تولید کننده روسی علیه همه گیری فساد مبارزه کرد و یک Emmy

دریافت کرد

جایزه امی از سال 1949 توسط آکادمی تلویزیون آمریکا اعطا می شود. این نوعی آنالوگ اسکار در حوزه تلویزیون است.

اولین نمایش جهانی “بی عیب و نقص” سال گذشته در جشنواره بین المللی تورنتو برگزار شد. این فیلم براساس داستانی واقعی ساخته شده است كه بیش از ده سال پیش در حومه روزلین در نیویورك اتفاق افتاده است. سپس رسوایی بر سر فساد در یک مدرسه معتبر ، که فارغ التحصیلان آن وارد بهترین دانشگاه های کشور می شوند ، رخ داد. کارگردان آن را هیو جکمن ، نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد بازی کرد. به نظر می رسد که قهرمان او بی عیب و نقص است ، اما دانش آموز راشل مقاله ای برای روزنامه مدرسه می نویسد ، صورت های مالی را مطالعه می کند و طرحی از سرقت در مقیاس عظیم را کشف می کند. معلوم می شود که مدیر محبوب همه میلیون ها نفر را دزدیده است.

برای لئونید لبدف ، این اولین پروژه در ایالات متحده نیست. او در فیلم های انیمیشن The Prophet ، فیلم های داستانی دکتر خوب با Orlando Bloom و Riley Keough و Dinner با Richard Gere و Laura Linney کار کرده است. از جمله تهیه کنندگان فیلم “بی عیب و نقص” جولیا لبدف ، دختر لبدف است. آنها با هم یک پروژه فضایی روسی-آمریکایی جدید را بر اساس وقایع واقعی طراحی می کنند.

در بیوگرافی لئونید لبدف ، مطالعه مسیری که تولیدکنندگان ما در روسیه طی می کنند جالب است. وی از انستیتوی مهندسی شیمی مسکو فارغ التحصیل شد ، مهندس صدا در گروه راک “Autograph” ، کارشناس اتاق بازرگانی و صنایع اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی ، معاون رئیس کمیته سیاست اقتصادی ، کارآفرینی و دارایی شورای فدراسیون بود. در سال 2005 ، او به همراه کارگردان والری تودوروفسکی و تهیه کننده وادیم گوریائنوف ، شرکت تولیدی کراسنایا ارو را سازماندهی کرد ، جایی که “هیپسترها” والری تودوروفسکی ، “جغرافیدان کره زمین را نوشید” الکساندر ولدینسکی ، “اکسیژن” ایوان ویرایپایف ، نقاشی های “الجی فدورچنکو” “فرشتگان انقلاب و” همسران بهشتی مادو ماریس. “و در دهه 1990 ، لئونید لبدف” موسیقی ماه دسامبر “ساخته ایوان دیخوویچنی را تهیه کرد. در فیلمبرداری آمریکایی وی – “عزیزان سفیدپوست” ، مجموعه “عزیز سفید”.

لئونید لبدف ، که اکنون در کالیفرنیا به سر می برد ، در مورد دریافت جایزه امی به شرح زیر اظهار نظر کرد: “ایجاد فیلم و محاسبه موفقیت بیشتر یک فیلم در ایالات متحده دشوارتر از روسیه است. از جمله به دلیل رقابت زیاد. در آمریکا ، شما باید همه کارها را با خطر و خطر خود انجام دهید ، و اتصالات در صنعت مطابق میل آنها کار نمی کنند و به مکانیزمی آشفته تبدیل می شوند. دریافت بالاترین نشان تلویزیونی در نتیجه تلاشها موفقیت بزرگی است. خلاصه داستان فیلم درباره اختلاس از بودجه کاملاً جهانی است. این اتفاق می تواند در هر کشوری رخ دهد ، بنابراین داستان اهمیت ویژه ای پیدا می کند. با تشکر از وقایع واقعی که زمینه ساز این نوار است ، اوضاع در موسسات آموزشی تحت کنترل بیشتری قرار گرفت. روند ورود به کالج ها و مدارس معتبر نیز بسیار شفاف تر شده است. و این اولین گام در مبارزه با به اصطلاح همه گیری فساد است که در بسیاری از کشورها در م institutionsسسات آموزشی حاکم است. “