سالوادور دالی برای تغییر

از تکنواز “اعصاب” الهام گرفته است

اگرچه برخی از طرفداران در اینترنت شوخی کردند – آنها می گویند ، مهم نیست که نام رکورد چگونه باران را جذب می کند ، هوا کاملاً مناسب و مناسب برای پیاده روی رودخانه است. مگر اینکه گاهی اوقات باد سرد این احساس را ایجاد کند که همه شرکت کنندگان در آنچه اتفاق می افتد در امتداد رودخانه مسکو حرکت نمی کنند بلکه در امتداد ناوا حرکت می کنند ، اما شنوندگان شکایت نمی کنند – آنها با آوازها و قهوه های گرم روح نوشیدند.

به طور کلی ، عصب ها همیشه وفادارترین مخاطبان را داشته اند. آیا تاکنون شنیده اید که هواداران برای برپایی هنرمند مورد علاقه خود روی صحنه رالی برگزار کنند؟ این در تاریخ این مجموعه اتفاق افتاده است. در 20 اکتبر 2012 ، مردم با خواستار برگزاری کنسرت در پایتخت ، با شعار “اعصاب ما را آرام کنید!” در مسکو تظاهرات کردند. نوازندگان سپس با یک پیام ویدئویی پاسخ دادند که نمایش برگزار می شود و به زودی آنها یک آپارتمان خانگی “در حلقه دوستان” و در پایتخت برگزار کردند ، نه تنها رسمی ، بلکه شمالی.

چند سال است که این گروه روی صحنه است و مخاطبانش هنوز پیر نمی شوند ، فقط جوان می شوند – همان نوجوانان الهام گرفته ، در میان آوازها آه می کشند ، که “فردا به مدرسه”. البته “دایناسورهای” نوستالژیک نگهبان قدیمی نیز حضور دارند ، اما در تعداد کمتری.

این بار ژنیا در انزوایی باشکوه در برابر همه ظاهر شد. او قبلاً در حال آزمایش پروژه های جانبی بود. معروف ترین – با نام فانتزی “گذشته جهان”. منتقدان همیشه شانه های خود را بالا انداخته اند ، و نمی فهمند که چرا این همه اغتشاش ، اگر موسیقی ثابت بماند. آنها می گویند ، همه چیز با واسیلی واکولنکو روشن است: باستا ، نوگگانو و دیگر تصاویر او آهنگ ها را در سبک ها و جهات مختلف نشان می دهند و تکنواز “نرووف” عملا از تجربه به تجربه دیگری تغییر نکرد. اما این بار نه

بله ، و ژنیا کاملاً مخالف این است که این داستان را یک پروژه جانبی بنامد. یا فضای رمانتیک یک قایق که به آرامی آب را قطع می کند ، نقش مهمی ایفا می کند ، یا یک موزه جدید واقعاً از میلکوفسکی بازدید می کند ، اما به نظر می رسد آلبوم “مردی با سرش” که با نام MILKOVSKYI منتشر شد ، با آنچه در گذشته بود متفاوت است.

“این هنرمندترین جلوه من است ، بدون سرگرمی برای ژانرها ، – این هنرمند در شبکه نوشت. – در این آلبوم ، آهنگهایی با اضافه کردن دقیقاً آن نتهایی که آهنگسازی را به جایی نخواهند برد ، بلکه به سادگی حالت اصلی خود را که هنگام خلق ایجاد شده است منتقل می کنند. ” کلمه کلیدی “دولت”. در این کنسرت ، نوازنده موفق شد مهمانان را تقریباً مراقبه ، به معنای واقعی و مجازی کلمه غوطه ور کند. یک جمله معروف به ذهن خطور می کند که همه چیز مبتکرانه ساده است. گاهی اوقات شما فقط باید از پیچیدگی ، اصالت به خاطر اصالت ، معاشقه با تنظیمات ، صداگذاری ، و سپس زیبایی بسیار ساده متوقف شوید.

عکس: آنا وورونیخینا

عنوان دیسک مختصری از آثار سالوادور دالی است که تابلوی “مردی با ابرها در سر” را خلق کرده است. لیست آهنگ شامل 10 ترکیب غنایی و ملایم است که با اندوهی سبک همراه است. در یکی از آنها – “فیلم های گرم” ژنیا آواز می خواند: “من می خواهم عشق زیاد باشد.” از این عبارت کوتاه می توان برای توصیف مضمون و حالت کار استفاده کرد.

میلکوفسکی اعتراف کرد که از تولد همه گیر او سپاسگزار است. به گفته وی ، کارهای آرام و عاشقانه ای که در قالب بیانگر “اعصاب” نمی گنجیدند ، اما در اینجا زمان خود به نوشتن آنها برای مدت طولانی کمک می کرد ، قبلاً در یک جعبه مخفی جمع آوری شده بودند. همه اینها در یک استودیوی خانگی در انزوا از خود اتفاق افتاد. به هر حال ، در آن زمان این هنرمند آهنگهای موضعی و تیز را نیز منتشر کرد – “قرنطینه ، برو دور” ، “یک آهنگ خنده دار درباره یک زندگی غمگین” ، اما هنوز هم او توانست آرامش کافی را حفظ کند تا موضوع را با یک تک آهنگی ، آهنگین ، اندازه گیری شده بشقاب تا انتها. و ارزشش را داشت.

ژنیا درباره این نام می گوید: “من خودم شخصیتی بارانی هستم.” – اگر چشمان خود را ببندید ، می توانید تصور کنید که از درون من باران می بارد. علاوه بر این ، وقتی چندین بار در بالکن خود به دموی این آلبوم گوش می دادم ، باران بارید. ” درست است که در نمایش رودخانه بدون “اعصاب” نبود. میلکوفسکی چندین بار از گروه بازی کرد (جایی که بدون تاج “خیلی عاشق است”) ، و نزدیکتر به فینال او گیتاریست انفرادی و خواننده اصلی تیم رومن بولاخوف را به صحنه دعوت کرد. با این حال ، چنین تغییرات جزئی در موضوع ، مفهوم کلی را از بین نمی برد.