“روستوف کرملین” در اکشن آنلاین “شب هنر” شرکت خواهد کرد

02.11.2020
ذخیره گاه موزه دولتی “روستوف کرملین” 3 نوامبر در اکشن “شب هنرها” شرکت خواهد کرد – نمونه هایی از سه هنر: هنرها و صنایع دستی ، سینما را ارائه می دهد و موسیقی.

نمایشگاه “ایرینا روزووا. فرمول سرامیک »آثار اهدای هنرمند مشهور به یادبود نیاکانش – نمایندگان خانواده های بازرگان روستوف ، بوتیلین و سلیوانوف – را به موزه-ذخیرهگاه روستوف کرملین اهدا می کند. ایرینا روزووا به نسل هنرمندان پیشگام دهه های 1960 تا 1980 تعلق دارد ، که شکل گیری و پیشرفت آنها ارتباط مستقیمی با احیای هنرهای تزئینی و کاربردی و تشکیل مدرسه سرامیک های لنینگراد دارد. نوعی “کارت بازدید” از نویسنده – ظروف تزئینی بزرگ که شامل کل طیف آرزوهای هنرمند است. مجسمه سازی رایگان فرم و یک پالت رنگی قدرتمند ، طراحی یک فضای کوچک به عنوان یک گروه بزرگ – فرمول سرامیک سازی توسط ایرینا روزووا ، که در دستان آن خاک ، آب و آتش با جادوی اولیه ایجاد ترکیب شده است. تور آنلاین نمایشگاه توسط ایرینا زوبتس منتقد هنری برگزار می شود.

ایجاد گروه کرملین روستوف در قرن هفدهم ، تأسیس موزه ای در داخل دیوارهای آن در سال 1883 ، تخریب گردباد در آگوست 1953 و مرمت بعدی توسط “طوفان 1953” به سفارش موزه گفته شده است.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی روستو کرملین

02.11.2020

جشنواره ای را در art-center.ru انتخاب کنید