مدیر مولوچنیکوف در آلوده شدن ویروس کرونا به ویروس کرونا

شرکت Kinotavr

او اعلام کرد که برای دومین بار نمایشنامه” Bulba. جشن “در تئاتر مالایا برونایا. برای اولین بار – به دلیل قرنطینه ، و اکنون – به دلیل اینکه او خودش بیمار شد و همچنین برخی از بازیگران درگیر در این نمایشنامه. در همین حال ، مدیر هنری تئاتر كنستانتین بوگومولوف ، به همراه همسرش كسنیا سبچاك ، نیز در سوچی هستند و به دفعات قبل نیستند ، اما آنها هنوز در اكران جشنواره حضور دارند. بوگومولوف قبلاً گزارش داده بود كه هنرمندانی كه در اجرای مولوچنیكف شركت داشتند ، آزمایشاتی را برای COVID گذرانده و قرنطینه شدند. مشخص نیست که او و کسنیا رنج کشیده اند ، زیرا بسیاری از افراد آن روز در یک رستوران شیک در ساحل دریا ، جایی که معمولاً جشن های برتر برگزار می شود نشسته بودند.

مولوچنیکوف ، در خطاب خود ، از همه کسانی که در سوچی با آنها سر و کار داشت خواستار بخشش شد: “من می خواهم از کسانی که در Kinotavr با آنها تماس گرفته ام عذرخواهی کنم. واقعیت این است که ، در اولین روز ورود به حالت ناخوشایند ، با یک دکتر تماس گرفتم. آزمون منفی برگشت. دکتر گفت احتمالاً بیش از حد کار کرده ام. در واقع به همین دلیل به سینما رفتم. آزمون دیروز مثبت برگشت. دوباره عذرخواهی می کنم همگی موفق باشید. خداحافظ. “

اخبار این موضوع فوراً در سراسر Kinotavr منتشر شد. سازندگان فیلم یادآوری کردند که چه کسی از آنها بوسیده است ، چه کسی یک همکار بیمار را بغل کرده و با او دست داده است. بسیاری مولوچنیکوف را “ساشا بی خیال” می نامیدند که حتی فکر نمی کرد مراقب باشد و کمی به دیگران فکر کند. البته قدم زدن در مسیر ستاره ها و سرگرمی باطن خود مهم بود.

تقریباً بلافاصله پس از پستی که در اینترنت پخش شده بود ، و مولوچنیکوف به سرعت آن را حذف کرد ، کمیسیون Rospotrebnadzor در جشنواره ظاهر شد. در این شرایط ، افسوس که دولت Kinotavr ، که قهرمانانه تلاش کرد تا از برگزاری جشنواره اطمینان حاصل کند و قوانین اپیدمیولوژیک را با تمام توان دنبال کند ، حیف است. آنها اجازه ندارند بدون ماسک به سالن سینما و در طبقه ای که کنفرانس های مطبوعاتی برگزار می شود وارد شوند ، و در آنجا خدمات جشنواره برگزار می شود ، بدون ماسک ، صندلی های شطرنج را دنبال می کنند. اکنون تقریباً همه کارمندان “کینوتاور” با تابلوهایی در دست خود روی فرش قرمز رفتند: “فاصله اجتماعی و صندلی های شطرنج را رعایت کنید.” معلوم شد چیزی شبیه فلش اوب است. صادقانه بگویم ، این یک منظره غم انگیز است.

عجیب است که هنگامی که قرنطینه به تازگی در مسکو راه اندازی شد ، مولوچنیکوف عکس و یک سند مهر را در شبکه های اجتماعی قرار داد که به او امکان می داد آزادانه در مسکو حرکت کند ، به عنوان یک شرکت کننده در نمایش رقص با ستاره ها. سپس او نیز به سرعت پست خود را حذف کرد ، که باعث طنین انداز شد ، اما این عکس هنوز در شبکه پخش می شود.