کارگران موزه در مورد مشکلات ذخیره سازی آثار هنری خوراکی

صحبت کردند

موزه گوگنهایم در منهتن “کمیک” را به عنوان کمک مالی ناشناس دریافت کرد و به همراه آن – بخشی از مشکلات فنی در مورد ایمنی آن. “ما از این هدیه سپاسگزاریم. این ارتباط ماهرانه هنرمند با تاریخ هنر معاصر را نشان می دهد ، اما اندکی به خزانه ما نیز فشار می آورد. “ریچارد آرمسترانگ ، مدیر موزه گوگنهایم می گوید.

در واقع ، کمیک فروخته شده شامل موز یا روبان نیست. مجموعه گواهی اصالت را خریداری می کند. این یک لیست دقیق 14 صفحه ای از دستورالعمل ها در مورد چگونگی دقیق تنظیم و نمایش یک موز است. لنا استرینگری ، سرپرست موزه موزه گوگنهایم ، می گوید که این بار دستورالعمل ها بسیار دقیق و آسان دنبال می شد – موزها را هر 7-10 روز عوض کرده و 175 سانتی متر بالاتر از سطح زمین بچسبانید.

حفظ هنر مفهومی کار ساده ای نیست. به هر حال ، این اثر نباید ظاهر خود را در طول سالها از دست بدهد. چگونه بالن نفس یک هنرمند (“نفس هنرمند” در تیت مدرن) را نجات دهید که به طور حتم تخلیه شود؟ یا یک مدل مقیاس از یک شهر الجزایر ساخته شده از کوسکوس؟ یا یک مجسمه ساخته شده از کیک های بهم تنیده؟ هنر رایانه ای چطور – این نرم افزار قدیمی است و دیگر نمی تواند کار کند؟ اگر کار از لامپهای فلورسنت ساخته شود که دیگر تولید نمی شوند؟ چه؟

ملیسا چیو ، مدیر موزه و باغ مجسمه های هیرشهرن در م Smithسسه اسمیتسونیان در واشنگتن می گوید: “اگر فکر می کنید هنر ایده است و مواد فرعی است ، مهم نیست که این ماده چه مدت است.” تأکید بر ایده به قدری مهم است که در بعضی موارد مواد تا پایان نمایشگاه زنده نمی مانند. به عنوان مثال ، با موز یا کوسکوس کار می کند. شی هنری دور ریخته می شود ، اما ایده هنری به حیات خود ادامه می دهد تا طبق دستورالعمل این هنرمند در آینده بازآفرینی شود.

یک نمونه معروف از هنرهای ارگانیک “سیب” ساخته یوکو اونو در سال 1966 است که میوه ای را روی پایه پلکسی گلاس به تصویر می کشد. وقتی در سال 2015 در موزه هنرهای مدرن به نمایش درآمد ، سیب از فروشگاهی در خیابان 53 خریداری شد و در چهار ماه نمایشگاه چند بار جایگزین شد. “هیچ کس نگران سرقت شدن نبود. به هر حال ، به محض اینکه آن را از پایه بلند کنید ، فقط یک سیب خواهد بود. “، کریستوف شریکز ، یکی از متولیان این نمایشگاه می گوید.

موزه هنرهای ویتنی فراتر رفت و آثار دارن بادر را با استفاده از 40 قطعه میوه و سبزیجات از سراسر جهان – از رامبوتان گرفته تا تربچه دایکون – به نمایش گذاشت. متصدیان مجبور بودند هر هفته بسته های زیادی را تکمیل کنند و به بازار میوه نزدیک چلسی سفر کنند.

اثر دیگری از بادر ، که در لندن به نمایش گذاشته شد ، از یک تکه لازانیا با هروئین تزریق شده در آن ساخته شد و مشکلات مختلف جستجو را ایجاد کرد. سدی کولز ، صاحب گالری ، مجری برنامه ، می گوید: “ما لازانیا را از مارکس و اسپنسر و هروئین را از فروشنده خریداری کردیم.” وی معتقد است که این اثر “در عین مفهوم مضحک ، بی معنی و سرگرم کننده است ، و همچنین باعث می شود ایده های پذیرفته شده درباره نویسندگی ، ارزش و باورپذیری را زیر سوال ببریم.”

در نمایشگاه موزه گوگنهایم برای نمایشگاه 2016 ، لنا استرینگری و کارکنانش دستورالعمل ویژه ای برای کوسکوس توسط هنرمند Kader Attiyah و همچنین چسب کاغذ دیواری و نمک تهیه کردند تا آن را کنار هم نگه دارد و از کپک زدن جلوگیری کند. کارمندان موزه با کمک یک هنرمند مدل شهر کویری Gardai را که Kadera Attiyah به عنوان تفسیر استعمار طراحی کرده است ، دوباره خلق کردند. در طول سه ماه نمایشگاه ، کارکنان موزه بررسی کردند که آیا ساکنان واقعی (سوسک ها) در شهر مستقر شده اند و آیا ترک خورده اند یا خیر. با این حال ، اگر کوسکوس بدون به خطر انداختن مفهوم سقوط کرد ، به راحتی جابجا می شد.

عقاید موجود در هنر زودگذر اغلب شامل مفاهیم “ضرر” ، “مرگ و میر” ، “زندگی” و “مرگ” است.

در مورد “کمیک” ، موضوع بحث خود دنیای هنر است و سوالاتی درباره اینکه چه کسی تصمیم می گیرد که هنر چیست. و همچنین مبالغ هنگفتی که برای آن هزینه می شود. یکی از مشتریان ، سارا آندلمان ، مشاور مد و فرانسوی مد ، توضیح داد که این خرید به شرح زیر است: من همه بازدید کنندگان آرت بازل را تماشا کردم. آنها سلفی می گرفتند. و این بهترین بازتاب زمان ما بود. “