتوا و شرایط است: بدون هیچ گونه هزینه ای برای ورود ، و برای شرکت در آن فقط باید یک درخواست را به صورت الکترونیکی در وب سایت ارسال کنید. “قدرت موسیقی در این واقعیت نهفته است که فراتر از سیاست ، قرنطینه و جغرافیا است. ماموریت بنیاد آهنگسازان کلاسیک جدید این است که استعدادهای جوان را از سراسر جهان شناسایی کند ، در مورد آنها به مردم بگویید و موسیقی آکادمیک و عامه پسند معاصر را به سطح جدیدی ارتقا دهید. “نظر مدیر کل بنیاد یولیا موزیکا است.

مسابقه “کلاسیک جدید” توسط آژانس فدرال امور جوانان “Rosmolodezh” و صندوق آهنگسازان بین المللی “New Classics” پشتیبانی می شود ، که برای پروژه های موسیقی جوانان ، اجرای برنامه های فرهنگی ، آموزشی و اجتماعی ایجاد شده است.

سایت رسمی: https://newclassicscompetition.art

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی

مسابقات بین المللی موسیقی “کلاسیک های جدید”